فروشنده انواع گیلسونایت مرغوب

گیلسونایت یا قیر معدنی و قیر ذغال سنگی محصولی جامد و آسفالت گونه است که عموماً در معادن زیر زمینی طی فرآیندی خاص توسط افراد متخصص و با تجربه استخراج می ‌شود. شکل ظاهری این محصول قهوه ای تیره یا سیاه براق می باشد و در صنایع زیاد از کاربرد این محصول استفاده می گردد. فروشنده انواع گیلسونایت مرغوب تلاش می کند تا این محصول را با بالا ترین کیفیت و قیمتی مناسب به شما مصرف کنندگان عزیز عرضه نماید.

فروشنده انواع گیلسونایت مرغوب

ویژگی های گیلسونایت مرغوب چیست؟

ویژگی های گیلسونایت مرغوب چیست؟ عموما محصولاتی مانند گیلسونایت و قیر پایه نفتی دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی است که توجه به آن ها به هنگام خرید موجب می شود تا شما خرید مطمعن تری را تجربه کنید. با این حال عموما افراد زیادی هستند که در مورد گیلسونایت اطلاعات زیادی ندارند، موارد زیر برخی از مهم ‌ترین ویژگی ‌های گیلسونایت می باشد، بنابراین اگر در این زمینه اطلاعات زیادی ندارید می توانید در این بخش با ما همراه باشید؛

  • رنگ

همانطور که چندی پیش نیز گفتیم شکل و رنگ ظاهری انواع گیلسونایت قهوه ای تیره یا سیاه می باشد همچنین این محصول دارای براقیت خاصی می باشد. وجود هرگونه تغییر رنگ در این محصول می تواند در کیفیت نهایی آن تاثیر بسزایی داشته باشد. بنابراین یکی از ویژگی ‌هایی که شما عزیزان به هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید که رنگ و براق بودن آن خواهد بود.

  • میزان بالای نیتروژن

از مهم ترین ویژگی های گیلسونایت مرغوب می ‌توان به بالا بودن میزان نیتروژن در آن اشاره نمود، البته این قضیه با چشم قابل رویت نمی باشد و میزان نیتروژن توسط آزمایش های خاصی اندازه گیری خواهد شد.

  • بسته بندی مناسب گیلسونایت

گیلسونایت هم مانند بسیاری از محصولاتی که در کشور ما تولید می شوند دارای انواع بسته بندی های مختلفی می باشد، به طور کلی بسته بندی محصولات از مهم ترین بخش هایی است که در کیفیت نهایی و کاربرد آن نقش مستقیم خواهد شد. بنابراین زمانی که محصول مورد نظر شما دارای بسته بندی مناسبی نباشد این عمل در کاربرد و کیفیت نهایی آن تاثیر گذار خواهد بود.

اولین تولید کننده گیلسونایت مرغوب

اولین تولید کننده گیلسونایت مرغوب اگر شما نیز جز آن دسته از دوستانی هستید که برای اولین بار است نام گیلسونایت را می شنوید، بنابراین در مورد این محصول اطلاعات زیادی ندارید، ما در این بخش سعی می ‌کنیم به بررسی تخصصی تر اولین تولید کننده گیلسونایت مرغوب بپردازیم.

طبق برخی از تحقیقاتی که در زمینه تاریخچه تولید و استفاده از این محصول به دست آمده است، ثابت شده که این محصول در اواخر سال ۱۸۶۰ کشف شده است. پس از گذشت چندین سال از زمان کشف گیلسونایت حدود اواسط سال ۱۸۸۰ فردی به نام ساموئل اچ گیلسون از این محصول پر کاربرد به عنوان یک پوشش ضد آب شروع به تبلیغ کرد، معرفی این محصول معدنی توسط این فرد آنچنان موفقیت ‌آمیز بود که پس از گذشت چند سال افراد زیادی برای استخراج این ماده معدنی دست به کار شدند.

پیشرفت فناوری موجب راحتی استخراج این محصول و مزایای استفاده از آن موجب شد که استفاده از آن در صنایع مختلفی به سرعت افزایش پیدا کند. بنابراین سالانه افراد زیادی در سرتاسر جهان از این ماده معدنی به عنوان یک پوشش ضد آب برای انواع ستون های چوبی، عایق انواع کابل و… استفاده کنند.

قیمت گیلسونایت مرغوب عمده

قیمت گیلسونایت مرغوب عمده عموماً قیمت گیلسونایت مرغوب عمده با توجه به عواملی مانند نوع محصول، نوع بسته بندی، مقدار و حجم آن متغیر خواهد بود، اما شما می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب تری به آسانی بدون متحمل شدن انواع هزینه های مازاد مانند حمل و نقل خریداری نمایید.

همچنین شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و مزایای فروش گیلسونایت می توانید به همین وب سایت فروشی که برای رفاه حال شما و ارائه خدمات بهتر طراحی شده است، مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات بیشتر اقدام به خرید گیلسونایت عمده نمایید.

  • تبلیغات: 
    1. ایزوگام پلیمری درجه یک جدید ساده
    2. ایزوگام دلیجان اصل صادراتی
    3. ایزوگام‌ دمیده + قیمت خرید فروش
    4. پخش عایق رطوبتی نانو جدید تهران + عمده ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید