فروشنده عمده قیر طبیعی سنگی

قیر طبیعی سنگی کانی معدنی است که از معادن زیرزمینی به دست می‌آید و این قیر می‌تواند کاربردهای مشابه انواع قیر پالایشگاهی با اندکی تفاوت داشته باشد؛ فروشنده عمده این قیر اقدام به ارائه انواع مختلف آن کرده است و خریداران می توانند از طریق این فروشنده نیاز خود را به بهترین این محصول تامین کنند و این قیر را که دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی است برای آدرس مورد نظر خود درخواست دهند تا در اسرع وقت برای آنها مورد استفاده قرار گیرد.

فروشنده عمده قیر طبیعی سنگی

تفاوت قیر طبیعی با نفتی چیست؟

تفاوت قیر طبیعی با نفتی چیست؟ قیر طبیعی یا همان قیر معدنی سنگی در واقع دارای یک منشاء هستند با این تفاوت که قیر معدنی به علت تراکم بالا به شکل جامد در آمده است در حالی که قیر نفتی از فرایند پالایش نفت خام به دست می‌آید با وجود بین این دو نوع قیر از نظر برخی از ترکیبات می‌تواند تفاوت هایی وجود داشته باشد به عنوان مثال قیر غیرنفتی تنها دارای یک درصد گوگرد است در حالی که این گوگرد در قیر معدنی می‌تواند بسیار بیشتر باشد.

از دیگر تفاوت های بین این دو محصول می‌توان به این نکته اشاره کرد که قیر نفتی کاملاً خالص بوده در حالی که قیر معدنی دارای ترکیبات معدنی مختلفی است و تا یک درصد هم خاکستر دارد؛ دیگر تفاوت مربوط به این دو نوع قیر مربوط به میزان صابونی شدن قیر است که در انواع نفتی آن از قیر معدنی بسیار کمتر است همچنین میزان خاکستر موجود در نوع معدنی قیر می‌تواند بر کیفیت آن بسیار تاثیرگذار باشد و بالا یا پایین رفتن میزان این خاکستر می‌تواند کیفیت قیر را تحت تاثیر قرار دهد در حالی که این وضعیت در مورد قیر نفتی مشاهده نمی‌شود.

در نهایت می توان به این نکته اشاره کرد که از نظر دمای ذوب نیز بین این دو محصول تفاوت زیادی وجود دارد به طوری که قیر نفتی دمای بسیار پایین تری نسبت به قیر معدنی دارد و همین باعث شده است که هزینه‌های تولید آسفالت با این قیر ارزان تر باشد همچنین هزینه استخراج نوع معدنی این محصول بیشتر است و به همین دلیل آسفالت تولید شده از آن نیز قیمت گرانتری دارد.

ویژگی های قیر طبیعی سنگی صادراتی

ویژگی های قیر طبیعی سنگی صادراتی قیر طبیعی سنگی با استفاده از ماشین آلات مخصوص از معادن زیرزمینی این محصول به دست می آید و به دلیل این که بافتی شکننده دارد می‌تواند به راحتی پودر شود و در تولید محصولات جالبی مورد استفاده قرار می‌گیرد مثلاً جوهر مورد استفاده در چاپگرها و پرینترها از این قیر طبیعی است همچنین می‌تواند به عنوان یک لایه پوششی مورد استفاده قرار بگیرد و کاربرد فراوان آن در چاه‌های استخراج نفت نیز بسیار زیاد است.

از ویژگی‌های این قیر طبیعی صادراتی می‌توان به ظاهر براق اشاره کرد که آن را از قیر مایع کاملاً متمایز می کند؛ این قیر بافت جامد شکننده دارد و در عین حال بافتی سخت دارد و معمولاً در اندازه قطعات بزرگ از رگه های زیرزمینی قابل استخراج می باشد.

از دیگر ویژگی‌های قیر طبیعی سنگی مذکور می‌توان به وزن و چگالی آن اشاره کرده که نسبت به نوع نفتی آن حجم و وزن سبکتر دارد و از تراکم بافت کمتری برخوردار است به همین دلیل است که می‌تواند به راحتی به پودرهای با مش بسیار ریز تبدیل گردد.

خرید انواع قیر طبیعی سنگی

خرید انواع قیر طبیعی سنگی انواع قیر طبیعی سنگی را می‌توان در تناژ بالا و به صورت عمده از فروشنده آن خریداری نمود و به این ترتیب کسانی که قصد خرید دارند می توانند مستقیما با این فروشنده ارتباط داشته باشند و نسبت به خرید قیر طبیعی مذکور اقدام کنند؛ برای تهیه این قیر به واسطه‌ها نیاز نیست و خریداران می‌توانند مستقیماً نیاز خود را از طریق این فروشنده تامین کنند.

خرید به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌تواند انجام شود و در این راه سفارش اینترنتی می‌تواند تهیه این محصول را برای خریداران بسیار ارزان تر نماید خرید به شکل عمده برای خریداران بسیار مناسب تر خواهد بود زیرا باعث می‌شود هزینه تهیه این محصول برای آنها پایین تر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید