شرکت تولید گیلسونایت قیر معدنی

اگر به دنبال خرید گیلسونایت قیر معدنی با بهترین کیفیت و نرخ ارزان هستید بهتر است بدون اتلاف وقت سفارش و خرید مستقیم از شرکت تولید گیلسونایت قیر معدنی به ویژه در شهر ایلام را در اولویت قرار دهید که پس از تولید بهترین گیلسونایت محصول خود را به صورت عمده یا جزئی به خریداران عرضه می دارند و با خرید از آنها متحمل پرداخت کمترین هزینه ها می گردید و بیشترین سود را به دست می آورید.

شرکت تولید گیلسونایت قیر معدنی

حجم های بسته بندی گیلسونایت قیر معدنی

حجم های بسته بندی گیلسونایت قیر معدنی گیلسونایت قیر معدنی هم به صورت پودری و هم به صورت کلوخه ای به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می شود. در برخی موارد حجم های بسته بندی گیلسونایت قیر معدنی بنا بر درخواست خریداران انجام می شود.

گاهی برای بسته بندی گیلسونایت قیر طبیعی تا دمای معینی به کار می رود که این بسته بندی بیشتر مخصوص صادرات است و بسته مناسبی است زیرا از چسبندگی و نشتی این ماده جلوگیری می کند. برخی از بسته های گیلسونایت قیر معدنی کیسه های لمینیت است که بیش از بیست کیلو حجم دارد.

گیلسونایت همچنین در کیسه های کاغذی نیز بسته بندی می شود که حجمی کمتر از سی کیلو در آن گمجانده می شود. همچنین حجمی حدود بیست و پنج کیلو گیلسونایت قیر معدنی را می توان در بسته هایی از جنس گونی و یا جامبوبگ قرار داد.

سه کاربرد گیلسونایت قیر معدنی

سه کاربرد گیلسونایت قیر معدنی گیلسونایت قیر معدنی از مواد معدنی است که در صنایع بسیاری استفاده می شود. در این راستا برای آشنایی بیشتر با کاربردهای گیلسونایت قیر معدنی ما را در ادامه این متن همراهی کنید.

  1. شاید بیشترین کاربرد گیلسونایت قیر معدنی در تولید قیر یا آسفالت و ایزوگام باشد زیرا خاصیت آب گریزی دارد و همچنین در برابر مواد اسیدی و دیگر مواد شیمیایی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. گیلسونایت دارای مواد هیدروکربنی پلیمری است و برای همین می تواند به عنوان افزایش دهنده کارایی و بازدهی در ساخت مواد ذکر شده به کار رود و از این ماده برای عایق کردن لوله های نفتی و گاز استفاده می شود.
  2. کاربرد دیگر گیلسونایت قیر معدنی به علت خواص فیزیکی یا شیمیای خاص در صنعت چاپ است که برای تهیه و تولید رنگ ها و یا جوهرها به کار می رود و عاملی برای پخش کردن کربن می باشد.
  3. گیلسونایت قیر معدنی در تولید فولاد و در به طور کلی در ریخته گری هم کاربرد دارد و موجب جدا کردن یا از بین بردن ناخالصی ها می شود و موجب می شود کار ریخته گیری و یا قالب گرفتن کامل و بی نقص انجام شود.

صادرات پودر گیلسونایت قیر معدنی در ایران

صادرات پودر گیلسونایت قیر معدنی در ایران پودر گیلسونایت قیر معدنی از مواد پراستفاده ای است که در بیشتر شهرهای ایران و به ویژه استان ایلام و کرمانشاه با کیفیت های متفاوت تولید می شود و با بسته های مختلف روانه بار خرید و فروش و صادرات می شود و به بسیاری از کشورهای عربی و اروپایی با نرخ مناسب صادر می شود.

بنابراین برترین و بزرگ ترین مراکز صادرات گیلسونایت قیر معدنی در ایران در این شهرها وجود دارد که پس از تولید پودر گیلسونایت باکیفیت آن را با کمترین نرخ در سراسر کشور عرضه می کنند. صادر کننده های این محصول با مراجعه و خرید از این مراکز صاحب پودر گیلسونایت قیر معدنی اصل و درجه یک می شوند و به دلیل نبود هیچ واسطه هزینه کمتری متحمل شده و بیشترین سود را صادرات خود به دست می آورند.

از دیگر صادر کنندگان پودر گیلسونایت ایران سایت های مجازی و از جمله سایت حاضر می باشد که تصویر بسته های مختلف پودر گیلسونایت را به نمایش گذاشته و با درج قیمت هر بسته کار خرید و فروش را برای صادرکننده ها و متقاضیان آسان می کنند و پودر گیلسونایت را با نرخ مناسب و در اسرع وقت در اختیار خریداران قرار می دهند و آنها با خرید مجازی به دلیل نبود دلال صاحب پودر ارزان قیمت می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید