صادرات قیر معدنی گیلسونایت در ایران

قیر معدنی گیلسونایت از جمله قیرهای طبیعی و ارگانیک است که در معادن مختلفی در سطح کشور می‌توان آن را به راحتی و با قیمت مناسب تهیه کرد؛ صادرات این قیر معدنی تولید شده در ایران به کشورهای مختلف می‌تواند انجام شود و به علت درجه خلوص بسیار بالای این محصول صادر کنندگان می توانند سود مناسبی از تجارت آن برای خود کسب درآمد کنند و به این ترتیب آن را با کمترین قیمتی که امکان دارد تهیه نمایند.

صادرات قیر معدنی گیلسونایت در ایران

قیر معدنی گیلسونایت چیست؟

قیر معدنی گیلسونایت چیست؟ گیلسونایت یک ترکیب معدنی به رنگ سیاه است که از تراکم بسیار بالایی برخوردار است و ساختار این ماده معدنی جامد از هیدروکربن است و معمولاً به صورت طبیعی در معادن یافت می شود؛ این ماده جامد سیاه رنگ دارای دمای ذوب نسبتاً بالایی است و یکی از محصولاتی است که می‌تواند در حجم عظیم از معادن زیرزمینی استخراج گردد.

این قیر معدنی در واقع ساختاری مشابه انواع رزین ها دارد و از سطحی شفاف و براق برخوردار است همچنین ترکیبی بسیار شکننده است و می‌توان آن را به راحتی به صورت پودر درآورد و به این شکل به صورت بسته بندی پودری ارائه می گردد.

این محصول برخی اوقات به صورت رگه های عمودی در سطح زمین قابل دسترسی است و می توان آنها را با استفاده از تجهیزات مناسب استخراج کرد که گاهی طول آنها می تواند بسیار طولانی باشد و استخراج آن اغلب با استفاده از چکش های پنوماتیک انجام می شود که با بالابرهای مکانیکی آن را از سطح زیر زمین خارج و وارد ماشین های مخصوص می کنند.

این قیر به آسفالت طبیعی و یا آسفالیت نیز معروف است و همان طور که گفته شد نقطه ذوب بالایی دارد که گاهی تا 250 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و از جمله محصول هایی است که می تواند در اکثر کتون ها و الکل حل شود.

کاربرد های قیر معدنی گیلسونایت

کاربرد های قیر معدنی گیلسونایت قیر معدنی گیلسونایت از جمله ترکیبات طبیعی بسیار پرکاربرد است که می تواند در صنایع مختلف موارد استفاده بالا داشته باشد؛ این محصول قبل از هر چیز در ساختار قیر به کار می رود و می تواند همراه با قیر پالایشگاهی ترکیب مناسب را برای عایق کاری ساختمان ایجاد کند.

از این قیر خاص در تهیه انواع جوهر های چاپی نیز استفاده می شود همچنین کاربرد زیادی در پوشش‌های صنعتی نیز خواهد داشت؛ این محصول نقش قابل توجهی در آسفالت دارد و از آن در راهسازی و پروژه‌های عمرانی مختلف استفاده می‌شود.

کاربرد دیگر این قیر در گل حفاری است که می‌تواند باعث فرسایش دیوارهای چاه‌های استخراج شود همچنین این محصول در ریخته‌گری نیز کاربرد دارد و آن را جهت قالب گیری به ماسه ریخته گری اضافه می‌کنند؛ این ترکیب خاص باعث ایجاد پوشش های ضد خوردگی می‌شود و از آن در تهیه این نوع پوشش های خاص برای صنعت نفت و گاز استفاده می شود.

قیمت قیر معدنی گیلسونایت طبیعی صادراتی

قیمت قیر معدنی گیلسونایت طبیعی صادراتی قیر معدنی گیلسونایت طبیعی با کیفیت صادراتی که دارد از قیمت بسیار مناسبی در داخل کشور برخوردار است و کسانی که مایل به تهیه این گیلسونایت صادراتی هستند می توانند قبل از هر چیز از قیمت این قیر باخبر شوند؛ جهت آگاهی از قیمت قیر گیلسونایت می توان به طور مستقیم با فروشنده آن تماس برقرار کرد و نسبت به آگاهی از قیمت این محصول اقدام نمود.

خریداران می‌توانند در ارتباط مستقیم با این فروشنده نسبت به سفارش آن اقدام کنند و به این ترتیب بهترین محصول را برای آدرس مورد نظر خود تقاضا نمایند؛ قیمت قیر در خریدهای بالا می تواند ارزان تر باشد و به همین جهت کارخانه‌های تولید آسفالت قادر خواهند بود این محصول را ارزان‌تر از هر جای دیگری تهیه کنند.

این محصول از بازار بسیار خوبی در کشورهای همسایه برخوردار است و به همین جهت برای استفاده کنندگان نیز می‌تواند مناسب باشد تا آن را به خریداران خود در کشورهای همسایه ارائه کنند به این ترتیب برای این محصول ایرانی بازار مناسبی به دست آورند.

  • تبلیغات: 
    1. پخش عایق رطوبتی نانو بی رنگ اصفهان + عمده ارزان
    2. فروشگاه ایزوگام طرح سنگی پوششی
    3. مرکز فروش ایزوگام کف استخر
    4. قیمت عایق الاستومری + خرید عایق الاستومری دیوار و فروش عایق الاستومری epdm

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید