فروشندگان عمده قیر آماده طبیعی

فروشندگان عمده قیر آماده طبیعی این محصولات را در بسته بندی های فله ای بشکه ای ارائه می دهند که از آنها به عنوان بهترین عایق رطوبتی در پوشش دهی سطوح مختلف استفاده می شود. قیر های طبیعی با داشتن قابلیت نفوذ ناپذیری در برابر آب و همچنین چسبندگی فوق العاده بالا به سطوح مختلف، به عنوان بهترین گزینه برای ایجاد عایق های رطوبتی و حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشندگان عمده قیر آماده طبیعی

قیر آماده طبیعی در صنایع عایق سازی

قیر آماده طبیعی در صنایع عایق سازی قیر طبیعی درجه یک در واقع محصول تولید شده از مواد اولیه نفت خام است که از نظر ساختاری دارای هیدروکربن های فعال می باشد و در صورتی که حرارت ببیند گاز های سنگین از آن متصاعد می گردد. این محصولات از نظر شکل ظاهری سیاه رنگ و خمیری شکل هستند که در عایق کاری رطوبتی و ساخت آسفالت از آنها استفاده می شود.

به صورت کلی قیر طبیعی جزو مشتقات نفتی به حساب می‌ آید که تعیین قیمت این نوع محصولات رابطه مستقیم با نوسانات ارزی کشور دارد. انواع قیر طبیعی در صنایع عایق سازی بر اساس درجه خلوص و شکل ظاهری که دارند مورد استفاده قرار می گیرند و در واقع بیشترین کاربرد آنها در صنایع عایق سازی در نمونه های زیر دیده می شود:

  • ساخت پوشش لوله های نفتی: برای جلوگیری از خوردگی لوله های نفتی از این نوع محصولات به عنوان پوشش عایقی استفاده می شود.
  • برای کک سازی و سوخت: از این نوع قیر ها به عنوان سوخت یا در صنعت کوک سازی استفاده های بسیار زیادی می شود.
  • در ساخت قیر های صنعتی: با اضافه کردن قیر طبیعی به قیر های صنعتی محصولاتی با کیفیت بالاتر تولید می شود.
  • به کارگیری این نوع محصولات در حرفه های آسفالت سازی و عایق سازی رطوبتی و حرارتی ساختمان ها

مشخصات انواع قیر آماده طبیعی

مشخصات انواع قیر آماده طبیعی انواع قیر طبیعی درجه یک همان طور که اشاره کردیم جزو مشتقات نفتی قرار می گیرند و از شکل ظاهری سیاه رنگی برخوردار هستند. این نوع محصولات در حالت اولیه شکل جامد به خود می گیرند اما با افزایش دما به حالت خمیری در آمده و بعد از آن به مایع تبدیل می شوند.

این نوع محصولات در دما های بسیار بالا می سوزند و از آنها تنها خاکستر باقی می‌ ماند. چسبندگی فوق العاده بالای قیر های طبیعی و همچنین قابلیت نفوذ ناپذیری در برابر آب مهمترین شاخص‌ های بارز این نوع کالا ها است که آنها را برای عایق کاری ساختمان ها و سطوح مختلف مناسب ساخته است.

انواع قیر آماده طبیعی از معادن مختلف استخراج می شوند و در واقع از نظر مشخصات و ساختار فنی با یک دیگر کاملاً متفاوت هستند و بر اساس همین موضوع قیمت‌ های فروش متنوعی را به خود اختصاص می‌ دهند هر چقدر درجه خلوص انواع قیر طبیعی بیشتر باشد، کیفیت بالاتر قیمت بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهند.

خرید قیر آماده طبیعی درجه یک

خرید قیر آماده طبیعی درجه یک خرید قیر طبیعی توسط واحد های که در زمینه تولید انواع محصولات عایق بندی در حال فعالیت هستند به صورت عمده و فله دیده می‌ شود و همان طور که اشاره کردیم بسته‌بندی بشکه ای این نوع محصولات یکی از ایده آل ترین روش ها برای حمل و نقل راحت‌تر این نوع کالا ها به شمار می رود.

برای خرید قیر آماده طبیعی درجه یک از طریق همین مرکز اینترنتی با مشاورین شرکت ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم در این زمینه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار بگیرد. همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم قیر های طبیعی در واقع محصولاتی با حلالیت بالا هستند که از منابع مختلف استخراج می شوند که حتماً باید در زمان خرید این محصولات به این موضوع کاملاً توجه شود تا یک خرید متناسب و آگاهانه انجام پذیرد.

خرید انواع قیر طبیعی به صورت بشکه ای برای صادرات این محصولات نیز مورد توجه قرار می گیرد زیرا معادن بسیار زیادی برای استخراج این محصولات در سراسر کشور وجود دارد و کشور ایران به عنوان صادر کننده اصلی این کالا شناخته شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید