شرکت تولیدی گیلسونایت طبیعی

شرکت های تولید کننده گیلسونایت طبیعی، این محصولات را برای استفاده در صنایع مختلف در بسته بندی های متفاوتی ارائه می دهند که در واقع کیسه های پلی اتیلنی در سایزهای کوچک و بزرگ یک بسته بندی مناسب برای این کالا ها می باشد. گیلسونایت طبیعی در صنایع مختلف مانند صنایع رنگ سازی و رزین های اپوکسی و همچنین صنعت آسفالت سازی کاربرد های ویژه ای را از آن خود می نمایند.

شرکت تولیدی گیلسونایت طبیعی

چند ویژگی گیلسونایت طبیعی

چند ویژگی گیلسونایت طبیعی

تولید گیلسونایت طبیعی در حال حاضر در ایران از رونق بسیار زیادی برخوردار شده است به طوری که در بازار پودر گیلسونایت برای استفاده در صنایع مختلف در گرید های متنوع معرفی می‌ گردد. گیلسونایت طبیعی دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد است و در واقع در گروه هیدروکربن‌ های خالص و طبیعی قرار می گیرد. این محصولات حلال های معطر نفتی و حلال های چرب مانند غیرنفتی قابل حلالیت دارد و برای شل و سفت کردن محصولات نفتی از این ترکیبات استفاده می‌ شود.

در گیلسونایت طبیعی ترکیبات نیتروژن دار در حد بسیار بالایی وجود دارد که این پارامتر باعث افزایش قابلیت چسبندگی بالای این محصولات می شود و با همین مشخصات از انواع گیلسونایت در گرید رنگ سازی در حرفه های رنگ سازی برای پوشش دادن سطوح فلزی و بتنی استفاده های بسیار زیادی می‌ شود.

گیلسونایت طبیعی از ویژگی‌ ها و مشخصات بسیار بیشتری برخوردار هستند که در این میان می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع محصولات از مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل جوی برخوردار هستند و استفاده از آنها در صنایع راهسازی باعث استحکام بیشتر به آسفالت ها می شود.
  • این نوع محصولات طبیعی مقاومت بالایی در برابر تغییر شکل و در برابر تغییرات آب و هوای دارند.
  • گیلسونایت های طبیعی با قیمت‌ های بسیار مناسبی استخراج می‌ شوند و به عنوان یکی از ایده آل ترین مواد طبیعی در صنایع راهسازی از آنها استفاده می شود.

فروش عمده گیلسونایت گرید رنگ سازی

فروش عمده گیلسونایت گرید رنگ سازی قیر طبیعی گیلسونایت همانطور که اشاره کردیم جزو بهترین ترکیبات معدنی استخراج شده از معادن متفاوت در سراسر کشور است که در واقع بر اساس مناطق مختلف و بسته به کیفیت دارای قیمت های فروش متنوع می باشد.

این نوع محصولات همان طور که اشاره کردیم برای استفاده در صنایع مختلف به صورت عمده به فروش می رسند. یکی از پرفروش ترین آن ها با نام گیلسونایت گرید رنگ سازی معرفی می گردد و متقاضیان بسیار زیادی را در سراسر کشور از آن خود می نماید. این محصولات با هدف افزایش مقاومت رنگ های صنعتی در موقعیت ها و فضاهای مختلف استفاده می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید