فروشنده ممتاز معدن قیر طبیعی

قیر طبیعی محصولی است که از قیر خالص به دست آمده است و با روش مناسب غلیظ سازی آن صورت گرفته و به صورت بشکه‌ ای یا در حجم های کوچک تر به خریداران این محصول ارائه می‌ شود؛ این قیر کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف به ویژه در ایجاد راه ها و جاده ها می ‌تواند داشته باشد و خریداران عمده می ‌توانند از طریق فروشنده ممتاز معدن قیر طبیعی نسبت به درخواست آن اقدام کنند.

فروشنده ممتاز معدن قیر طبیعی

ویژگیهای فیزیکی معدن قیر طبیعی

ویژگیهای فیزیکی معدن قیر طبیعی

قیر طبیعی محصولی است که رنگ سیاه دارد و چسبندگی آن بسیار بالا است و از این قیر برای تولید آسفالت و ساخت انواع عایق های رطوبتی استفاده می شود که به دلیل تشکیل یک لایه عایق در برابر رطوبت بیشترین کاربرد را در عایق کاری ساختمان و تولید ایزوگام ها داشته باشد.

از کاربرددهای این محصول می ‌توان به نقش آن در ساخت و ساز اشاره کرد که عموماً برای پی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این قیر می ‌تواند در کوچک ترین درز های سیمان سقف یا دیوار نفوذ کند و به این ترتیب آن را کاملاً عایق می نماید.

در معدن قیر زودگیر امکان افزودن برخی از ترکیبات همچون رنگ اکلیل وجود دارد که باعث ایجاد انعکاس نور می شود و به این ترتیب در تابستان‌ ها از گرم شدن آن و به خصوص موقعی که در پشت بام به کار رفته است، جلوگیری می کند. این محصول نسبت به آب کاملاً نفوذ ناپذیر است و عدم پوسیدگی و طبله زدن از مشخصات بارز این محصول به شمار می رود.

عرضه مستقیم معدن قیر زودگیر

عرضه مستقیم معدن قیر زودگیر

بهترین قیر طبیعی به وسیله مرجع معتبر با قیمت مناسب به خریداران ارائه میذ‌شود و آنها می ‌توانند از این طریق نیاز خود را تامین کنند؛ ارتباط با این مجموعه تجاری بسیار ساده و راحت انجام می‌ شود و خریداران می‌ توانند از هر نقطه کشور در تماس مستقیم با آن نیاز خود را بدون واسطه تامین کنند.

ارتباط با این بازرگانی قیر طبیعی بیتومین نیازمند مراجعه به همین سایت است و به حضور فیزیکی در دفتر بازرگانی نیازی نیست و خریداران با مراجعه به این سایت می توانند اطلاعات زیادی در مورد قیمت آن نیز به دست آورده و در صورتی که قیمت و کیفیت آن را پسندیدند به راحتی طی چند دقیقه می توانند ثبت سفارش آن را نهایی سازند.

ارتباط با بازرگانی عرضه مستقیم معدن قیر زودگیر برای خریداران در کلیه نقاط کشور فراهم می باشد و دلیل این مسئله نیز راه اندازی این سایت توسط آن است که به خریداران کمک می کند بسیار راحت و کم هزینه از راه دور بتوانند بهترین کیفیت را برای تولید محصولات مختلف خود درخواست دهند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید