شرکت تولیدی گیلسونایت خالص

گیلسونایت و قیر ذغال سنگی یکی از انواع مختلف فرآورده های به دست آمده از قیر خام است که از آن برای پوشش درز ها و ترک ها استفاده می شود و این قیر کیفیت بسیار عالی دارد که باعث شده کاربرد های بسیار زیادی در صنعت راه و بسیاری از موارد دیگر داشته باشد؛ بهترین قیر ترمیمی به وسیله تولید کننده آن با قیمت بسیار مناسب ارائه می ‌شود و خریداران عمده می ‌توانند از طریق شرکت تولیدی گیلسونایت خالص نیاز خود را به این محصول با نرخ بسیار ارزان به دست آورند و به این ترتیب از آن برای صادرات یا تامین نیاز داخلی استفاده کنند.

شرکت تولیدی گیلسونایت خالص

همه چیز درباره گیلسونایت خالص

همه چیز درباره گیلسونایت خالص امروزه استفاده از گیلسونایت و قیر پایه نفتی در عایق بندی بسیار زیاد شده است و جای قیر گونی و ایزوگام‌ های قدیمی را گرفته است. این محصول بر پایه‌ آب است و در دو نوع پلیمری و اکسید در بازار موجود می ‌باشد و سازگار با محیط زیست است. گیلسونایت معدنی از مزایا و ویژگی های بیشتری نسبت به قیر اکسیده برخوردار است و بیشتر در میان مردم محبوب می ‌باشد و از فروش بالایی نیز برخوردار است.

گیلسونایت یکی از فناوری ‌های پیشرفته در عرصه‌ عایق بندی می ‌باشد که متخصصین و افراد ماهر ایرانی این محصولات را با بهترین متریال و متد روز دنیا تولید کرده‌اند. این نوع محصول ضد رطوبت بوده و برای عایق پشت ‌بام و عایق بندی سرویس بهداشتی، کف ساختمان‌ ها، نما های بیرونی ساختمان، عایق بندی استخر و سد، تعمیرات راه و جاده و غیره مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

از گیلسونایت می ‌توان در تمام سطوح مانند سطوح صاف و یا شیب ‌دار استفاده کرد. در برابر نور خورشید، تغییرات دما و سرد و گرم شدن هوا، مواد شیمیایی و آلاینده و شوینده بسیار مقاوم و با دوام هستند و طول عمر بیشتری نسبت به ایزوگام‌ های قدیمی دارند و دارای انعطاف پذیری بیشتری هستند و وزن سبکی دارند.

مرکز فروش گیلسونایت معدن

مرکز فروش گیلسونایت معدن مراکز فروش گیلسونایت معدن، به تمامی مشتری ها و خریداران خود این وعده را داده اند که اگر خریداران آنها دست به خرید عمده و انبوه بزنند، می توانند از قیمت های بسیار ارزان و پایین برخوردار باشند که غالباً چنین ویژگی شاید در خرید خرده وجود نداشته باشد.

مراکز معدن گیلسونایت جدید بسیار زیادی در سطح کشور وجود دارند که دست به فروش قیر ترمیمی عمده می زنند لذا خریداران و مشتریان عزیز و همچنین صنایع متقاضی به راحتی می‌ توانند به این مراکز مراجعه کرده و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند و اگر علاقه ای به خرید حضوری نداشته باشند، می‌ توانند به صورت پیامکی و یا تلفنی نیز خرید های خود را از سوی مراکز فروش انجام دهند.

  • تبلیغات: 
    1. اولین ایزوگام ترا هیدروژنی در ایران ساخته شد
    2. ایزوگام پاسارگاد دلیجان جنت
    3. استفاده از ایزوگام در ساخت ناو جنگی!
    4. ایزوگامی که در ساخت سد کارون ۳ استفاده شد از چه برندی بود؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید