عمده فروشی پودر قیر طبیعی

قیر طبیعی ماده و قیر 60-70 مظروف به رنگ سیاه می باشد و از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار است. این محصولات به صورت خام نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه افراد زیادی اقدام به استخراج پودر قیرطبیعی در سراسر کشور کردند چرا که کشور ایران یکی از اصلی ترین منابع تولید کننده قیر طبیعی می باشد. در صورتی که شما نیز قصد تهیه انواع پودر قیر طبیعی را دارید لازم است تا به عرضه کنندگان و مراکز عمده فروشی پودر قیر طبیعی مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با کیفیت های بالا خریداری کنید.

عمده فروشی پودر قیر طبیعی

موارد مصرف پودر قیر طبیعی

موارد مصرف پودر قیر طبیعی پودر قیر طبیعی و قیر پالایشگاه آبادان دارای کاربردهای زیادی می باشد که خریداران و مصرف‌کنندگان قبل از تهیه این محصول باید با موارد مصرف آن آشنا بوده و این محصول را در جای درست مورد استفاده قرار دهند. به طور کلی از اصلی ترین موارد مصرف پودر قیر طبیعی می توانیم به راه سازی و آسفالت جاده‌ها در سراسر کشور اشاره کنیم.
همانطور که می دانید از انواع قیر ها به دلیل موجود خاصیت کشسانی برای لایه های زیرین آسفالت استفاده می شود. چرا که با قرار گرفتن قیر بر لایه زیرین آسفالت دانه ها و مصالح تشکیل دهنده به خوبی به یکدیگر چسبیده و سطح کاملاً صاف و یکدست را به وجود می آورند. حمل و نقل پودر قیر طبیعی بسیار ساده می باشد به همین دلیل است که فروشندگان اقدام به فروش این محصولات به صورت پودری می کنند. انواع پودر های قیر طبیعی دارای کیفیت های متنوع می باشند.
برای خرید با کیفیت ترین و خالص ترین کلوخ های پودر قیر لازم است تا به فروشندگان اصلی این محصول مراجعه کنید. پودرهای قیر طبیعی دارای انواع مختلفی هستند. دانه بندی یا مش بندی و نوع بسته بندی در تعیین قیمت این محصولات بسیار موثر می باشد.

چرا پودر قیر طبیعی استفاده کنیم؟

چرا پودر قیر طبیعی استفاده کنیم؟ استفاده از پودر قیر طبیعی و به طور کلی انواع قیر طبیعی مزایای بسیار زیادی دارد که موجب می شود به استفاده از این محصول با ارزش روی بیاوریم. به عنوان مثال استفاده از پودر قیر طبیعی در روسازی آسفالت ها سبب این موضوع خواهد شد که استحکام کششی و فشاری آسفالت بسیار افزایش یابد به طوری که در شرایط مرطوب و چه در شرایط عادی این مقاومت‌ها افزایش یافته و عمر آسفالت را بیشتر خواهند کرد. همچنین استفاده از پودر قیر طبیعی سبب آن خواهد شد که مصالح مورد نیاز ای را که قرار است از آنها استفاده کنید به حداقل می رساند و در نهایت منجر به صرفه جویی در تمامی هزینه ها خواهد شد.

از مزایای دیگر این محصول می‌توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر تغییر شکل و همچنین کاهش دادن میزان حساسیت دمای آسفالت اشاره کرد. از طرفی استفاده از پودر طبیعی در مصارف روسازی سبب کمتر شدن ضخامت سطحی می‌شود که عمل روسازی بر روی آن انجام می شود. بنابراین در حالت کلی خواص منحصر به فرد غیر طبیعی سبب آن می شود که جاده و آسفالت ساخته شده عمر بیشتری کند و دوام بالاتری نسبت به جاده های معمولی داشته باشند که در برخی موارد عمر آنها حتی تا ۳۰ سال هم گزارش شده است.

قیمت انواع پودر قیر طبیعی صادراتی

قیمت انواع پودر قیر طبیعی صادراتی از آنجایی که محصولاتی که در این زمینه تولید می‌شوند از نظر کیفیت بسیار متنوع است بنابراین می توانیم قیمت مشخصی را در خصوص انواع پودر قیر طبیعی صادراتی به شما گزارش دهیم‌. چراکه قیمت‌ها در این محصولات دائماً در حال تغییر میباشد و آن هم به دلیل عواملی چون نوسانات ارز و یا تغییر هزینه های مواد اولیه است که در تولید این محصول به کار گرفته شده است.
بنابراین شما می‌توانید برای دستیابی به قیمت قیر طبیعی و همچنین قیمت پودر قیر صادراتی به فروشگاه ها و مراکز و شعبی که در زمینه فروش این محصولات فعالیت دارند مراجعه کرده و آنچه را که نیاز دارید با مشاوران فروش آنها در میان بگذارید تا آنها شما را در خرید هرچه بهتر یاری کنند. همچنین می توانید نیم نگاهی نیز به خرید اینترنتی داشته باشید تا سفارشات خود را بصورت اینترنتی ثبت کنید و هر جا که نیاز دارید تحویل بگیرید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت عایق رطوبتی + خرید عایق رطوبتی خمیری و فروش عایق رطوبتی نانو
    2. واحد فروش ایزوگام پی درجه یک
    3. قیمت خرید پشم شیشه
    4. استفاده از ایزوگام به عنوان کفپوش خودرو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید