صادرات بهترین گیلسونایت حفاری

فعالین در حوز صادرات بهترین گیلسونایت حفاری در بازارهای کشورمان، کسانی هستند که با تکیه بر تجربه و تخصصی که در این سالها به دست آورده اند، توانستند نیاز بازارهای خارجی به نمونه های ارزشمند از گیلسونایت را تامین کرده و رضایت آن ها را به دست آورند. خوشبختانه صادرات بهترین گیلسونایت مشتریان زیادی را از کشورهای مختلف جذب کرده و رونق بسیاری خوبی به کسب و کار فعالین در این حوزه بحشیده است.

صادرات بهترین گیلسونایت حفاری

مهمترین مزایای تولید گیلسونایت حفاری

مهمترین مزایای تولید گیلسونایت حفاری گیلسونایت ها در واقع همان قیرهای طبیعی هستند که از دل معادن به دست می آیند. از گیلسونایت ها به هیدروکربن های طبیعی که خاصیت رزینی دارند یاد می شود. جالب است بدانید که گیلسونایت ها، در حلال های نفتی به راحتی حل می شوند و به عبارت بهتر سازگاری خوبی با آن ها دارند. معمولاً برای شل و سفت کردن آن ها از گیلسونایت استفاده می شود.

یکی از مهمترین کاربردهای گیلسونایت ها را در صنعت حفاری شاهد هستیم. گیلسونایت در واقع برای تولید دوغاب و گل حفاری به کار می رود. استفاده از آن موجب تثبیت دیواره چاه نفت خواهد شد.

مهم ترین مزایای گیلسونایت حفاری:

  • استفاده از گیلسونایت از هیدراته شدن دوغاب جلوگیری خواهد کرد.
  • این ماده مقاومتی بی نظیر بسیار زیادی در برابر مواد اسیدی و بازی دارد.
  • سازگاری آن با افزودنی های دیگر گیلسونایت بسیار بالاست.
  • خواصی که در گیلسونایت وجود دارد، باعث شده که برای بستن شکاف های چاه و درزها مناسب باشد.
  • استفاده از گیلسونایت مانع از هدررفت سیالات در گل حفاری می شود.
  • گیلسونایت با ذوب شدن، گرمای مته حفاری را می گیرد و آن را روان می گرداند.
  • با استفاده از گیلسونایت، وزن دوغاب کاهش پیدا می کند.

خوشبختانه دامنه دمایی استفاده از گیلسونایت بسیار گسترده می باشد. میزان استفاده از آن برای بهبود بخشیدن خواص گل حفاری، بستگی زیادی به عمق حفاری، نوع حفاری، فشار لایه های زمین و… دارد.

مراکز توزیع قیر طبیعی گیلسونایت

مراکز توزیع قیر طبیعی گیلسونایت گیلسونایت به عنوان یک قیر طبیعی، نه تنها در حفاری بلکه در حوزه های مختلف کاربرد دارد. از مهمترین این کاربردها می توان به راه سازی و جاده سازی اشاره نمود.

قیر طبیعی گیلسونایت خالص، در مراکز فروش آن به صورت عمده هم ارائه می گردد. خرید و فروش عمده گیلسونایت بسیار پرطرفدار است؛ چرا که عرضه عمده باعث کاهش قیمت های آن می شود. بسیاری از صنایع این شیوه از خرید آن را به صرفه می دانند و از آن استقبال می کنند.

مراکز توزیع قیر طبیعی گیلسونات، با پخش بهترین نمونه از گیلسونایت در بازارهای کشورمان توانسته اند به سطح بالایی از رضایت در خریداران دست پیدا کنند و رضایت آن ها را به صورت ویژه به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید