فروشنده عمده قیر طبیعی گیلسونایت

همانطور که می دانید گیلسونایت از جمله قیر های طبیعی می باشند. قیر طبیعی گیلسونایت یکی از کاربردی ترین محصولاتی می باشند، می باشد که به صورت طبیعی در معادن به وجود می آیند. قیر طبیعی گیلسونایت را می توان در بسیاری از صنایع مانند صنایع تولید ایزوگام‌ مورد استفاده قرار داد. این نوع محصولات قیر های معدنی می باشند‌. فروشنده عمده قیر طبیعی گیلسونایت این محصولات را در بشکه های مخصوص می فروشد.

فروشنده عمده قیر طبیعی گیلسونایت

معرفی انواع قیر طبیعی گیلسونایت

معرفی انواع قیر طبیعی گیلسونایت گیلسونایت ها از جمله موادی می باشند که برای تولید آسفالت ها مورد استفاده قرار می گیرند، این مواد از هیدروکربن ها تولید شده اند و در تولید آن انسان نقش اساسی نداشته است، زیرا به صورت طبیعی تولید شده اند. این نوع محصولات پوشش ضد آب دارند و یک ماده سیاه براق هستند و قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند به همین دلیل در تولید آسفالت از این گونه محصولات استفاده می شود. گیلسونایت در معادن های درون کشور یافت شده است. این محصولات تفاوت زیادی با غیر های صنعتی و یا غیر های پالایشگاهی دارد.

در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع قیر طبیعی گیلسونایت بپردازیم تا شما از این محصول اطلاعات کافی را داشته باشید. انواع گیلسونایت شامل گیلسونایت پودری و گیلسونایت گرانوله و گیلسونایت میکرونیزه می باشند. این گونه محصولات برای تولید ایزوگام ها و آسفالت ها مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد بسیار زیادی دارند. این گونه محصولات در کارخانه قیر طبیعی فرآوری می‌شوند.

چند ویژگی قیر طبیعی گیلسونایت

چند ویژگی قیر طبیعی گیلسونایت چند ویژگی قیر طبیعی گیلسونایت به این صورت می باشد که این محصولات چسبندگی بسیار بالایی دارند و حالت قیری و براق و سیاهی دارند. اینگونه محصولات در معادن زیرزمینی در طول سالیان سال به وجود آمده اند و به عنوان اصلاح کننده قیر های پالایشگاهی هم مورد استفاده قرار می گیرند، این محصولات دارای مواد هیدروکربن و پلیمری هستند به همین دلیل به عنوان اصلاح کننده و ایزوگام هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این محصولات در برابر عوامل بیرونی و عوامل درونی مقاومت بسیار بالایی دارند و کاملا ضد آب و ضد ضربه هستند و می توانند در همه شرایط آب و هوایی مقاوم و پایدار بمانند، حتی گیلسونایت در برابر در برابر باران‌های اسیدی و تابش نور خورشید هم بسیار مقاوم هستند. به همین دلیل است که این گونه محصولات را به عنوان های کف جاده و آسفالت ها استفاده می کنند. تولید گیلسونایت در ایران هم به صورت صنعتی با هم به صورت معدنی انجام می‌گیرد و ایران یکی از بزرگترین صادر کننده مواد نفتی و قیر در منطقه و در جهان به حساب می‌آید.

کارخانه تولید قیر طبیعی گیلسونایت

کارخانه تولید قیر طبیعی گیلسونایت کارخانه تولید قیر طبیعی گیلسونایت این گونه مواد را که به آن قیر تقطیری نیز می گویند، توسط دستگاه های مخصوص تولید می کند. این گونه محصولات کاربرد بسیار زیادی در صنایع ریخته گری و در تولیدات شیمیایی و حتی در صنایع رنگ سازی و آسفالت سازی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل این گونه کارخانه‌ها سعی می‌کند این محصولات را در سطح عمده و گسترده تولید می کنند تا بتواند پاسخگوی نیاز این‌گونه صنایع باشند‌.

قیر ها در طبیعت به صورت طبیعی تولید می شود اما زمان بسیار زیادی می برد تا قیر به وجود بیاید و به همین دلیل بسیاری از کارخانه ها به تولیدات صنعتی این محصولات می پردازند. انواع قیر طبیعی در اینگونه کارخانه ها تولید می شود این کارخانه به فرآوری قیر طبیعی می‌پردازد و قیر را به صورت پودری و یا مایع تولید می کنند.

این گونه محصولات از جمله محصولات صادراتی در ایران می باشد به همین دلیل ایران به عنوان یکی از بزرگترین صادر کننده این کالاها شناخته می شود، همانطور که می‌دانید گیلسونایت و قیر در ایران به عنوان بهترین محصول های معدنی در جهان می باشد. به این گونه محصولات هیدرو کربن های طبیعی می گویند. اینگونه محصولات ساختار فوق‌العاده‌ای دارند و به همین جهت کاربرد بسیار زیاد و مهمی در برخی از صنایع ها دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید