صادرات عمده گیلسونایت قیر معدنی

امروزه صادرات گیلسونایت قیر معدنی و قیر شرکت نفت پاسارگاد به کشور های دیگر به ویژه حوزه خلیج فارس مانند عراق و پاکستان انجام می شود که از آن ها می توان برای صنایع مختلفی استفاده کرد و در کیفیت ها و مرغوبیت های بسیار زیادی بوده و تمام استاندارد های لازم در تولید و تهیه آن ها رعایت می شود و صادرات آن ها به صورت عمده و در حجم های زیادی انجام خواهد شد و قیمت های این نوع از قیر ها به نسبت نمونه های وارداتی بسیار مناسب خواهد بود.

صادرات عمده گیلسونایت قیر معدنی

مشخصات مهم گیلسونایت قیر معدنی

مشخصات مهم گیلسونایت قیر معدنی

و قیر شرکت ستاره سبز جویبار یکی از محصول های اولیه ای می باشند که از آن ها می توان فراورده های مختلفی را به دست آورد و در انواع متنوعی تقسیم بندی می شود که یکی از مهم ترین آن ها گیلسونایت ها و با به عبارت دیگر قیر های معدنی می باشند که در رابطه با آن ها ویژگی هایی را باید در نظر گرفت و مورد توجه قرار داد.

یکی از مشخصه های بسیار مهمی که در خصوص گیلسونایت ها در نظر گرفته شده و مورد توجه قرار می گیرد کیفیت های آن ها می باشد به گونه ای که تولید آن ها با استفاده از مواد اولیه پلیمری ایجاد می شود و می تواند در ویژگی ها و خصوصیت های ساختاری آن ها تاثیر زیادی بگذارند و علاوه بر این می تواند در کارایی و کاربرد های این نوع از قیر ها در صنعت نیز تاثیر زیادی بگذارند.

از دیگر ویژگی ها و مشخصه های اصلی گیلسونایت قیر طبیعی می توان به گرانروی های آن ها اشاره داشت به طوری که این نوع از قیر ها را با استفاده از آزمایش های کاملا مشخصی در گرید های متنوعی تقسیم بندی می کنند به شکلی که هر چه چگالی های آن ها زیاد باشد در نتیجه غلظت های آن ها نیز افزایش می یابد و علاوه بر این، وزن آن ها نیز کاهش می یابد.

قیمت فروش گیلسونایت گرانوله

قیمت فروش گیلسونایت گرانوله نرخ ها و قیمت های گیلسونایت گرانوله در انواع مختلف به صورت کاملا مشخص و معینی بوده و از طریق سایت های مرتبط با شرکت ها در اختیار مشتری ها قرار می دهند که می توانند از آن ها مطلع شوند.

قیمت‌ های فروش این نوع از گیلسونایت ها به عوامل زیادی می تواند بستگی داشته باشد که یکی از مهم ترین آن ها در واقع حجم تولید سالانه این محصول می باشد به طوری که هر چه بیشتر باشد در نتیجه قیمت های تعیین شده برای آن ها نیز مناسب تر خواهد بود که از مزیت های اصلی و بسیار مهم آن ها می باشد.

  • تبلیغات: 
    1. بهترین مارک عایق را می دانید؟
    2. عایق رطوبتی نانو جدید مدرن ارزان + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف
    3. آیا می دانید چرا تنور نانوایی از ایزوگام پوشیده شده است؟
    4. با استفاده از ایزوگام می توانید به راحتی آسفالت تولید کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید