شرکت عرضه گیلسونایت صادراتی

گیلسونایت صادراتی یک ماده بسیار خالص و درجه یک صنعتی بوده که در ساخت لایه زیرین آسفالت، رنگ ها، الکل ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. کلوخه گیلسونایت با قیمت ارزان و کیفیت عالی به سراسر شهر کشور عرضه می گردد و فروشنده کلوخه گیلسونایت با بهترین کیفیت برای فروش بالای محصول خود تمامی مشخصات و جزئیات آن را مشخص نموده تا خریداران با داشتن اطلاعات زیاد بتوانند کالایی درجه یک و به صرفه ای را دریافت نمایند. قیمت تمام شده قیر معدنی گیلسونایت به شیوه سفارش و تهیه این کالا وابسته می باشد که از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روش های تهیه این نوع قیر می توان به خرید آن به صورت کلی اشاره کرد. قیمت باورنکردنی این نوع کالا باعث شده تا میزان خرید آن تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و اطلاع از این قیمت قبل از تهیه و سفارش آن به مشتریان کمک می کند تا بتوانند کالای مد نظر خود را با آگاهی بسیار زیاد تهیه نمایند.

شرکت عرضه گیلسونایت صادراتی

مشخصات فنی گیلسونایت چیست؟

مشخصات فنی گیلسونایت چیست؟ 5 ویژگی مهم گیلسونایت طبیعی به عواملی چون کاربرد، حجم، استخراج و درجه بندی، ساختار و… بستگی دارد. گیلسونایت یک ماده سیاه رنگ با خالصی بالا که اجزای آن از هیدروکربن های جامد می باشد، این نوع گیلسونایت در معادن یافت می گردد و دمای ذوب آن نیز به‌طور خویش بالا بوده است.

از دیگر کیفیت کلوخه گیلسونایت روش تولید آن بوده که با ساختار رزین آسفالتی طبیعی سخت و استوار شکل گرفته است، این محصول شامل چندین عنصر بوده که شامل نیتروژن گوگرد و برخی ترکیبات فرار می باشد به همین امر سبب گردیده کیفیت محصول چند برابر گردد. یکی دیگر از بررسی کیفی کلوخه کاربردهای آن بوده که در حوزه‌های نفتی در سطح جهان عرضه می شود و کاربردهای خاص آن در تهیه قیر، صنعت جوهر و چاپ، صنعت راهسازی و آسفالت جاده ها، گل حفاری، صنعت ریخته گری و….. می باشد.

گیلسونایت یک نوع قیر طبیعی و بسیار مهم است که در تولید آن از مواد طبیعی استفاده می شود و ساختار آن شامل هیدروکربن های جامد می باشد و از آن در صنایع مختلفی استفاده می شود، این مدل قیر دارای خصوصیات مختلفی می باشد که توجه به هر یک از آنها در زمان خرید به افراد کمک می کند که از مهمترین این خصوصیات می توان به موارد زیر اشاره نمود: از اصلی ترین خصوصیات این نوع کالا می توان به نامحلول بودن آن در آب اشاره کرد که این امر باعث شده تا مقاومت آن در برابر رطوبت افزایش پیدا کند و بتوان از آن در مکان های مختلف استفاده کرد. این نوع قیر دارای درجه سختی بسیار زیادی است و این ویژگی موجب شده تا انواع گیلسونایت در برابر فشار و ضربه بسیار مستحکم باشد و طول عمر آن افزایش پیدا کند.

از خصوصیات بهترین نمونه های این کالا می توان به شکل ظاهری آن اشاره نمود، بهترین و با کیفیت ترین نمونه های این کالا به رنگ سیاه براق می باشد که افراد می توانند در زمان خرید به آن توجه کنند. این محصول از نظر واکنش پذیری ثابت می باشد و این امر باعث شده تا بتوان از بهترین و مرغوب ترین نمونه های گیلسونایت در صنایع مختلف و گوناگون استفاده کرد.

موارد مصرف گیلسونایت چیست؟

گیلسونایت رنگ سازی ایرانی پس از استخراج از معادن روانه کارخانجات تولیدی می شود تا توسط سیستم جدید میکرونیزه که یک آسیاب مخصوص و عمومی در ایران است آسیاب گردد، این چنین پس از طی فرایند تولید محصول در بسته بندیهای استاندارد و وزنهای متفاوت به بازار عرضه می گردد. این قیر در در استان‌های کرمانشاه و خوزستان یافت می‌شود که به شکل جامد نیز هستند، این قیر در مواقع استفاده بایستی آن را با قیر های نفتی مخلوط کرد حتی حلال حل کرده آن برای ساخت ایزوگام و عایق ساختمانی بسیار مناسب است. کاربرد کلوخه گیلسونایت ساخت قیر صنعتی: با اضافه نمودن قیر طبیعی به قیر نفتی، باعث شده حرارت قیر نفتی کاهش یابد بنابراین این روش ساخت قیر صنعتی را به دنبال دارد.

ساخت پوشش لوله های نفتی: برای پیشگیری از شکافته شدن لوله های نفت گاز از پوششی چون قیر طبیعی و قیر نفتی می توان استفاده کرد. گیلسونایت حفاری خالص انواع گوناگون دارد ومرغوبترین آن قیر معدنی است این محصول به چند نوع تقسیم میشود ومحل استخراج قیر معدنی در نوع وجنس مواد به دست آمده تاثیر دارد و در کاربرد آنها هم موثر است، این مواد به خاطر چسبندگی بالا در زیر ساخت ها و انواع پیمانکاری ها بسیار اهمیت دارد.گیلسونات در کارخانه های رنگ وصنایع قالب سازی استفاده می شوند وهمچنین در نفت وگاز نیز برای ساختن مواد گوناگون به کار می رود.

از این مواد در ساختن جوهر برای پرینت تر ها استفاده می شود وهمچنین در ساختن رنگهای تیره بسیار کاربرد دارد. همچنین در آسفالت جاده ها و راه سازی کاربرد بسیار بالایی دارد ونیز در درز گیری شکاف های استخر وچاه ها ولوله های بتنی نیز استفاده بهنیه می شود و در ساخت انواع لوازم آرایشی نیز به کار میرود. محصولات تولید شده از این نفت طبیعی بهتر از محصولاتی است که از طریق نفت خام به دست می آید.

قیر که در راهسازی استفاده می شود به دلیل متناسب بودن با شرایط آب وهوایی وفرسایش وگرما وسرما ونیز تحمل کردن در برابر وزن های سنگین وقتی مرغوب باشد از لحاظ هزینه برای سازنده وامور مربوط به راهسازی بسیار مقرون به صرفه است، صادرات گیلسونایت یک رتبه بندی اقتصادی محسوب می شود که هرچه بیشتر باشد برای آن کشور بسیار مفید واقع می شود.

کاربرد گیلسونایت در صنایع مختلف

کاربرد گیلسونایت در صنایع مختلف گیلسونایت یک نوع کانی بسیار طبیعی و کاربردی است که از آن برای تهیه و تولید قیر های طبیعی استفاده می شود که این محصول را می توان برای پوشش دهی کف خیابان ها مورد استفاده قرار داد، این محصول دارای ترکیبات مختلفی است که وجود این ترکیبات به سطح کیفی این محصول کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

از اصلی ترین و مهمترین مواد استفاده شده در تولید و ساخت گیلسونایت عمده، نفت خام می باشد که اصلی ترین دلیل سیاه بودن این کالا نیز وجود درصد بسیار زیادی نفت در ترکیبات این محصول می باشد و همچنین باعث شده تا این نوع کالا در برابر الکل ها و مواد مختلف مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان دهد. ساختار این محصول و ترکیبات آن به صورت هیدروکربنی می باشد که این امر به نرم بودن انواع مختلف گیلسونایت کمک بسیار زیادی می کند، خرید گیلسونایت به علت ترکیبات آن و استفاده مکرر آن در صنایع مختلف در سال های اخیر تا میزان قابل توجهی بالا رفته است که این امر نشان دهنده ارزش تجاری بسیار زیاد این ماده می باشد.

گیلسونایت قیر معدنی که از معادن وزیر زمین استخراج می شود وبه شکل سفت وسخت وبراق است قیر دو نوع در طبیعت وجود دارد قیر نفتی وقیر طبیعی یا معدنی که مواد تشکیل دهنده هر دو نوع یکی می باشد فقط در مواردی جزئی تفاوتهایی دارند، قیر معدنی بیشتر به صورت پودر مورد استفاده قرار می گیرد واستخراج بدون علم وآگاهی باعث بی کیفیتی محصول می شود.مشتریان عزیز برای خرید گیلسونایت قیر معدنی درجه یک به این سایت مراجعه کتند ومحصول مورد نیاز خود را فراهم آورند.

بررسی کیفیت گیلسونایت صادراتی

گیلسونایت بسته بندی یک از دل طبیعت و در دل زمین های نفت خیز به دست می آید . محصولات نفتی در تهیه ی قیرسازی و آسفالت کاربرد زیادی دارد . کشور ایران یکی از صادر کنندگان این محصول با ارزش می باشد . این ماده با ارزش و با کیفیت را می توان بر اساس نرمی و سختی آن درجه بندی کرد . پودر قیر گیلسونایت را در مرکز پخش گیلسونایت ایران می توان ارزان ترتهیه کرد . با صادرات این محصول درجه یک به کشورهای دیگر ارز فراوانی وارد ایران می شود . و یک تجارت موفق ، پرسود و پر رونقی می توان داشت . این معادن باعث اشتغالزایی برای جوانان و سرپرست خانوارهاشده است .

این محصول را به صورت پودر در آورده و در کیسه های ۳۰ کیلویی آماده ی صادرات می کنند تا راحت تر و از نظر قیمت مناسب تر باشد. قیر که تشکیل شده از گیلسونایت می باشد در ساخت وسایل ساختمانی و تزئینی ، ایزوگام ، ضد آب کردن کشتی ها بکار می رود . قیمت این محصول به دست آمده از معادن باقیمت جهانی نفت در نوسان و در ارتباط می باشد و حتی شرایط تولید این محصول به قیمت آن بستگی دارد .

برای خرید این محصول در ابتدا باید بدانیم که برای چه مصرفی می خواهیم و با مشورت از فروشنده اقدام به خرید کنیم . زیرا کیفیت های مختلفی برای مصارف متفاوتی می باشد . پیش از این صادرات فقط به تعداد محدودی از کشور ها بود . اما در حال حاضر این ماده با ارزش و گران بها را به کل جهان صادر کرده و جایگاه مناسبی برای کشور خود باز کرده است .

مرکز پخش گیلسونایت صادراتی

مرکز پخش گیلسونایت صادراتی شرکت های زیادی در عرصه ی تولید و فروش گیلسونایت صادراتی گران بها فعال هستند . این محصول را می توانید در این سایت در بسته بندی و یا به صورت غیر بسته بندی به قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید . این ماده سیاه رنگ است . خرید گیلسونایت صادراتی بسته بندی مرغوب در ایران خواهان زیادی و در سراسر جهان مورد استفاده زیادی قرار می گیرد . امروزه جدیدترین مدل گیلسونایت ایرانی به راحتی در حال صادرات است و در ایران هم مورد استقبال قرار گرفته است . بیشترین مصرف این ماده در تولید ایزوگام و آسفالت و تولید رنک استفاده می شود .

مشتریانی که درخواست کننده ی این محصول برای خرید هستند می توانند در این سایت ازقیمت مطلع و باکیفیت بالا تهیه و خریداری کنند. بزرگترین استخراج کننده این ماده در غرب کشور رتبه اول استان ایلام و سومین رتبه در جهان را به خودش اختصاص داده است . در بیشتر این محصول باارزش از کربن تشکیل شده است و چند درصدی گوگرد و نیتروژن دارد . کاربرد این ماده باارزش و با کیفیت شامل : صنایع شیمیایی ، صنایع رنگ سازی ، لاستیک سازی ، بنزین و گازوئیل ، آسفالت سازی ، درزگیر ودیگر محصولات می باشد . معادن خیلی زیادی در ایران فعال است و استخراج گیلسونایت چندین هزارتن می باشد .

کرمانشاه ، لرستان و ایلام جزو معادن خیلی فعال کشور هستند . مقدار زیادی ازاین ماده ی گرانبها در جوهر پیرینتر ، و جوهر روزنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد . زمانی که گیلسونات از معدن استخراج می شود به رنگ سیاه و به شکل کلوخ است که برای فروش ، آن را به صورت پودر در آورده و به صورت فله ای و یا بسته بندی کیسه ای در آورده و به فروش داخلی و صادرات به متقاضیان عرضه می شود .

قیمت فروش گیلسونایت صادراتی

گیلسونایت خالص ارزان یک قیر طبیعی مناسب بوده که حاوی حلالیت های درازا در خاکستر معدنی کم و نقطه ذوب پایین حتی سولفور کردن نقش مهمی را ایفا کرده است. در این راستا بزرگ ترین معادن کلوخه گیلسونایت در ایران واقع شده که توانسته خوب ترین بازخورد و نتیجه را برای مشتریان حتی خریداران خود ارائه کند. علاوه بر این تولید کنندگان عمده کلوخه گیلسونایت بیشتر در غرب کشور فعالیت می کند و توانسته اند نمونه هایی بسیار مرغوب و با کیفیتی را برای خریداران ارائه دهند، با این حال شما می توانید از خصوصیت های بارز نمونه گیلسونایت بهره مند شوید و برای یافتن آن کافیست به شهر تهران که بزرگ ترین مرکز فروش محصول می باشد سفر کرده تا بهترین و جدید ترین نمونه های گیلسونایت را از نزدیک مشاهده نمایید.

از این گذشته تولید کنندگان عمده برای فروش بالای محصول خود تمامی مشخصات و جزئیات آن را مشخص نموده اند و توانسته اند با فروش مستقیم کالای خود را به صدر جدول برسانند و همین موضوع باعث شده تا این کالای مرغوب با فروش مستقیم واسطه ها و دلالان را حذف و سپس بازار فروش خوبی در ایران و کشورهای خارجی داشته باشد. در ضمن قیمت کلوخه گیلسونایت در بازار به نرخ روز محاسبه و به مشتریان ابراز می گردد و نوع بسته بندی، کیفیت و برندهای مختلف در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار می باشد‌.

مرجع خرید گیلسونایت صادراتی

مرجع خرید  گیلسونایت صادراتی قیمت گیلسونایت کیلویی حفاری برای خرید و صادرات به چین و دیگر کشورها ی نیازمند به این محصول می تواند جزو بهترین و با اهمیت ترین تجارت باشد . کیفیت این محصول ارزشمند در ایران و دیگر کشورها حرف اول را زده و خواهان فراوانی دارد .

شرکت های فروش گیلسونایت حفاری انواع مختلف این کالای ارزشمند را با سطح کیفی تضمین شده به بازار ارائه می کند که این موضوع در میزان فروش این نمونه تاثیر خواهد داشت، صادرات این محصول ارزشمند در سال های اخیر در مقایسه با سال های گذشته تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است که این امر رونق زیادی را در این صنعت ایجاد خواهد کرد. صادرات انواع مختلف قیر های معدنی گیلسونایت یک منبع مالی بسیار مهم و ارزشمند برای کشور ما است و اصلی ترین دلیل آن نیز تولید بسیار زیاد این کالا در کشور می باشد که این موضوع علاوه بر رفع نیازهای داخلی به ارسال هر چه بیشتر این محصول به کشور های مختلف کمک می کند، از کشور های وارد کننده این نوع قیر می توان به کشور های همسایه اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید