شرکت پخش قیر مصرفی ایزوگام

قیر مصرفی ایزوگام که در رنگی تیره و اغلب سیاه یا قهوه‌ای دارد و به نوعی جسمی هیدروکبنی محسوب می‌شود؛ از دل سنگ‌های معدنی ویژه و نفت استخراج شده و از آن در عایق کاری رطوبتی و بسیاری از مراکز و پالایشگاه‌ها و همچنین در قسمت‌های مختلف منزل به کار برده می‌شود و با توجه به نوع مصرف، شرایط آب و هوایی و میزان حرارت وارده، تحت فرآیند مخصوصی قرار گرفته و با ترکیب آن با مواد دیگر تبدیل به ماده‍ای کاربردی و سودمند می‌شود که در این مقاله قصد داریم تا با انواع آن و کاربرد قیر مصرفی بیشتر آشنا شویم.شرکت پخش قیر مصرفی ایزوگام

معرفی انواع قیر مصرفی ایزوگام

معرفی انواع قیر مصرفی ایزوگام قیر‌ها نیز مانند مواد دیگر، دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر کدام در طی فرآیندی تشکیل شده است و کارایی متفاوتی نیز دارد. در این بخش چند مورد از انواع قیر را بررسی کرده و با نحوه ساختار آن آشنا می‌شویم.

قیر امولسیون: این نوع از قیر از ترکیب آب و قیر و اندکی نمک قلیایی یا نمک آمونیم درست می‌شود که در واقع مواد دیگری نیز می‌تواند جایگزین این نوع از نمک‌ها باشد و با توجه به کارایی از یک نوع ماده امولسیون ساز مخصوص استفاده می‌شود. این نوع از قیر را به دلیل ترکیبات مثبت و ایمنی که دارد به قیر‌های دوست دار طبیعت میشناسند.

قیر دمیده: یکی از رایج‌ترین انواع قیر که مصارف زیادی در بسیاری از امور دارد، قیر دمیده است. در واقع قیر را در مرحله آخری که تصفیه می‌کنند با سرعت بسیار بالا هوای داغ را در آن می‌دمند. این نوع از قیر نسبت به تغیرات دمایی مقاوم‌تر بوده و در خودروسازی و قیرسازی پشت بام ساختمان‌ها بسیار استفاده می‌شود.

قیر تندگیر: این نوع از قیر که اغلب افراد به نام قیر مخلوط نیز می‌شناسند، از ترکیب قیر با نفت یا بنزین و مواد اینچنینی تشکیل می‌شود که در حالت عادی ظاهری سفت و جامد داشته و با اندکی حرارت دادن، تبدیل به مایعی همانند نفت و بنزین می‌شود. این نوع از قیر‌ها بر اساس درجه گرانروی‌شان تعیین و رتبه بندی می‌شوند.

کاربرد های قیر مصرفی ایزوگام

کاربرد های قیر مصرفی ایزوگام قیر مصرفی ایزوگام را در صنایع و فعالیت‌های گوناگون بسیار استفاده می‌شود که در بیشتر موارد وظیفه عایق کاری را بر عهده دارد و با تلفیقات دیگر تبدیل به ماده‌ای محکم و ضدآب می‌شود که ما در این بخش به چند مورد از بیشترین مصارف آن اشاره خواهیم کرد.

آسفالت و راه سازی: تقریباً می‌توان گفت بیشترین میزان مصرف قیر ایزوگام در جاده سازی و راه سای استفاده شده و به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از این حرفه شناخته می‌شود. وجود این قیر از بارش باران و برف و فرو رفتگی و ترک جاده جلوگیری کرده و با افزایش مقاومت و تحمل وزن زمین، سبب سهولت تردد وسایل نقلیه سنگین می‌شود.

مصارف خانگی و ساختمانی: بخش اندکی از قیر‌ها به منظور عابق بندی قسمت‌های مختلف خانه استفاده می‌شود. حمام و دستشویی، از جمله مکان‌های داخلی ساختمان می‌باشد که از قیر در جهت جلوگیری از نفوذ آب و انتقال رطوبت به سقف و کف استفاده می‌شود. پشت‌بام، بالکن و تراس‌های سر باز نیز از مکان‌های خارجی منزل محسوب می‌شوند که از قیر در جهت افزایش مقاومت و جلوگیری از نفود آب استفاده می‌شود.

استفاده از قیر نیز نیازمند تخصص و تجربه می‌باشد و باید توسط افراد کاردان انجام شود. بسیاری از افراد بی تجربه از قرار دادن گونی بر روی قیر اجتناب می‌کنند و این موضوع سبب ناپایداری قیر در هنگام کار شده و طول عمر کارایی مفید قیر را کاهش می‌دهد.

خرید قیر مصرفی ایزوگام عمده

خرید قیر مصرفی ایزوگام عمده خرید قیر ایزوگام از جمله اعمالی است که نیازمند به تخصص و آگاهی کامل از اندازه و نوع قیر مورد نیازتان است که در این راستا می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت و دیگر راه‌های ارتباطی، از مشاوه‌های کارشناسان ما بهره‌مند شوید و بتوانید با توجه به نوع کاربردتان، قیر درست و مناسب را انتخاب کنید و انواع قیر ایزوگام عمده را با بهترین کیفیت از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید