شرکت تولید قیر طبیعی بیتومین

قیر یکی از مشتقات نفتی محسوب می‌گردد و بیشتر به حالت جامد مشاهده می‌شود. تولید قیر طبیعی بیتومین به منظور ایجاد چسبندگی بیشتر برای قیر انجام میشود، سبب می‌شود تا با نازک شدن ضخامت آسفالت مقدار وزن آن کمتر شود. برای ایجاد این حالت مقدار دمای مورد نیاز افزایش پیدا کرده و در زمان کمتری میتوان به انجام این کار پرداخت. بهتر است بدانید که هنگامی که دمای هوا افزایش پیدا می‌کند، قیر با توجه به یک ترمز نیز حالت انعطاف پذیری داشته و به نوعی پله پله می شود.

شرکت تولید قیر طبیعی بیتومین

قیر طبیعی بیتومین چیست؟

قیر طبیعی بیتومین چیست؟

قیر بیتومین کالایی طبیعی است که به صورت لایه های سیاه رنگ و در لایه های زمین موجود است. این محصول طبیعی معمولا به صورت جامد استخراج می شود، ولی با مختصر حرارت به صورت روان در می‌آید. قیر بیتومین محصولی است که در بسیاری از مناطق کشور مانند کرمانشاه موجود است. قیر طبیعی با سرعت بسیار زیاد با انواع قیر نفتی مخلوط می شود و قادر است حالت و خاصیت چسبندگی قیر را تا اندازه ای بسیار زیاد بالا ببرد. با افزودن این محصول عالی و با کیفیت می توان قیر را با لایه های بسيار نازک‌تر و با مقاومت بسیار بالا تر به مصرف رساند.

قیر طبیعی کرمانشاه کالایی عالی است که کمک می‌کند تا آسفالت با کیفیت بالاتر به مصرف برسد. با مخلوط کردن قیر طبیعی با قیر تولید شده از نفت، محصول به دست آمده از ریزش آسفالت جلوگیری می کند و سبب می شود تا حتی در تمام روز های گرم تابستان و در حرارت بسيار زیاد هوا، آسفالت یکجا جمع نشود و یا در قسمتی از جاده با از بین رفتن آسفالت مواجه نشویم، با این محصول طبیعی جاده ها از طول عمر بسيار بالا برخوردار خواهند بود.

کاربرد کلی قیر طبیعی بیتومین

کاربرد کلی قیر طبیعی بیتومین قیر طبیعی بیتومین دقیقا کالایی طبیعی است که از فعل و انفعالات زمین و یا اجساد گیاهان و حیواناتی که قرن ها پیش در بخشی از لایه های زمین گرفتار شده اند به دست آمده است این محصول طبیعی به صورت لایه های روی هم در زمین کشف شده و معمولا به صورت تکه های سیاه رنگ و جامد استخراج می شود.

این محصول و قیر طبیعی با حرارت دادن حالت روان و مایع به خود می گیرد و می توان به عنوان یک ماده کمک کننده آن را به قیر و آسفالت اضافه کرد و سطح کیفیت این مواد را بالا برد و مصرف قیر و آسفالت را کم کرد بنابر این از قیر طبیعی می توان به عنوان یک ماده و بخش اصلاحی استفاده و آن را با آسفالت و قیر نفتی اضافه کرد و در ساخت و ساخت جاده های شهری و یا بزرگراه ها و حتی برای ایجاد باند امن و محکم برای هواپیما ها از این کالا استفاده نمود.

قیر طبیعی از چسبندگی بسبار بالایی برخوردار است و بسیار سریع با آسفالت و قیر مخلوط می شود به همین دلیل با استفاده از قیر طبیعی می توان آسفالت را بسبار نازک‌تر اما با مقاومت بسیار بالاتر استفاده کرد در نتیجه این کالا به استقامت و َطول عمر تمام جاده ها بسیار کمک می کند.

قیمت عمده قیر طبیعی بیتومین کرمانشاه

قیمت عمده قیر طبیعی بیتومین کرمانشاه تولید کنندگان قیر طبیعی بیتومین کرمانشاه این محصول درجه یک و با کیفیت را استخراج و در پروژه های ساخت جاده های کشور از آن استفاده می کنند و با این ماده طبیعی طول عمر و کیفیت جاده ها را افزایش می دهند تولید کننده سعی دارد تا قیر طبیعی عمده را با قیمت قیر طبیعی بسیار مناسب در اختیار تمام متقاضیان صنعتی قرار دهد تا تمام مصرف کنندگان این کالا بتوانند بهترین نمونه قیر طبیعی را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایند.

بهتر است اگر نیاز به قیر طبیعی بیتومین پیدا کردید خرید خود را مستقیم و بی واسطه و به صورت عمده انجام دهید و با استفاده از قیمت عمده سود فراوان ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید