عرضه عمده قیر طبیعی ایران

قیر ماده‌ای پرکاربرد است که از آن استفاده‌های زیادی می‌کنند به طور کلی قیر به دو روش طبیعی و مصنوعی از تبخیر و تصفیه نفت خام به دست می‌آید، قیر ماده‌ای به رنگ سیاه است که در کشورهای پیشرفته در صنایع مختلف استفاده می‌شود به همین دلیل عرضه عمده قیر طبیعی ایران از طریق برداشت از منابع قیر ایران انجام می‌پذیرد.

عرضه عمده قیر طبیعی ایران

بررسی مصارف قیر طبیعی ایران

بررسی مصارف قیر طبیعی ایران قیر طبیعی از تبخیر نفت در زیر زمین پس از سال‌های زیادی تشکیل می‌شود، این قیر ماده‌ای هیدرو کربنی است که بیشتر به شکل پودر در طبیعت یافت می‌شود، این محصول در اثر حرارت ذوب می‌شود و می‌توان از آن استفاده‌های زیادی کرد، به طور کلی قیر طبیعی در مقابل آب نفوذ ناپذیر است به نوعی این محصول عایق آب و رطوبت به حساب می‌آید به همین علت است که از این محصول برای عایق کاری در ساختمان‌ها استفاده می‌کنند.

از قیر طبیعی در ساخت جاده‌ها و آسفالت‌ها نیز استفاده می‌کنند زیرا این محصول دارای قدرت چسبندگی بالایی است به همین علت می‌تواند در ترکیب با شن و ماسه به خوبی چسبندگی ایجاد کند و برای ایجاد آسفالت بسیار مناسب است.

یکی دیگر از کاربردهای این محصول استفاده از آن در حفاری است، هنگام حفاری باید دیواره‌های چاه را مقاوم کنند تا فرو نریزند، با استفاده از قیر طبیعی و در ترکیب با خام رس و آب، دوغابی تهیه می‌کنند که می‌تواند دیواره‌ی چاه‌ها را مقاوم کند همچنین با استفاده از این ترکیب، مته‌ها و تجهیزات کنده کاری را خنک می‌کنند.

از این محصول در منازل و مکان‌های مختلف نیز استفاده‌های زیادی می‌شوند، می‌توان از قیر برای عایق‌کاری لوله‌ها استفاده کرد همچنین از این محصول انواع ایزوگام‌ها و پوشش‌ها را تولید می‌کنند که به عنوان پوشش‌های ضد‌ آب شناخته می‌شوند.

فروش عمده قیر طبیعی گیلسونایت

فروش عمده قیر طبیعی گیلسونایت قیر طبیعی مایع در طول سالهای زیاد در طبیعت و در زیر زمین تولید می‌شود، این محصول را به عنوان قیر طبیعی گیلسونایت می‌شناسند، این نوع قیر با قیرهایی که در بازار وجود دارند فرق دارند زیرا این قیرها دارای کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به سایر محصولات هستند.

کشورمان یکی از تولیدکنندگان برتر قیر در دنیا می‌باشد همچنین بخش زیادی از این محصول به کشورهای دیگر صادر می‌شود و به عنوان یکی از برترین کشورهای صادر کننده از این حیث شناخته شده‌ایم به همین علت فروش عمده قیر طبیعی گیلسونایت از طریق مجموعه ما انجام می‌پذیرد.

با توجه به اینکه نرخ ارز روز به روز در خال تغییر است، قیمت‌ها نیز دستخوش تغییرات سریع می‌شوند به همین علت شما به منبعی نیاز دارید که قیمت‌ها را به سرعت به‌روز کند، خوشبختانه ما این کار را با سرعت بالا و به موقع در سایت انجام می‌دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید