فروش ارزان پودر کلوخه گيلسونايت

پودر کلوخه گيلسونايت از جمله محصولاتی است که از سنگی معدنی به اسم گيلسونايت به دست می آید و این پودر دارای کاربردهای بسیار زیادی است و می‌تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد؛ فروش ارزان این پودر توسط فروشنده معتبر آن انجام می‌شود و کسانی که قصد تهیه این پودر را دارند می‌توانند از طریق این فروشنده نسبت به سفارش آن برای خود اقدام کنند و به این ترتیب پایین ترین نرخ ممکن را برای تهیه این محصول انجام دهند.

فروش ارزان پودر کلوخه گيلسونايت

مشخصات کلی پودر کلوخه گيلسونايت

مشخصات کلی پودر کلوخه گيلسونايت پودر کلوخه از پودرهای سیاه رنگ با مش بسیار ریز است که معمولاً به صورت کیسه ای ارائه می شود این پودر می‌تواند به صورت افزودنی به ترکیبات مختلفی همچون قیر نفتی مورد استفاده قرار بگیرد و به این ترتیب چسبندگی آن را به مقدار زیادی افزایش دهد.

از مشخصات کلی این پودر می توان به وزن سبک آن اشاره کرد که نسبت به قیر نفتی سبک تر می باشد همچنین رنگ آن می‌تواند بسته به نوع خاکستر موجود در آن و میزان آن متفاوت باشد؛ از دیگر مشخصات کلی این محصول می‌توان به بوی خاص آن اشاره کرد که به روشنی از قیر پالایشگاهی و نفتی قابل تشخیص و تفکیک است.

این پودر دارای حلالیت بسیار زیادی با برخی از ترکیبات شیمیایی است و به این ترتیب می‌تواند در ایجاد خصوصیات فیزیکی متفاوت در آنها نقش داشته باشد به عنوان مثال می‌تواند در صنعت ریخته گری و صنعت حفاری کاربرد داشته باشد و به این ترتیب محصول مفیدی برای این صنایع به شمار می‌رود.

انواع گيلسونايت پودری عمدتاً در مش میکرونیزه فروش بیشتری دارد و از آن برای چاپگرهای صنعتی و به عنوان جوهر استفاده می‌شود همچنین این محصول در مش های ۵۰ و ۲۵۰ میکرونی در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی می‌تواند برای تولید قیر آسفالت یا انواع محصولات راه سازی مورد استفاده قرار بگیرد.

مزایای استفاده از پودر کلوخه گيلسونايت

مزایای استفاده از پودر کلوخه گيلسونايت پودر کلوخه گيلسونايت محصولی است که دارای هیدروکربن بسیار زیاد و عالی است و به همین جهت این محصول کاربرد زیادی می‌تواند داشته باشد؛ این پودر از آسیاب کردن کلوخه های طبیعی به دست می‌آید که معمولاً رگه های معدنی آن در برخی از مناطق کشور ما مانند خوزستان به فراوانی یافت می‌شوند.

این محصول همان قیر نفتی است که به دلایل مختلف به شکل جامد درآمده است و دارای سطح بسیار براق و شفاف می باشد؛ مزایای استفاده از این پودر می‌تواند ضامن قیمت مناسب آن باشد و این که به راحتی می‌تواند در کیسه و به شکل جامد جابه‌جا شود در حالی که این وضعیت در مورد قیر های نفتی وجود ندارد همچنین این محصول خاص می‌تواند برای کاربردهای متنوع مورد استفاده قرار بگیرد.

این میزان مزایا در قیر نفتی ممکن است وجود نداشته باش و از این محصول خاص به دلیل شکل جامدی که دارد می‌توان در تهیه پودر جوهر پرینترهای جوهر افشان نیز استفاده کرده همچنین اضافه کردن برخی ترکیبات ویژه به آن می‌تواند خصوصیت های فیزیکی و شیمیایی آن را تحت تأثیر قرار دهد.

خرید انواع پودر کلوخه گيلسونايت عمده

خرید انواع پودر کلوخه گيلسونايت عمده انواع پودر کلوخه گيلسونايت عمده را می‌توان در خرید این محصول از فروشنده آن را تهیه نمود و کسانی که قصد خرید این کلوخه قرار دارند می‌توانند به طور مستقیم و بی واسطه با فروشنده تماس داشته باشند و اطلاعات تکمیلی را در مورد نرخ خرید کلوخه گيلسونايت و نحوه سفارش آن از این فروشنده را استعلام کنند.

برای آگاهی از قیمت خرید این محصول خاص می توان مستقیماً با فروشنده به صورت تلفنی ارتباط برقرار کرد و با خرید عمده و در تناژ بالا هزینه کمتری را برای خرید هر کیلوگرم از آن پرداخت کرد و به این ترتیب این محصول را در حداقل قیمت ممکن و با بسته بندی ویژه این محصول پودری به دست آورد علاوه بر این بازار مصرف مناسب این محصول در کشورهای همسایه می تواند برای صادرکننده این محصول نیز فرصت خوبی جهت کسب درآمد بیشتر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید