عرضه کننده گیلسونایت گرید حفاری

گیلسونایت گرید حفاری، یکی از انواع گیلسونایت می‌باشد که به دلیل قیمت مناسب‌تر و بازدهی بالاتر در قیاس با دیگر مواد جایگزین، کاربرد بسیار زیادی به عنوان یک افزودنی در حفاری و بخش‌های دیگر کار داشته و به قدری تبدیل به جزء مهمی از کار شده که در صورت عدم وجود این افزودنی طبیعی، قوت و کیفیت کار بشدت پایین آمده و عمر بازدهی مفید آن بسیار کوتاه می‌شود که در این بخش به مشخصات دقیق‌تر و انواع گیلسونایت حفاری موجود می‌پردازیم.

عرضه کننده گیلسونایت گرید حفاری

مشخصات گیلسونایت گرید حفاری

مشخصات گیلسونایت گرید حفاری به طور کلی این گیلسونایت گرید حفاری نیز مانند دیگر گیلسونایت‌ها از نفت خام، قیر طبیعی و یا قیر زغال سنگ به دست می‌آید که هر کدام دارای کارایی و کیفیت متفاوتی است. هر کدام از گیلسونایت‌های به دست آمده را بر اساس نوع کاربریشان در طی فرایندی به موادی متناسب با کار خود ترکیب می‌کنند که به طور کلی میزان بیتومین، نیتروژن، گوگرد، کربن، هیدروژن، کربن و خاکستر در هر گیلسونایت متفاوت است و تغییرات این مواد است که گرید آن را تغییر می‌دهد.

حلالیت این ماده معدنی نیز عموماً نفت است و تقریباً با اکثر مواد نفتی حلال می‌شود که هر میزان این درصد بالاتر برود، نشان دهنده میزان مرغوبیت و خلوص گیلسونایت است و بسیاری از این روش مرغوبیت آن را می‌سنجند.

رنگ این ماده نیز مانند اغلب مواد معدنی تیره و اغلب خاکستری است ولی در برخی از موارد نیز شاهد رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای نیز هستیم که از لحاظ شیمیایی مشکل چندانی نخواهند داشت. کاربرد این گیلسونایت بیشتر در بالا بردن چسبندگی مواد و عایق بندی آن در برابر رطوبت و تغییرات دمایی هوا است. همچنین خود این ماده بسیار سبک و پودر شونده می‌باشد که با مزایایی که دارد می‌تواند مصرف دیگر مواد را پایین آورده و با استفاده از حجم کم مواد، بازدهی بالایی داشته باشد.

انواع گیلسونایت گرید حفاری صادراتی

انواع گیلسونایت گرید حفاری صادراتی گیلسونایت گرید حفاری صادراتی در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای عملکرد مخصوصی است و با توجه به نوع کاربری آن در درصد‌های مختلف و با مواد ترکیبی متفاوتی ساخته می‌شود. در این بخش بیشتر با انواع گیلسونایت حفاری آشنا می‌شویم که البته تمام نوع‌های آن در این مطلب نمی‌گنجد و در بسیاری از صنایع متفاوت این نوع از گیلسونایت استفاده می‌شود.

گیلسونایت ایزوگام: اضافه کردن گیلسونایت گرید حفاری در ایزوگام، سبب افزایش مقاومت گیلسونایت در برابر ضربات و بلایای طبیعی می‌باشد و از طرفی از حرکت ایزوگام جلوگیری کرده و موجب پایداری آن در سطح مورد نظر می‌شود.

گیلسونایت آسفالت: در این امر وجود گیلسونایت سبب بالا بردن میزان چسبندگی مواد و یکنواختی آن بر روی سطح زمین می‌شود و از ایجاد ترک و شکاف بر اثر تغییرات دمایی و وزن بالا به نحو احسن جلوگیری می‌کند. وجود این ماده علاوه بر مزایایی که دارد، هزینه کمتری نیز در مقایسه با دیگر موادی که می‌توانند بخشی از عملکرد آن را ایفا کنند، در بر دارد و در سطح عمده این مقدار بسیار صرفه اقتصادی برای کارفرمایان دارد.

گیلسونایت در چاه نفت: در استفاده از چاه‌های نفت نیز از گیلسونایت‌هایی با گرید حفاری استفاده می‌کنند که از هدر رفتن مایعات و دیگر سیالات در هنگام حفاری جلوگیری می‌کند و توانایی کنترل دما را در حین انجام کار دارد. درصد استفاده از این مواد نیز به نوع چاه و هدف استفاده از گیلسونایت در کار دارد و هر چاه با توجه به شرایطی که دارد، از درصد‌های مختلف گرید حفاری استفاده می‌کند.

فروش گیلسونایت گرید حفاری ارزان

فروش گیلسونایت گرید حفاری ارزان گیلسونایت صادراتی با کیفیتی بسیار بالا و درصد‌های مختلف و استاندارد در این شرکت به فروش می‌رسد و آماده عقد قرارداد و فروش گیلسونایت خالص تا گیلسونایت گرید حفاری و انواع مختلف گیلسونایت، با قیمتی استثنایی و ارزان بدون هیچ گونه واسطه می‌باشد و خریداران محترم می‌توانند از طریق تماس با ما و مشاوره متخصصین شرکت و یا ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و یا سایت شرکت سفارش خود را ثبت کرده و این ماده کاربردی را با بهترین شرایط و کم ترین ابهام و دردسر خریداری کنند و در نقطه مورد نظر تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید