صادرات عمده قیر طبیعی سنگی

قیر طبیعی سنگین محصولی است که به طور خاص در کشور ما و برخی از استان‌ها مانند خوزستان ایلام و کرمانشاه به فراوانی و در دل خاک وجود دارد و معادن متعددی از آن شناسایی شده است؛ این محصول صادرات عمده به کشورهای همسایه دارد و به علت کاربرد زیاد آن در صنایع مرتبط با قیر مشتریان زیادی در این کشورها برای آن وجود دارند و صادرات این محصول می‌تواند سود قابل توجهی را در نتیجه این تجارت نصیب صادر کنندگان کند.صادرات عمده قیر طبیعی سنگی

قیر طبیعی سنگی چه کاربردی دارد؟

قیر طبیعی سنگی چه کاربردی دارد؟ قیر طبیعی سنگی از جمله قیرهایی است که به صورت سنگ در معادن مخصوص آن یافت می شود و این قیر انواع مختلفی دارد که از نظر جنس و ترکیب می توانند با همدیگر دارای تفاوت های زیاد باشند مثلاً در برخی از آنها گوگرد که عنصری نامطلوب است بیشتر وجود دارد و برخی دارای ناخالصی های دیگری نیز هستند.

بهترین این محصول می تواند کاربردهای زیادی به ویژه در آسفالت داشته باشد و به این ترتیب از آن به عنوان آسفالت طبیعی یاد می‌کنند؛ این محصول اغلب به صورت کلوخه بوده و سطحی براق دارد و به راحتی تبدیل به پودر می‌شود که این پودر می‌تواند در صنایع مختلف از جمله ساخت جوهر پرینترها، ایزولاسیون، صنایع راه سازی و ساخت عایق رطوبتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این محصول از طرفی می‌تواند به عنوان یک سوخت در کوره های آهنگری کاربرد داشته باشد و استفاده از آن باعث می شود که جایگزین خوبی برای سوخت های گران قیمت باشد همچنین این قیر در ساخت سیمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و از ترکیباتی است که نقش دزدگیر و چسب را می‌تواند ایفا نماید.

این محصول در قیر به دست آمده از استخراج نفت خام نیز قابل استفاده بوده و از آن برای بالا بردن کیفیت قیر استفاده می گردد.

تولید ارزان قیر طبیعی آسیا

تولید ارزان قیر طبیعی آسیا قیر طبیعی آسیا یکی از برند های معروف و شناخته شده در کشور برای این محصول است که استخراج آن در معادن بزرگ کشور انجام می‌شود و پس از فرآوری مناسب به اشکال قیر طبیعی مایع، کلوخه و پودر می‌تواند در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

تولید این محصول ارزان است و معادن بزرگ از آن در کشور وجود دارند و این باعث می شود خریداران بتوانند به آن با قیمت ارزان دسترسی داشته باشند و در نتیجه بتوانند از صادرات آن به کشورهای دیگر سود خوبی کسب کنند؛ تولید ارزان قیر طبیعی مذکور باعث می شود که محصولات تهیه شده از آن نیز قیمت پایین تری داشته باشد و در نتیجه صادرات آن به بازار کشورهای همسایه سود بهتری به دست آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید