شرکت عرضه قیر طبیعی آسیا

کارخانه تولید قیر طبیعی آسیا بهترین محصولات را نیز آماده سازی می کنند و در بسته بندی های ۲۲۰ لیتری آماده‌سازی کرده و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد که این امر خرید و فروش این کالا را نیز افزایش می دهد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کالا با مشاورین ما در تماس باشید یا با یک جستجوی ساده اطلاعات مفیدی در مورد آنها کسب کنید.

قیر به عنوان یکی از تولیدات مهم و کاربردی در صنعت نفت می باشد که به اشکال مختلفی تولید و استفاده می‌ شود و دارای کاربردهای مختلفی است که یکی از کاربردهای آن برای شکسته بندی می باشد، فروشنده قیر طبیعی شکسته بندی با فروش این محصول با بهترین کیفیت و قیمت توانسته امکان خرید و سفارش را برای مشتریان و متقاضیان فراهم نموده و این محصول را با کیفیت بالا و قابل قبولی عرضه نماید.

قیمت قیر طبیعی در فروش عمده ارزانتر از فروش جزیی می باشد. به طور کلی قیمت قیر طبیعی تحت تاثیر عوامل متعددی متغیر می باشد که از مهمترین این عوامل می توان به نوسان قیمت مواد اولیه تولید اشاره نمود. به همین دلیل قیمت ها معمولا به صورت به روز اعلام می شود. اگر شما هم قصد خرید قیر طبیعی را دارید و می خواهید از نرخ روز آن مطلع باشید می توانید به صورت اینترنتی اقدام کرده و آن را در سایت ما مشاهده نمایید. قیر عمده طبیعی هم با کیفیت بالا و هم به صورت کلی و جزیی برای فروش عرضه شده است.

شرکت عرضه قیر طبیعی آسیا

راهنمای انتخاب قیر طبیعی

راهنمای انتخاب قیر طبیعی مشخصات بهترین نوع قیر طبیعی که در برابر فشار آب بسیار مقاومت بالایی دارد و همچنین نیز بسیار به صرفه می باشد، همچنین نیز از ویژگی های دیگر این محصول این است که در برابر آب و هوای مختلف مقاوم است و برای تمام سطح ها هم مناسب می باشد، همچنین نیز این محصول علاوه بر این که مزایایی دارد، دارای معایبی هم می باشد که یکی از معایب آن این است که اگر تازه باشد با بارندگی از بین می رود. لازمه خریدن قیر با کیفیت این است که نخست بدانید انواع عایق های رطوبتی چیستند و چه کاربردی دارند. بدین منظور نخست به معرفی انواع قیر می پردازیم.

به طور کلّی، قیر را بر اساس ماده ای که نقش اساسی در تولید آن دارند، به دو دسته قیر بر پایه سیمان و عایق های مایع بر پایه پلی یورتان تقسیم می شوند. عایق رطوبتی مایع بر پایه سیمان، با نام « عایق نوع دو جزئی» شناخته می شود. این عایق، زمانی که با آب ترکیب می شود می توان از آن بر روی انواع سنگ، بتن، آجر و غیره استفاده کرد. این عایق، فاقد هرگونه مواد سمّی بوده و به همین اعتبار، برای عایق کردن مخزن های آب مناسب به نظر می رسد. از عایق پلی یورتان برای تقویت مقاومت کششی استفاده می شود. همچنین استفاده از این عایق از فرسایش جلوگیری می کند.

از دیگر ویژگی های پلی یورتان این است که ضد اشعه خورشید بوده و در مقابل اسیدها پایداری خود را حفظ می کند. به همین دلیل، استفاده از پلی یورتان در ترکیب عایق میزان مقامت آن را در برابر نم و رطوبت بالا می برد. پلی یورتان را در ترمو پلاستیک، فوم های سخت و نرم، رنگ و غیره نیز می توانید ببنید. قیر پلی یورتان، را در عایق کاری استخر نیز استفاده می کنند و به همین دلیل، به آن مایع عایق استخر نیز گفته می شود.

کاربرد قیر طبیعی چیست؟

قیر طبیعی تولید شده این مجموعه از انواع مختلف و گوناگونی برخوردار می باشد که فهرست این محصول امروزه در اختیار همه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است همچنین شما برای دیدن ترکیبات فهرست انواع قیر طبیعی می توانید از طریق همین سایت و صفحه مجازی که در دسترس شما است، لیست آن را کاملاً مشاهده و ببینید همچنین شما می توانید موادی که به این محصول اضافه شده است. رابه آشنایی هرچه بهتر مشاهده و از آن به خوبی استفاده کنید. یکی از بهترین محصولات تولید شده این مجموعه قیر طبیعی اعلا می‌باشد که امروزه توسط این مجموعه تولید و به کشورهای زیادی صادر می‌شود

این محصول نیز به خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسب به کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عربستان قطر و عمان صادر می‌شود. و سالانه مقادیر بسیار مهم و قابل توجهی ارز وارد کشور می کند همچنین باعث شده است تا زمینه اشتغال بسیار ی را در داخل کشور ما فراهم شود.همانطور که می دانید قیر طبیعی که به آن قیر معدنی هم گفته می شود، از نظر ساختار و ویژگی های فیزیکی، شیمیایی و حتی حرارتی با انواع قیرهایی که از نفت حاصل می شود،

متفاوت است. اگر خریدار قیر طبیعی بسته بندی شده هستید باید بدانید که در تهیه این قیر برخی از نکات باید مدنظر قرار گیرد. نکته اول آنکه قیر طبیعی بسته به محل استخراج و معدنی که مورد بهره برداری قرار گرفته، جنس و ترکیب مواد موجود در آن متفاوت می باشد. برخی از انواع قیرهای طبیعی به دلیل دارا بودن گوگرد زیاد، ناخالصی های معدنی و نحوه بهره برداری از کیفیت کافی و لازم برخوردار نیستند. معمولا مقدار ناخالصی قیر طبیعی بر روی بسته بندی آن درج شده است. وجود ناخالصی بیش از 3 درصد نشانه پایین بودن کیفیت آن می باشد. در زمان تهیه حتما قیمت را مدنظر داشته باشید. قیمت قیر طبیعی تحت تاثیر نوسانات بازارهای جهانی، تحریم هایی که از سوی کشورهای دیگر صورت می گیرد و همچنین میزان تقاضای آن در بازار داخلی متفاوت است.

بررسی کیفیت قیر طبیعی آسیا

بررسی کیفیت قیر طبیعی آسیا از پودر قیر برای صنایع مختلفی استفاده می شود. پودر قیر در صنعت سیمان بسیار کاربرد دارد و از این محصول برای ساخت سیمان های باکیفیت استفاده می شود. مهم ترین کاربرد پودر قیر صنعت راه سازی می باشد که نقش مهمی در کاهش تصادفات نیز دارد. صنعت نفت و گاز نیز از موارد دیگری است که از پودر قیر استفاده میشود. در کک ساز هم معمولا از پودر قیر استفاده می شود. فروشگاه های اینترنتی یکی از برترین راه های ارتباطی در زمینه فروش انواع پودر قیر بوده و براحتی با صرف هزینه و زمان کم می توان از این طریق محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کرد. برخی از این سایت ها امکان ارسال رایگان را به هر نقطه از کشور برای مشتریان فراهم کرده و بعضی دیگر نیز برای ارسال پودر قیر هزینه هایی را دریافت می نمایند که این خدمات بستگی به نوع فروشگاه دارد. پودر قیر بسته بندی را با قیمت مناسب از این سات بخرید.

مشخصات قیر طبیعی چیست؟

قیر طبیعی که در ایران بیشتر به شکل جامد تولید می شود، در استان های مختلفی از کشور از جمله خوزستان و ایلام یافت می شود و استفاده از آن به تنهایی به دلیل سفت بودن امکانپذیر نمی باشد. به همین دلیل معمولا برای انجام کارهای مختلف آن را با قیر حاصل از مشتقات نفتی مخلوط و مورد استفاده قرار می دهند. در حال حاضر استفاده های متعددی از قیر طبیعی می شود که در ادامه مطلب به برخی از این کاربردها اشاره خواهیم نمود. زمانی که نیاز به حفاری با وزن مخصوص پایین است، از قیر طبیعی برای انجام کار استفاده می شود. برای افزایش میزان ویسکوزیته قیر نفتی از قیر طبیعی استفاده می کنند. با افزودن مقدار معینی از قیر طبیعی به ماده اولیه قیر مصنوعی تولید می شود. قیر طبیعی به عنوان یک ماده سوختی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

برای عایق ساختن بهتر لوله های نفت و گاز نیاز به مواد پوششی ماندگار بوده که قیر طبیعی بهترین گزینه برای عایق سازی این لوله ها محسوب می شود. در راهسازی برای تولید آسفالت باکیفیت و بادوام از مخلوطی از قیر نفتی و قیر طبیعی استفاده می شود. برای تولید انواع چسب های شیمیایی، درزگیرها و مواردی از این دست قیر طبیعی بسیار کاربردی است.

قیمت فروش قیر طبیعی آسیا

قیمت فروش قیر طبیعی آسیا قیر طبیعی دارای کاربردهای مختلفی در زمینه های مختلف می باشد برای مثال یکی از مهمترین کاربردهای این نمونه از قیر به کار رفتن آن برای تولید عایق رطوبتی یعنی ایزوگام است چرا که قیر نسبت به آب و رطوبت نفوذ ناپذیر است به همین دلیل در این زمینه به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد همچنین برای آسفالت جاده ها و خیابان ها نیز از قیر به فراوانی استفاده می کند زیرا این ماده چسبنده است و ترکیب آن با آسفالت بود می شود که عملیات راه سازی و آسفالت شدن خیلی بهتر صورت بگیرد. گاهی از قیر طبیعی به عنوان پوشش برای لوله های انتقال دهنده مایعاتی مانند نفت و گاز هم استفاده می‌کند زیرا وجود قیر باعث می‌شود که ماندگاری این لوله ها در طول سالیان متوالی افزایش پیدا کند همچنین آنها را در برابر ضربات مختلف محافظت می‌کند،

قبل از ساختمان سازی دیده می‌شود که کف آن را با قیر پوشش می‌دهند این عمل کمک می‌کند تا بعد از ساخت ساختمان به هیچ عنوان رطوبت به درون آن نفوذ پیدا نکند و در واقع قیر کاری کف ساختمان این کمک را می‌کند که ماندگاری ساختمان افزایش پیدا کند. مواردی که بیان شد همگی از کاربردهای قیر طبیعی محسوب می شوند البته گاهی این را به کارخانه‌های مختلف انتقال می دهند و از آن قیر صنعتی را تولید می کند بنابراین با وجود این کاربردها قیر طبیعی در حال حاضر اهمیت فراوانی پیدا کرده است.

مرکز پخش قیر طبیعی آسیا

قیر طبیعی جزو بهترین قیرهای تولید شده در کشور می باشد که به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک تولید می شود، این محصول حاصل رسوب‌ گذاری میلیون‌ ها سال ترکیبات نفتی در پوسته زمین می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. قیر طبیعی بعد از آنکه استخراج می گردد در کارخانه های تولید کننده طی دو مرحله تولید می‌ شود و در اختیار بازار فروش قرار می گیرد، در اولین مرحله که در برج تقطیر اتفاق می افتد تمام مواد سبک قیر مانند بنزین از آن خارج می شود و یک محصول نسبتاً خالص تولید می گردد که این اتفاق در فشار یک اتمسفر روی می دهد و به عنوان اولین مرحله برای تولید و تهیه این محصول معرفی می شود. در مرحله بعد تمام مواد سنگین که در قیر وجود دارد مانند نفت سفید، گازوئیل و غیره از آن خارج گردیده و در نهایت به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد.

قیر طبیعی به دلیل چسبندگی بسیار خوبی که دارد و از قدرت جذب رطوبت بالا برخوردار می باشد سبب گردیده تا در بسیاری از صنایع مختلف مانند ایزوگام، آسفالت و موارد متعدد و گوناگون دیگر مورد استفاده قرار گیرد.قیر طبیعی پلیمری از یک سری مشخصات مهم و کاملا بارز برخوردار بوده که شما با دیدن آن می توانید یک شناخت کلی از محصول بدست آورید و خریدی اقتصادی و عالی را داشته باشید. اولین مشخصه رنگ سیاه این مواد است که به مرکز زمان هم این رنگ تغییری نمی کند و با تابش نور مستقیم خورشید هم پوسیده نمی گردد. این محصول مانند ایزوگام به صورت ورقه ای و رولی بوده و بدون اینکه شما آن را حرارت دهید

خود قدرت چسبندگی زیادی دارد و به سرعت هم روی سطح قرلر می گیرد.‌ الیافی که روی آن قرار داده شده است باعث شده تا تاروپود کار از هم جدا نشود و انسجام بیشتری هم داشته باشد.‌ قطر این محصول به صورت کاملا استاندارد است تا بتواند طرح مورد نظر را به خوبی پوشش دهی کند.‌ از دیگر مشخصات می توان به وزن سبک اشاره کرد که سریعا جابجا و نصب و اجرا می شود.‌ ترکیب قیر طبیعی با مواد پلیمری باعث شده تا شما یک بافت متراکم و سفت را مشاهده کنید.

قیر طبیعی ایزوگام مدل زیادثی دارد قیر طبیعی خام کارایی بسیاری دارد ذقیر طبیعی صادراتی مدل زیادی دارد قیر آماده طبیعی کارایی زیادی دارد فروش قیر طبیعی راحت است مرکز پخش قیر این محصول را در اختیار همه قرار داده است خرید قیر طبیعی آسیا راحت است

مرجع خرید قیر طبیعی آسیا

مرجع خرید قیر طبیعی آسیا فروشنده قیر طبیعی آسیا همیشه نوع اصلی این قیر را به صورت عمده با قیمتی مناسب به فروش می رساند با توجه به اینکه به کارگیری قیر طبیعی در در زمینه های مختلف بسیار زیاد می باشد بنابراین فروش آن به صورت عمده هم همیشه انجام می گیرد تا خریداران بتوانند دسترسی راحت تری به آن داشته باشند فروش عمده قیر بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد افرادی که این کار را به صورت عمده خریداری می‌کنند بابت آن مبلغ کمتری را پرداخت می کنند. فروش قیر آسیا از روش های مختلفی انجام می پذیرد و به خاطر تولید فراوانی که دارد کار فروش آن هرگز متوقف نمی شود چرا که اگر فروش قیر متوقف شود بسیاری از کارخانه‌های تولید کننده که برای تولیدات خود نیازمند این محصول هستند با مشکل مواجه می شوند بنابراین فروش آن به صورت پیوسته انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید