فروشنده بزرگ گیلسونایت معدن

گیلسونایت معدن یکی از محصولات کاربردی برای راه و جاده سازی می باشد که از معادن استخراج می شود و نام یگر آن قیر است، این محصول با داشتن ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد توانسته مورد توجه افراد زیادی قرار گیرند و بازار فروش پر رونقی داشته باشند. برای خرید انواع گیلسونایت ایرانی مرغوب و باکیفیت به همراه قیمت به صرفه، هم اکنون می توانید از مجموعه ما که فروشنده بزرگ و معتبر این محصول در سطح کشور است، بهره مند گردید.

فروشنده بزرگ گیلسونایت معدن

آنچه باید درباره گیلسونایت بدانیم؟

آنچه باید درباره گیلسونایت بدانیم؟ همانطور که مستحضر هستید و مشاهده می کنید در عصر حاضر با افزایش سطح علم و دانش، بشر در صنعت های مختلف پیشرفت کرده است و هر روزه انواع محصولات را با کاربردهای مختلف تولید و وارد بازار فروش می کند.

صنعت معدن از جمله صنایع تکامل یافته است که هر روزه انواع محصولات را تولید می کند و توانسته به عنوان یکی از صنعت های ابر قدرت در جهان قرار گیرد.

گیلسونایت ساخته و تولید صنعت معدن است که به عنوان ماده ای کاربردی شناخته شده و در صنعت های مختلف خواهان و طرفداران بسیاری را دارد، شما نیز اگر قصد آشنایی با این محصول کاربردی معدنی را دارید، در ادامه مبحث با ما همراه باشید.

اطلاعاتی مفید و جامع درباره گیلسونایت:

  • تاریخچه اولیه گیلسونایت به جنوب ترکیه در سال 1930 بازمی گردد که به عنوان ماده ای هیدروکربن شناخته شده است.
  • گیلسونایت محصولی طبیعی است که در حلال های معطر و قیرهای نفتی محلول می باشد.
  • از نظر شکل ظاهری همانند ماده معدنی آبسیدین می باشد که ماده ای براق سیاه رنگ است.
  • گیلسونایت در سطح زیر زمین قرار دارد که اغلب در درزها یا رگه های عمودی یافت می شود و ضخامت لایه های آن بین دو تا شش فوت می باشد.
  • البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که در برخی موارد قطر لایه ها نیز به 28 فوت نیز می رسد.
  • برای استخراج لایه های گیلسونایت در فوت های مختلف، باید کارگرهای متخصص این عمل را انجام دهند.

آشنایی با انواع مختلف گیلسونایت

آشنایی با انواع مختلف گیلسونایت گیلسونایت به عنوان ماده معدنی ارزشمند در صنعت های مختلف کاربرد دارد، شما عزیزران نیز برای اطلاع از انواع گیلسونایت و کاربردهای آن تا انتها ما را همراهی کنید.

بررسی انواع گیلسونایت:

  • گیلسونایت گرید رنگ سازی: برای تولیدانواع رنگ به کاربرده می شود.
  • گیلسونایت گرید حفاری: برای حفارس توسط باستان شناسان مفید و کاربردی است که از فرسایش دیواره ها و ایجاد ویرانی جلوگیری می نماید.
  • گیلسونایت گرید راهسازی: برای تولید انواع قیر و آسفالت برای راه سازی و جاده سازی مناسب می باشد که سبب مستحکم شدن بافت می شود و از آسفالت در برابر عوامل خارجی مختلف همچون سرما، یخبندان، بارش باران و تگرگ، تابش مستقیم نور خورشید و… محافظت می نماید و سبب طول عمر ماندگار آسفالت می شود.
  • گیلسونایت گردید ضد خوردگی: این محصول برای عایق سازی پوشش های نفت و گاز بسیار کاربردی است و از آتش سوزی یا… جلوگیری میکند.
  • گیلسونایت گرید ریخته گری: این محصول سبب بی عیب و نقص شدن عملیات پردازش در اتمام کار می شود.

قیمت گیلسونایت معدن در ایران

قیمت گیلسونایت معدن در ایران با توجه به کیفیت و کاربرد فوق العاده عالی گیلسونایت معدنی در صنعت های مختلف و قدرت استحکام بالا، هر روزه خرید این محصول معدنی از سوی افراد در صنعت های مختلف از جمله رنگ سازی، ریخته گری، آسفالت و… رو به رو هستیم که سبب شده تا تولیدکنندگان نیز به افزایش تولید بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش عرضه کنند.

برای اطلاع از قیمت گیلسونایت به صورت کلی، بدون خروج از منزل و اتلاف وقت و صرف هزینه هنگفت برای رفت و آمد، هم اکنون می توانید مشخصات خود را در ادامه صفحه درج نمایید تا همکاران ما از حوزه فروش با شما تماس گیرند و ضمن اطلاع دقیق از قیمت در صورت تمایل ثبت سفارش کنید و تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید