صادرات عمده قیر معدنی گیلسونایت

گیلسونایت همان قیر طبیعی و یا قیر در بازار بورس است که به صورت طبیعی از معادنی در طبیعت استخراج می‌شود. در گذشته تنها معادن کشف شده برای این محصول آمریکا بود اما امروزه در کشورهایی دیگری نیز مانند ایران معادن گیلسونایت پیدا شده و استخراج می‌شود. این ماده از کیفیت بالایی برخوردار است و در کشورهای دیگر متقاضی زیادی برای خرید دارد. در واقع کیفیت قیر معدنی گیلسونایت توانسته رضایت مشتریان خارجی را جلب نماید و سود‌آوری زیادی برای کشور داشته باشد.

صادرات عمده قیر معدنی گیلسونایت

مشخصات کلی قیر معدنی گیلسونایت

مشخصات کلی قیر معدنی گیلسونایت گیلسونایت خالص یکی از موادی است که در صنعت راه و ساختمان برای قیر در بورس انرژی کاربرد بسیار زیادی دارد. این ماده به رنگ سیاه بوده و سطحی صیقلی و براق دارد. ظاهر آن نیز حالتی خشک و شکننده دارد. این ماده در واقع نوعی هیدرو کربن است که به صورت جامد در معادن طبیعی یافت می‌شود. کاربرد عمده گیلسونایت در زمینه آسفالت معابر بوده و همچنین برای صنایع عایق بندی ساختمان مانند ایزوگام نیز یک ماده اولیه اصلی و اساسی به شمار می‌رود.

اگر بخواهیم از لحاظ ترکیب شیمیایی این ماده را مورد بررسی قرار دهیم مقادیر زیادی آسفالتی در آن مشاهده خواهیم کرد و نیتروژن و گوگرد نیز از ترکیبات اصلی موجود در این ماده است. لازم به ذکر است گوگردی که در این ماده وجود دارد باعث می‌شود در هنگام آسفالت سازی میزان استحکام آسفالت و مقاومت آن افزایش پیدا کند. همچنین این ماده بر خلاف غیر مصنوعی سرطان زا نیست و ضرری برای طبیعت ندارد.

علاوه بر قیر سازی و آسفالت این ماده در صنایع ریخته گری و تولید رنگ نیز کاربرد دارد و رنگ‌هایی که دارای پایه بیومتین باشند دارای گیلسونایت هستند. این ماده علاوه بر این که عایق خوبی برای آب است برای اسید نیز عایق خوبی است. از این خاصیت گیلسونایت برای پوشش دهی روی سطح فلز استفاده می‌شود و مقاومت فلز را در برابر اسیدها افزایش می‌دهد.

مرکز توزیع قیر طبیعی گیلسونایت

مرکز توزیع قیر طبیعی گیلسونایت این مجموعه در زمینه توزیع قیر طبیعی گیلسونایت فعالیت داشته و این ماده را برای فروش در بازار داخل و یا صادرات به دیگر کشورها بسته بندی نموده و پخش می‌نماید. توزیع این ماده به صورت پودری، فله‌ای و یا بسته بندی بوده که بسته به نیاز و انتخاب مشتری به فروش می‌رسد. توزیع قیر طبیعی گیلسونایت در سطح وسیع بوده و به صورت عمده به فروش می‌رسد.

برای خرید این محصول می‌توانید با شماره تماسی که در همین سایت قرار داده شده است تماس حاصل نموده و جزئیات مربوط به قیمت و نحوه خرید را بپرسید. البته این محصول به صورت آنلاین نیز به فروش می‌رسد و در این روش شما می‌توانید از دورترین نقطه نیز خرید خود را انجام داده و سفارش خود را در محل تعیین شده تحویل بگیرید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت عایق رطوبتی + خرید عایق رطوبتی خمیری و فروش عایق رطوبتی نانو
    2. واحد فروش ایزوگام پی درجه یک
    3. قیمت خرید پشم شیشه
    4. استفاده از ایزوگام به عنوان کفپوش خودرو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید