شرکت تولیدی قیر طبیعی گیلسونایت

یکی از جدید ترین انواع قیر تولید و ارائه شده به بازار انواع قیر طبیعی است این گیلسونایت با زحمات بسیار زیاد متخصصان ایرانی در کشور تولید شده است این گیلسونایت دارای خواصی بسیار عالی است و نسبت به قیر های معمولی از مقاومتی بسیار بالا تر برخوردار است این گیلسونایت یک گیلسونایت خود تعمیر و در صنعت بسیار ارزشمند است. برترین فروشندگان قیر طبیعی گیلسونایت این گیلسونایت که بسیار با کیفیت و مرغوب تولید شده را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام متقاضیان این گیلسونایت قرار داده است.

شرکت تولیدی قیر طبیعی گیلسونایت

موارد کاربردی قیر طبیعی گیلسونایت

موارد کاربردی قیر طبیعی گیلسونایت گیلسونیت به عنوان عوامل افزایش دهنده عملکرد برای آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد مخلوط های روکش اصلاح شده گیلسونیت به درجه عملکرد بالاتری (PG) می رسند و بدون نیاز به ضخامت برشی بالا در ترکیب آسفالت مانند سایر اصلاح کننده ها ترکیب می شوند. استفاده از پلیمرهای SBS (استایرن-بوتادین استایرن) ممکن است تا حدی یا کاملاً جایگزین شده یا با حضور آسفالت های اصلاح شده با ژیلسونیت پایداری بیشتری داشته باشد، تغییر شکل را کاهش دهد، حساسیت به دما را کاهش داده و مقاومت آن را در برابر آبگیری افزایش دهد.

آسفالت های بدون تغییر مشکل استفاده از ژیلسونیت به عنوان اصلاح کننده آسفالت این است که این ماده جامد است و با سختی بیشتری کار می شود و در قیر لزج گنجانده می شود. از سوی دیگر، انواع مختلفی از پلیمرها به عنوان افزودنی در ترکیبات قیر استفاده شده است. به عنوان مثال، رنگدانه های مشتق شده از استایرن و دیانهای مزدوج، مانند بوتادین یا ایزوپرن، به ویژه مفید هستند، زیرا این رنگدانه ها در ترکیبات قیر حلالیت خوبی دارند و ترکیبات قیر اصلاح شده به دست آمده دارای خواص الهیاتی خوبی هستند.

مزیت ژیلسونیت در جوهر: بهبود عملکرد چاپ جوهرها در صورت کمبود جوهر کاهش جذب آب جوهرهای چاپ افست بهبود خواص امولسیفایشن اجتناب از جوش خوردن بهبود خواص چاپ جوهرهای اثر فلزی Gilsonite با چسبیدن به مولکولها و حرکت آنها از یکدیگر از لخته شدن جلوگیری می کند.، جریان روان تری به جوهر می دهد.

ژیلسونیت، مولکولهای بزرگی که از زنجیره واحدهای تکراری اصلی ساخته شده اند، تثبیت کننده های عالی هستند. گیلسونیت، با اندازه ذرات 200 مش، یک پودر بی بو و محلول در CS2 با نقطه نرم شدن 145 درجه سانتی گراد است. گیلسونیت خام تجاری تجاری نیست. ژیلسونیت پودری یا گرد و غبار بسیار فرار است و قرار دادن آن در کیسه ها به عنوان یک اقدام ایمنی انجام می شود. از بخش فعال سطحی نفت که به طور وحشی در میدان جوهر پخش می شود مشتق شده است. برای بهبود پذیرش رنگ و همچنین تثبیت و لاک زدن رنگ جوهر چاپ استفاده می شود.

پخش ویژه قیر طبیعی ایزوگام

پخش ویژه قیر طبیعی ایزوگام پخش کنندگان بی واسطه قیر طبیعی ایزوگام تولید کنندگان قیر طبیعی درجه یک این گیلسونایت را با استفاده از بهترین انواع قیر و با افزودن مواد عالی و البته با پشتوانه علمی دانشمندان ایرانی در بهترین شرایط تولید و این گیلسونایت را با مشارکت مراکز توزیع در کل کشور پخش و در اختیار صنعت جاده سازی کشور قرار داده اند.

تولید کنندگان قیر طبیعی نانو این گیلسونایتی با کیفیت را از مواد نانو درجه یک و با قیمتی بسیار عادلانه در اختیار تمام متقاضیان صنعتی قرار داده است و شما می توانید این گیلسونایت را در مراکز فروش از پخش کنندگان این گیلسونایت خریداری نمایید و یا اگر تمایل به دریافت این گیلسونایت با قیمتی مطلوبتر را دارید بهتر است این گیلسونایت را بی واسطه و با حذف تمام دلالان و به صورت مستقیم خریداری نمایید.

البته اگر نیاز به مقدار بسیار زیادی از قیر طبیعی ایران دارید بهتر است خرید خود را به صورت عمده و کلان انجام و در آن صورت از نازلترین قیمت تعیین شده توسط تولید کننده یعنی قیمت پایه و کف تعیین شده سود ببرید در این صورت شما توانسته اید از یک گیلسونایتی بسیار با ارزش و معتبر با بهترین شرایط موجود در بازار بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید