فروشنده ممتاز قیر طبیعی مایع

فروشنده قیر طبیعی مایع همواره تمام سعی خود را برای جلب رضایت مندی مشتریان عزیز انجام می دهد. قیر طبیعی مایع از بسیار زیادی هیدوکربور های گوگرد دار و اکسیژن دار تولید شده و چسبنده بوده و دانه های سنگی را به یک دیگر متصل می کند. و در راه سازی و آب بندی کردن ساختمان ها بسیار استفاده می شود، برای خرید و آشنایی بیشتر با این محصول ارزشمند با ما همراه باشید.

فروشنده ممتاز قیر طبیعی مایع

انواع بسته بندی قیر طبیعی مایع

انواع بسته بندی قیر طبیعی مایع ایران یکی از برترین تولید کنندگان قیر طبیعی مایع در جهان می باشد و توانسته در بازار جهانی سم ویژه ای را به خود اختصاص دهد. این نوع محصول در بسته بندی های مختلف تولید و روانه بازار می شود از جمله:

  • بسته بندی قیر طبیعی در بشکه فلزی
  • بسته بندی قیر طبیعی در بشکه های پلاستیکی
  • بسته بندی قیر طبیعی در شکه های آلومینیومی

قیر مایع از مخلوط مواد نفتی تولید شده و پس از بسته بندی در بشکه های صادراتی روانه بازار می شود. قیر مایع از حل شدن در یک حلال به دست می آید و اضافه شدن حلال این امکان را در اختیار این ماده قرار می دهد تا بتوان از آن در دما های پایین تر استفاده کرد.

برای روان سازی قیر از از حلال های مختلفی استفاده می شود و مخاطرات بسیاری برای محیط زیست به همراه دارد و در عین حال ضررهای اقتصادی و فنی برای تولید کنندگان به همراه دارد.

این محصول هیچ گونه آسیبی بر روی محیط زیست وارد نمی کند و درکنار افزایش تولید، باعث سهولت و سرعت در عملیات می شود. قیر مایع با توجه به سرعت تبخیر خود و نوع حلالی که دارد و به انواع مختلف تقسیم می شود از جمله:

  • قیر مایع زودگیر
  • قیر مایع کندگیر
  • قیر مایع دیرگیر

قیر مایع با توجه به داشتن مزایای بالا از جمله عدم دسترسی به وسایل گرم کننده قیر، تجزیه شدن قیر در دمای بالا، سرد شدن آن در حین کار، عدم نفوذ آن در مواد معدنی متخلخل، ضرورت توجه به ایمنی کارگران، آتش‌سوزی و صرفه‌جویی در وقت باعث محبوبیت آن شده است.

قیر مایع درجه اسیدی مناسبی داشته و به دلیل داشتن چسبندگی بالا در راهسازی، اندودهای سطحی، ستونی، آسفالت سطحی، آسفالت سرد کارخانه‌ها و یا مخلوط در محل پر کاربرد می باشد.

مرکز خرید قیر طبیعی خام

مرکز خرید قیر طبیعی خام مرکز خرید قیر طبیعی سنگی در این راستا با مشتریابی و ارائه محصولی با کیفیت توانسته جایگاه ویژه ای در بازار به دست آورد. برای خرید این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب می توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید. در هنگام خرید قیر طبیعی به نکات زیر توجه کنید از جمله:

  • درجه نفوذ قیر باید مطابق با استاندارد جهانی باشد و از یک سوزن استاندارد تحت اثر بار ۱۰۰ گرمی در مدت ۵ ثانیه به داخل قیر در دمای ۲۵ درجه نفوذ می‌کند. مقدار نفوذ برحسب دهم میلی‌متر درجه نفوذ نامیده می‌شود. هر چه درجه نفوذ کم‌تر باشد قیر سخت‌تر ااست
  • گرانروی مناسبی داشته و هر چه کند روانی قیر بیشتر باشد خواص جامد بیشتری از خود نشان می‌دهد.
  • درجه اشتعال خوبی دارد توجه داشته باشید درجه اشتعال دمایی است که اگر قیر به آن دما برسد، گازهای متصاعد از آن با نزدیک شدن شعله، مشتعل می‌شوند و در سطح آن شعله به وجود می‌آید.
  • افت وزنی مناسبی داشته افت وزنی قیر در دمای بالا، در اثر تبخیر قسمتی از روغن‌ها و ترکیبات نفتی آن می‌باشد.
  • درجه خلوص آن بر اساس حلال قیر سولفور کربن و تترا کلرور کربن مشخص می شود.
  • درجه نرمی استانداردی داشته درجه نرمی دمایی است که با رسیدن قیر به آن دما، قیر از حالت جامد به حالت مایع در می‌آید

برای خرید و اطلاع از قیمت قیر طبیعی خام می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید