فروشنده قیر طبیعی گیلسونایت

قیر طبیعی گیلسونایت و قیر ذغال سنگی را معمولا برای تولید قیر مورد استفاده قرار می‌دهند. تولید کنندگان زیادی در ایران در زمینه تولید گیلسونایت فعالیت دارند و تولید کننده برتر گیلسونایت معدن با تولید خوب و بازدهی بالا می‌تواند مقادیر بسیاری از این محصول را علاوه بر بازار داخل در خارج از کشور نیز به فروش برساند. زیرا معادن این ماده محدود بوده و ایران از نظر دارا بودن معادن گیلسونایت غنی است. بنابراین تولید کننده برتر می‌تواند با جلب رضایت مشتریان علاوه بر کسب سود خوب برای کشور نیز ارز‌ آوری داشته و مفید باشد.

فروشنده قیر طبیعی گیلسونایت

مشخصات فنی قیر طبیعی گیلسونایت

مشخصات فنی قیر طبیعی گیلسونایت خرید قیر طبیعی و قیر پایه نفتی با قیمت پایین از طریق مجموعه گیلسو مارکت انجام می پذیرد، کشور ما یکی از تولید کنندگان برتر این محصول در دنیا می باشد به گونه ای که پس از امریکا و کانادا در تولید این محصول طبیعی در رتبه سوم دنیا قرار داریم. استفاده از این محصول در کشورهای صنعتی و پیشرفته بالا است به همین علت اگر شما نیز در صنعتی مشغول به کار هستید که نیاز به استفاده از قیر طبیعی مایع دارید می توانید با مراجعه به سایت ما این محصول را در بسته بندی های مختلف با قیمت مناسب خریداری نمایید.

فروش قیر طبیعی گیلسونایت برای مصارف زیادی کاربرد دارد و یکی از آنها تولید قیر به منظور عایق کردن ساختمان در برابر رطوبت و نم است. این مجموعه قیر معدنی گیلسونایت را در سطح گسترده تولید کرده و کلیه سفارشات عمده گیلسونایت را پاسخگو است. برای سفارش دادن این میحصول می‌توانید به صورت حضوری مراجعه داشته باشید و یا با ورود به سایت اینترنتی این مجموعه به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

لازم به ذکر است در این سایت راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه درج گردیده است و شما می‌توانید در صورتی که در این زمینه نیاز به مشاوره برای خرید دارید با کارشناسان ما تماس گرفته و از جزئیات خرید و ثبت سفارش برای این محصول اطلاع پیدا کنید.

موارد مصرف قیر طبیعی گیلسونایت

گیلسونایت قیر طبیعی معدنی به زبان ساده قیری است که در طبیعت یافت می‌شود و در صنایع آسفالت سازی کاربرد بسیاری دارد. البته غیر از آسفالت کاربردهای دیگری نیز دارد که این موضوع به خواص و ویژگی‌های این ماده برمی‌گردد. این ماده به رنگ مشکی بوده و ظاهر آن کاملا براق است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ماده این است که گیلسونایت ضد‌ آب بوده و کاملا در برابر نفوذ آب مقاومت می کند بنابراین در آسفالت کردن راه‌ها و جاده‌ها و همچنین ایزوگام ساختمان‌ها بسیار کاربردی است.

یکی دیگر از عللی که باعث می‌شود از گیلسونایت در آسفالت سازی استفاده شود این است که این ماده در استحکام بخشیدن به آسفالت نقش به سزایی دارد و آسفالتی که در آن از گیلسونایت استفاده شده است دیرتر تخریب شده و در برابر وزن بالا تحمل بیشتری دارد. در مورد ویژگی‌های شیمیایی این ماده نیز ذکر این نکته ضروری است که گیلسونایت در ترکیب خود مقادیر زیادی از آسفالتین و نیتروژن دارد و در مورد میزان حل شوندگی آن می‌توان گفت در حلال‌های ارگانیک حل شوندگی بالایی از خود نشان می‌دهد. گیلسونایت هایی که در طبیعت یافت می‌شود چند دسته هستند. البته این دسته بندی‌ها تاثیری در خواص کلی آن ندارد و فقط این ماده را بر اساس درجه سختی و نرمی درجه بندی کرده و در دسته بندی جداگانه قرار می‌دهند.

راهنمای انتخاب قیر طبیعی گیلسونایت

راهنمای انتخاب قیر طبیعی گیلسونایت همانطور که می دانید آشنایی با مهمترین مصارف گیلسونایت حفاری کمک می کند تا شما شناخت کامل بر روی این محصول داشته باشید و در هنگام خرید آنها به هیچ عنوان دچار تردید و اشتباه نشوید که بتوانید بهترین محصولات را انتخاب کنید و آنها را تهیه کنید که کیفیت بسیار مطلوب و عالی داشتند و همین دلیل برخی از متقاضیان را به صورت عمده تهیه می‌کنند.

امروزه برای ساخت بسیاری از محصولات مانند ایزوگام ها و آسفالت ها از این کالاها استفاده می‌شود که بعد از استخراج از معادن را در کوره های مخصوص و در حرارت بالا می گذارند تا کاملاً آب شود و بعد آن را در ظروف بسیار مختلفی بسته‌بندی می‌کنند و در اختیار مشتریان از قرار می دهند که برای ساخت بسیاری از محصولات جاده سازی کاربرد داشته است. کاربرد گیلسونایت این است که شما می توانید آن را به راحتی از معادن به صورت خالص استخراج کنید و برای ساخت بسیاری از محصولات آن را آماده سازی کنید که کیفیت بسیار خوب و عالی داشته است.

بررسی کیفیت قیر طبیعی گیلسونایت

همانطور که می دانید قیر انواع مختلفی دارد و در بازار هم با نام های مختلفی به فروش می رسد. قیر طبیعی صادراتی یکی از انواع قیر می باشد که به دلیل تبخیر مواد فرّاری که در داخل نفت خام باقی مانده به وجود می آید. قیر طبیعی در لایه های عمیق زمین وجود داشته و بر اثر تغییری که در شرایط جوی به وجود می آید به خصوص فشار بسیار بالا تشکیل می گردد.

قیر طبیعی از قابلیت انحلال بسیار خوبی برخوردار است. خلوص بالایی داشته و در درون خود مقدار مشخصی از نیتروژن، هیدروکربن و گوگرد دارد. گرانروی بالای قیر طبیعی نسبت به دیگر انواع قیرها سبب شده تا تولید انواع آسفالت از آن استفاده شود.

قیر طبیعی به صورت جداگانه به دسته های مختلف تقسیم بندی می شود که از جمله آنها می توان به قیر دریاچه ای و قیر سنگ اشاره نمود.

از ویژگی های بارز قیر طبیعی می توان به بالا بودن قابلیت ارتجاعی، نفوذ پذیری خوب به داخل آب و رطوبت و پایداری در برابر اسیدها و بازها اشاره نمود. از طرف دیگر این نوع قیر عایق الکتریکی بالایی دارد.

عرضه کننده قیر طبیعی گیلسونایت

عرضه کننده قیر طبیعی گیلسونایت قیر یکی از گسترده ترین و قدیمی ترین مصالح ساختمانی است. در عصر نوسنگی از قیر طبیعی، که به طور طبیعی در مکانهایی که به سطح زمین جاری میشد شکل گرفته است، زودتر از رس برای ساخت ظروف استفاده شد. در سومر باستان برای ساخت و ساز ، به طور گسترده ای استفاده می شد، که در قلمرو آن مصالح ساختمانی دیگری وجود نداشت. قیر با شن و ماسه مخلوط شده و از این توده آجر ساخته شده است. همچنین در ساخت عایق رطوبتی، در ساختن کانال ها ، سیستم های آبیاری ، جاده ها ، به عنوان اتصال دهنده در ایجاد موزاییک استفاده شد. قیر نفتی یک محصول نیمه جامد یا جامد است. با این حال ، این یک ماده بی شکل است. این بدان معنی است که در حالت جامد ، متبلور نمی شود، اما وقتی گرم می شود، از حالت جامد به مایع می رسد و به تدریج نرم می شود.

دریاچه های قیری ، منابع طبیعی قیر در سطح زمین هستند که از نظر صنعتی اهمیت خواهند داشت و در جهان به تعداد کمی هستند. سنگ قیر طبیعی امروزه در معادن و معادن استخراج می شود و به کمک چاهها ، روغن قیر اضافی چسبناک تولید می شود. برای بهبود کیفیت قیر نفتی، تا 30٪ سایر محصولات به قیر و بقایای سنگین فرآوری نفت کوره اضافه می شود. بدون مواد افزودنی، چسب ها شکننده می شوند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند. مواد قیری مدرن،چسباننده های پلیمری-قیری-بر اساس قیر معمولی با افزودن پلیمرهای SBS (استایرن-بوتا-دین-استایرن) و یک پلاستیسایزر تولید می شوند.

در مقایسه با محصولات سنتی ، مقاومت آنها در برابر تغییر شکل افزایش یافته ، در دماهای بالا و پایین بهتر رفتار می کنند و دوام بیشتری نیز دارند. امروزه زمینه کاربرد قیر طبیعی در ساخت جاده، تولید سقف، مواد ضد آب، لاستیک، رنگ و لاک، صنعت کابل و سوخت است. قیر جاده به عنوان یک عامل اتصال دهنده بین اجزای سنگ مخلوط بتن آسفالت و مواد اصلی برای ساخت جاده عمل می کند.

گیلسونایت یا غیر طبیعی ماده‌ای به رنگ سیاه است که از درون زمین و با قطعات بزرگی مثل سنگ خارج می شود این محصول به دلیل این که از دل زمین به دست می‌آید ارزش بیشتری دارد معدن گیلسونایت در کشور ما بسیار زیاد است و باعث شده است که یکی از تولید کنندگان این محصول در سراسر جهان باشد و این گیلسونایت را به کشورهای خارج صادر کند. این محصول به دلیل طبیعی بودن آن ارزش بالایی دارد و در بیشتر صنایع از این محصول طبیعی استفاده می کنند از جمله در تولید انواع قیر مخلوط همچنین تولید ایزوگام و تولید رنگ از این محصول استفاده می شود از گیلسونایت در بسیاری از صنایع استفاده می شود و به دلیل اینکه یک ماده طبیعی می باشد و عوامل انسانی در تولید آن نقشی ندارند بسیار با ارزش می باشد به همین دلیل کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گیلسونایت د طبیعی به شمار می‌رود.

قیمت گیلسونایت طبیعی بسیار مناسب است و با توجه به این که یک ماده معدنی طبیعی به شمار می رود ولی قیمت آن بسیار مناسب است همچنین در قیمت گذاری این محصول به دلیل درصد خاکستر آن باعث می شود که قیمت آن متفاوت باشد همچنین این محصول به دو روش خرید و فروش می شود هم به صورت پودری و هم به صورت تکه های بزرگ. و از مشخصات فیزیکی این محصول می‌توان به مرغوبیت آن و همچنین آنالیز خاصی که دارد اشاره کرد.

بازار فروش قیر طبیعی گیلسونایت

ایران یکی از مهمترین کشورهای عرضه کننده گیلسونایت و تولید کننده معدن گیلسونایت آسفالت در خاورمیانه است که از مهمترین مناطق تولید کننده آن می توان به مناطق جنوبی و جنوب غربی کشور اشاره کرد، قیمت خرید معدن گیلسونایت با توجه به کیفیت فراوری محصول تولید شده و روش عرضه قیر طبیعی ای که دارد با یکدیگر تفاوت هایی دارند، به طور کلی سفارش این کالای پرمصرف به صورت عمده و مستقیم و بدون واسطه در کاهش قیمت خرید آن نقش بسزایی دارد.

گیلسونایت صنعتی در انواع مختلف چه در بازارهای داخلی چه خارجی به میزان زیادی خرید و فروش می شود، اما آنچه که در خرید یا سفارش چنین محصولاتی اهمیت بالایی دارد شناخت کیفیت و مرغوبیت محصول می باشد، لذا در ادامه مطلب بیشتر به خصوصیات و ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت. گیلسونایت یا آسفالت در واقع نوعی قیر است که در اثر تجزیه بدن حیوانات به دست آمده و از معادن طبیعی زیر زمینی استخارج شده و از موارد کاربرد و استفاده بالایی در صنایع مختلف از جمله راه و شهرسازی و عایق کاری انواع سیم و کابل برخوردار می باشد.

در خصوص مهمترین مشخصات انواع گیلسونایت می توان به رنگ سیاه و براق، دمای دوب بالا، مقاومت حرارتی بالا و خاصیت آبگریزی و عایق بودن آن اشاره کرد، گیلسونایت طبیعی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به زغال سنگ داشته با این تفاوت که انواع گیلسونایت ها از تجزیه جانوران به دست آمده ولی زغال سنگ از تجزیه گیاهان و درختان به دست می آید. بنابراین گیلسونایت نسبت به زغال سنگ با توجه به کیفیت بهتر ترکیبات تشکیل دهنده آن از ارزش و کاربرد بیشتری برخوردار بوده و به طور کلی در سه گرید حفاری، راهسازی و رنگ سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

در خصوص مهمترین ترکیبات طبیعی تشکیل دهنده گیلسونایت درجه یک و مرغوب می توان به هیدروژن و بتاکارون اشاره کرد و از مهمترین مزیت های استفاده از آن در مواد پالایشگاهی می توان به افزایش نرمی و بالا رفتن سطح ویسکوزیته و کاهش نفوذ حرارت و رطوبت در این مواد اشاره داشت. انواع گیلسونایت ها از کاربردهای بسیار گسترده و متنوعی در صنایع و پروژه های مهم شهرسازی و صنعتی برخوردار می باشند، لذا چه در بازارهای داخلی چه خارجی متقاضیان بیشماری را به خود اختصاص داده اند.

انواع گیلسونایت ها با توجه به خلوص، نوع و درصد ترکیبات تشکیل دهنده و در نهایت خصوصیات کیفی و کمی منحصربه فردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان مثال گیلسونایت هایی که در صنایع راه سازی یا ساخت آسفالت مورد استفاده قرار می گیرند به جهت جلوگیری از ترک خوردن آسفالت در اثر عبور ماشین های سنگین و یا حرارت بالای نور خورشید باید از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و مقاومت حرارتی بیشتری داشته باشند.

قیمت خرید قیر طبیعی گیلسونایت

قیمت خرید قیر طبیعی گیلسونایت قیمت گیلسونایت کاملاً متفاوت بوده است و شما می توانید با یک جستجوی بسیار ساده قیمت دقیق و به روز این کالا را به دست آورید و آن را خریداری کنید که کیفیت آن تعیین کننده قیمت نهایی این محصولات می باشد و همچنین قیمت این محصولات با توجه به مقدار آنها محاسبه می گردد که باید شما به این نکات توجه بسیار زیادی داشته باشید تا بتوانید یک خرید فوق العاده عالی و بی نظیر را از این طریق تجربه کنید.

به دلیل نوسانات بیش از حد قیمت این کالا در صورت تغییرات به سرعت بر روی سایت درج می شود تا شما بتوانید در هنگام سفارش به راحتی تصمیم گیری کنید و در صورت لزوم آنها را با قیمتی بسیار عالی و استثنایی را تهیه کنید کیک یکی از محصولات پرفروش می باشد و همچنین برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای بین المللی از متقاضیان پروپاقرص این کالا هستند که آنها را به صورت کلی خریداری می‌کنند به همین دلیل تولیدات آن نیز با افزایش زیادی روبرو بوده است.

سفارش بهترین قیر مصرفی ایزوگام از طریق سایت اینترنتی برای خریداران فراهم می باشد، خریداران می توانند بدون این که در محل فروش و مراکز پخش حضور یابند سفارش خود را از طریق آنلاین انجام دهند، علاوه بر آن از مزایایی خرید از طریق این روش بهره مند شوند.

اطلاع از قیمت قیر ایزوگامی کار آسانی می باشد، برای این امر می توان از طریق مستقیم و به صورت اینترنتی وارد عمل شد و سفارش خود را به شکل کلی انجام داد و از مزایایی خوب آن که کاهش در هزینه ی خرید است استفاده نمود.

  • تبلیغات: 
    1. ایزوگام پلیمری درجه یک جدید ساده
    2. ایزوگام دلیجان اصل صادراتی
    3. ایزوگام‌ دمیده + قیمت خرید فروش
    4. پخش عایق رطوبتی نانو جدید تهران + عمده ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید