شرکت تولید گیلسونایت قیر طبیعی

شرکت تولید گیلسونایت قیر طبیعی و قیر شرکت نفت پاسارگاد یکی از بزرگترین تامین کنندگان در کشور و خاورمیانه بوده و مشتریان عزیز میتوانند جهت سفارش گیلسونایت عمده به درگاه اینترنتی که در اختیار آنها قرار داده میشود مراجعه و این محصول با کیفیت را به صورت مستقیم و بدون واسطه دریافت نمایند که یکی از مزایای این طرح میتوان به خرید این محصول با قیمت اولیه آن اشاره نمود و صرفه اقتصادی قطعاً با مشتریان عمده این محصول خواهد بود.

شرکت تولید گیلسونایت قیر طبیعی

مصارف عمده گیلسونایت قیر طبیعی

مصارف عمده گیلسونایت قیر طبیعی گیلسونایت قیر طبیعی و قیر شرکت ستاره سبز جویبار یکی از استراتژیکی ترین محصولات برای تولید آسفالت مرغوب و با کیفیت بوده و امروزه با استخراج گیلسونایت از منابع عظیم این محصول تولیدات قیر مصنوعی که پروسه زمانی و هزینه های بسیاری برای کشور داشته بسیار کاهش یافته است که این امر باعث صرفه اقتصادی شده و از طرف دیگر با صادرات گیلسونایت ارزآوری بسیاری برای کشور حاصل شده است.

در کل مصارف عمده گیلسونایت قیر طبیعی به تولید آسفالت و ایزوگام اختصاص یافته که این به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و صرفه اقتصادی بسیار این محصول بوده است همچنین آماده سازی این قیر در کمترین زمان و استفاده راحت آن بعد از تولید محصولات یاد شده باعث شده تا گیلسونایت جز ثابت این محصولات باشد.

مزایای استفاده از گیلسونایت قیر طبیعی

مزایای استفاده از گیلسونایت قیر طبیعی گیلسونایت یا همان غیرطبیعی یکی از محصولات برتر برای تولید آسفالت و ایزوگام بوده و این به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این محصول میباشد و کشور ما به دلیل دارا بودن منابع عظیم تولید این محصول علاوه بر تامین نیازهای داخلی بخش عمده‌ای از گیلسونایت مرغوب و درجه یک را به دیگر کشورهای همسایه صادر می نماید که این نشان از کیفیت بالا و عرضه مستقیم و بدون واسطه شرکت تولید کننده این محصول میباشد.

اما ما در اینجا می خواهیم به مزایای استفاده از گیلسونایت قیر طبیعی اشاره نماییم تا شما نیز این محصول درجه یک را خریداری و آن را برای تولید انواع محصولات استفاده نمایید که هم قیمت تمام شده محصولات خود را کاهش می دهید و از طرف دیگر باعث جذب مشتریان برای خرید محصول نهایی خود خواهید شد.

  • مقاومت بسیار بالای آن در مقابل عوامل خارجی مانند رطوبت و انواع مواد شیمیایی باعث شده تا گیلسونایت برای تولید آسفالت و ایزوگام درجه یک کشور ما استفاده شود و ایزوگام درجه یک و نام آشنای که شما خریداری می نمایید از گیلسونایت قیر طبیعی تولید شده است.
  • همچنین به دلیل استخراج طبیعی و مستقیم گیلسونایت در کشور ما دیگر نیازی به استفاده از نفت خام برای تولید غیر صنعتی را نداشته و دیگر نیازی به طی کردن مراحل دشوار و از بین رفتن زمان برای تولید نوع دیگر قیر نمیباشد.
  • مقاومت بسیار بالای این محصول در مقابل حرارت باعث شده تا یکی از بهترین آسفالت ها با این محصول تولید شده و شرکت‌های تولید آسفالت و صنعت راهسازی کشور این محصول را برای ساخت مقاوم ترین آسفالت برای راهسازی انتخاب نموده اند.
  • همچنین نقل و انتقال گیلسونایت بسیار آسان بوده و شما میتوانید این محصول را به صورت کلی و یا پودر شده به مکان مورد نظر انتقال نمایید، در حالی که برای نقل و انتقال قیر صنعتی باید از ماشین آلات مخصوص که درجه حرارت تانک ها را تا حد زیادی بالا می‌برند استفاده نمود.

سفارش گیلسونایت قیر طبیعی ارزان

سفارش گیلسونایت قیر طبیعی ارزان شاید بسیاری از تولیدکنندگان آسفالت و ایزوگام دغدغه خرید گیلسونایت ارزان و باکیفیت را داشته باشند که تولیدکننده این محصول با در اختیار گذاشتن سایت اینترنتی برای فروش باعث شده تا اولا مشتریان آن را در کمترین زمان دریافت نمایند و دوم این که قیر طبیعی را با قیمت تولیدی خریداری نمایند که صرفه اقتصادی بسیاری برای آن ها داشته است.

کیفیت بسیار بالا، چسبندگی فوق العاده و مقاومت بسیار بالا در مقابل حرارت، برودت و رطوبت بالا باعث شده تا علاوه بر مشتریان داخلی بسیاری از مشتریان خارجی نظیر کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای هم مرز با ایران وارد کنندگان اصلی این محصول از کشور ما باشند که از دیگر دلایل فروش بالای این محصول عرضه مستقیم و بدون واسطه آن بوده که همواره باعث رضایتمندی مشتریان بوده است.

  • تبلیغات: 
    1. عایق الاستومری دیوار ایرانی ساده ارزان
    2. عایق رطوبتی جدید مدرن
    3. مرکز سفارش ایزوگام بدون آلومینیومی
    4. تولید کننده بهترین ایزوگام استخری مرغوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید