شرکت صادرات قیر طبیعی بیتومین

شرکت صادرات قیر طبیعی بیتومین و قیر در بازار بورس با هدف حضور موثر در بازارهای بین‌المللی، فعالیت خود را در حوزه تولید و عرضه انواع قیر طبیعی درجه یک آغاز نموده‌ است. این مجموعه برای دستیابی به محصولی ممتاز و متناسب با نیاز جامعه، از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده کرده و با ب کار گیری نیروی متخصص و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، محصولی شگرف و در شان مصرف‌کنندگان تولید می‌نماید. این شرکت با راه‌اندازی شبکه توزیع و صادرات محصولات خود در نقاط مختلف دنیا، تجربه خریدی آسان، لذت‌بخش و ماندگار را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.

شرکت صادرات قیر طبیعی بیتومین

قیر طبیعی بیتومین چیست؟

قیر طبیعی بیتومین چیست؟ قیر طبیعی بیتومین و قیر در بورس انرژی از تبدیل نفت خام و تبخیر ترکیبات درونی آن به دست می آید، از این رو به آن قیر طبیعی می گویند. این قیر نسبت به سایر قیر های نفتی که پس از مراحل تقطیر به دست می آیند مقاوم تر است. معادن استخراج قیر طبیعی بیتومین به صورت گسترده ای در کشورمان یافت می شود و تولید کنندگان این محصول توانسته اند علاوه بر تأمین نیاز بازار های داخلی، آن را به سایر کشور ها به ویژه کشور های همسایه مانند عراق، جمهوری آذربایجان، پاکستان و افغانستان و… نیز صادر کنند.

صادرات نقش عمده و بسزایی در چرخه اقتصادی کشور داشته و شرکت های فروش در این راستا همواره سعی در ارسال محصولات با کیفیت داشته اند، چون ارتقاء سطح کیفی محصولات و صادرات آن به مناطق مختلف موجبات سودآوری خوبی برای کشور خواهد شد.

انواع قیر طبیعی در ارقام صادراتی همواره با درجه کیفی مطلوبی همراه بوده لذا این محصول به خوبی توانسته است نیاز مشتریان در کشور های خارجی را تامین نماید.

سه کاربرد قیر طبیعی بیتومین صادراتی

سه کاربرد قیر طبیعی بیتومین صادراتی تولید قیر با فناوری نانو موجب شده تا این عایق رطوبتی مقاومت و دوام بسیار بالایی داشته باشد و با محیط های نامطلوب سازگاری داشته و کیفیت خود را حفظ کند. قیر طبیعی بیتومین صادراتی کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد، از جمله این صنایع عبارتند از:

  1. ساختمان سازی
  2. راه و جاده سازی
  3. ساخت واکس

حجم وسیعی از این قیر در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد و در مکان هایی مانند کانکس ها، تولید انواع واکس های لاستیک، داخل و بیرون ساختمان ها، نما های بلند، استخر ها، دودکش ها، سقف مکان های صنعتی و تولیدی، پشت بام ها، حمام و سرویس های بهداشتی به کار می رود.

قیر طبیعی بیتومین چسبندگی بسیار بالایی دارد و در برابر ترک های ریز سیمان بسیار مقاوم است، این قیر از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است و با فرمولاسیونی کاملا اصولی و با پلیمر های خاص بر پایه قیر مایع تولید می شود. امروزه تولید این قیر با تمام ظرفیت ممکن انجام می شود تا بتوان نیاز بازار های داخلی و خارجی را تأمین کرد.

سفارش قیر طبیعی بیتومین درجه یک

سفارش قیر طبیعی بیتومین درجه یک سفارش قیر طبیعی بیتومین درجه یک به صورت کلی و عمده امکان پذیر است. عرضه کننده قیر طبیعی صادراتی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند به صورت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند. با خرید اینترنتی این محصول مشتریان می توانند از مزایای بسیاری مانند صرفه جویی در وقت و هزینه، بهره بردن از مشاوره های رایگان مخصوص سایت، اطمینان از کیفیت قیر طبیعی با بررسی نظرات خریداران قبلی و اعتبار سایت اشاره کرد.

برای اطلاع از نحوه خرید قیر طبیعی بیتومین می توانید به سایت فروش اینترنتی آن مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. مشتریان و متقاضیان محصول ذکر شده می توانند به طور مستقیم با فروشنده آن ارتباط برقرار نموده و بدون دخالت واسطه ها و به صورت کاملا مستقیم نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام نمایند.

همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید، همکاران ما خدمات لازم جهت خرید بهتر و دقیق مصرف کننده را فراهم نموده و تمامی محصولات این مجموعه را به نحو احسنت به مشتریان گرامی معرفی می نمایند.

  • تبلیغات: 
    1. مرکز ایزوگام پشم شیشه صادراتی
    2. مراکز فروش ایزوگام روکش آلومینیومی
    3. عایق رطوبتی سفید مشکی بام
    4. عایق الاستومری دیوار ایرانی ساده ارزان + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید