عمده فروشی قیر طبیعی خام

قیر محصولی است که عمدتا به صورت جامد وجود دارد و پس از حرارت دیدن به یک مایع خمیری شکل تبدیل می شود که از آن بیشتر برای عایق سازی در ساخت و سازهای مختلف استفاده می شود، قیر طبیعی که در طبیعت وجود دارد بسیار باکیفیت تر و کاربردی تر از قیری است که توسط کارخانه ها تولید می شود، عمده فروشی قیر طبیعی خام این محصول را از طبیعت جمع آوری و در بازار عرضه می کند.

عمده فروشی قیر طبیعی خام

مشخصه قیر طبیعی خام باکیفیت

مشخصه قیر طبیعی خام باکیفیت قیر طبیعی محصولی است به رنگ تیره که در برخی از مناطق یافت می شود، این محصول حاصل تبدیلات نفت خام در زیر زمین و جدا شدن مواد فرار نفت خام است که به شکل قیر در آمده است در برخی از مناطق همچون برخی از دریاچه ها می توان این محصول را به صورت فراوان به دست آورد.

این محصول به صورت جامد به دست می آید که در برخی از موارد آن را به شکل پودر شده هم در بازار عرضه می کنند زیرا قیر طبیعی دارای بافتی است که به راحتی خورد می شود اما زمانی که حرارت ببیند به یک مایع خمیری شکل تبدیل می شود که دارای مشخصه های زیادی است.
این محصول دارای دوام بالا و قدرت چسبندگی بی نظیری است به همین علت از این نوع قیر در ساخت جاده ها، حفاری ها، عایق کاری ها و … استفاده می کنند، این محصول همچنین دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و آب می باشد به همین علت از آن برای تهیه انواع عایق ها و ایزوگام ها بهره می برند.

خرید مستقیم قیر طبیعی صادراتی

خرید مستقیم قیر طبیعی صادراتی برای خرید مستقیم قیر طبیعی صادراتی می توانید از طریق مجوعه ما اقدام کنید ما بهترین نوع قیر طبیعی هیدروکربنی را تولید کرده ایم که دارای کیفیت و دوام بالایی است و می توان از آن در صنایع مختلف و برای عایق سازی استفاده کرد.

همواره دقت داشته باشید در برخی از موارد انواع قیر طبیعی گیلسونایت دارای ناخالصی هایی هستند که کیفیت قیر را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند، قیرهایی که خاکستر زیادی در ترکیب آن ها وجود دارد جز محصولات بی کیفیت هستند.
به طور کلی باید درصد خاکستر موجود در یک قیر طبیعی زیر پنج درصد باشد که دارای کیفیت بسیار خوبی باشد، شما می توانید باکیفیت ترین و خالص ترین قیر طبیعی را از مجموعه ما خریداری کنید.

قیرهای طبیعی ما به صورت کلوخه ای و پودری وجود دارند، این قیرها دارای رنگ سیاه و براق هستند که این می تواند نشان از کیفیت بالای محصولات عرضه شده در سایت ما باشد، محصولات عرضه شده در سایت ما آزمایش های خود را پس داده اند به همین علت می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید