عرضه بی واسطه کلوخه گیلسونایت

شرکت عرضه بی واسطه کلوخه گیلسونایت به صورت عمده و خرده بر این تلاش است که انواع قیر درجه 1 را با بالاترین کیفیت ممکن تولید و روانه بازار کند تا بتواند افراد بیشتری را به خود جذب نماید، همچنین رضایت عمومی مشتریان خود را نیز حاصل کند؛ به این ترتیب گام بلندی در جهت پیشرفت این صنعت در کشور ما برداشته خواهد شد.

عرضه بی واسطه کلوخه گیلسونایت

آنچه باید درباره کلوخه گیلسونایت بدانید

آنچه باید درباره کلوخه گیلسونایت بدانید قیر ها در حالت عادی به رنگ سیاه و کاملا سفت و جامد هستند اما وقتی می خواهیم از آن استفاده کنیم باید به آن حرارت داده شود تا حالت خمیری و شل پیدا کند زیرا در غیر این صورت قابل استفاده نیست. قیر ها بسیار حالت چسبنده دارند و همین چسبندگی باعث می شود به تمام سطوح بچسبد و حالت عایق شدن را به وجود آورد.

کلوخه گیلسونایت از مواد پلیمری ساخته شده و مانع ورود آب به داخل مکان هایی چون ساختمان ها و مکان هایی که قرار است عایق شوند می شود. این امر که هر چه مقدار مواد پلیمیری بیشتر باشد میزان مقاومت آن در برابر آب بیشتر خواهد بود. قیر صادراتی تا حدودی به میزان کیفیت آن بستگی دارد و به طور کلی هر چه میزان کیفیت آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

این موسسه با استفاده از به روز ترین روش های عرضه و توزیع گسترده تولیدات خود موفق شده نقش پر رنگی در تولید انواع کلوخه گیلسونایت ارزان در بازار این دسته از صنایع ایفا نماید و این مهم نقش بسزایی در صادرات این محصول به کشور های مختلف داشته است.

چند کاربرد کلوخه گیلسونایت

چند کاربرد کلوخه گیلسونایت همه ما می دانیم بعد از ساخت و ساز ساختمان ها بدون شک باید ان هارا در برابر عاملی چون باد و باران و سرما و … حفظ کنیم. بهترین راه و کار استفاده از قیر می باشد، قیر ها هم انواع مختلفی دارند که کلوخه گیلسونایت عمده بهترین نمونه برای عایق کاری می باشد؛ زیرا هم کیفیت حالی دارد هم با خیال را حت و‌ آسوده می توان مکان های مورد نظر را با آن عایق کرد و از نفوظ آب و یا رطوبت و باران و… به داخل جلوگیری کرد.

ضد آب بودن ساختمان ها و‌ منازل مسکونی از مهم ترین عواملی است که باید یک مکان برای زندگی داشته باشد. قیر های نانو همانطور که از اسمشان پیدا است نانو هستند یعنی ضد آب و با استفاده از آن دیگر نگران ورود هیچ گونه آب و رطوبتی نخواهی بود. قبر کاربرد های زیادی دارد و در انواع مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربرد هایی که کلوخه گیلسونایت دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد اب شدن محل مورد نظر
  • ضد اب کردن انواع پشت بام
  • ضد اب کرد انواع سطوح مانند اشپزخانه ها و سروریس های بهداشتی و حمام ها
  • ضداب شدن استخر ها
  • ضد اب کردن انواع ستون ها
  • ضد اب کردن انواع لوله های گازی و ابی زیر زمین در برابر زنگ زدن و ضربه خوردن

قیمت عمده کلوخه گیلسونایت ارزان

قیمت عمده کلوخه گیلسونایت ارزان قیمت کلوخه گیلسونایت عمده بسیار ارزان است؛ به شرطی که مشتریان گرامی آن را به صورت مستقیم خریداری کنند. خرید مستقیم قیر ها علاوه بر اینکه خریدی مطمئن است، برای مشتریان خیلی ارزان تمام می شود چرا که بالا ترین کیفیت و کمترین قیمت را برای مشتری در پی خواهد داشت.

قیر طبیعی با کیفیتی اعلا و قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شود و شما با مراجعه به سایت می توانید این محصول فوق العاده را با قیمتی استثنائی خریداری کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید تا آنها مشاوره های لازم جهت خریدی آسان تر و بهتر به شما مشتریان گران قدر ارائه کنند.

شما می توانید این محصول را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه سفارش دهید، ما با ارسال محصول از هزینه های اضافی و جانبی در رفت و آمد پیشگیری می کنیم تا کاملا بی دردسر و کم هزینه تر به دست شما برسد.

  • تبلیغات: 
    1. عایق رطوبتی بتن دو جزئی خودرو
    2. می دانید هر ساله چقدر از عایق ها در صنایع متفاوت استفاده می شود؟
    3. چرا ایزوگام جایگزین خوبی برای آسفالت کردن خیابان ها می باشد!!
    4. مرکز فروش ایزوگام مناسب پشت بام

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید