سفارش گیلسونایت قیر طبیعی

گیلسونایت قیر طبیعی یکی از مواد اولیه معدنی مهمی می باشد، که ویژگی های شاخصی دارد. برای سفارش این محصول می توانید از طریق همین درگاه اقدام کنید، اما پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت سفارش حتما این مقاله را بخوانید، تا با مشخصات، ترکیبات و موارد استفاده گیلسونایت آشنا شوید. تیم تخصصی فروش و مشاورین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در این حوزه می باشند، با ما در ارتباط باشید.

سفارش گیلسونایت قیر طبیعی

مشخصات بهترین گیلسونایت قیر طبیعی

مشخصات بهترین گیلسونایت قیر طبیعی گیلسونایت یک ماده معدنی است که به عنوان یک پوشش ضدآب برای ستون ­های چوبی و عایقی برای سیم و کابل معرفی شد گیلسونایت ماده­ های شکننده است و می­ توان به آسانی آن را به یک پودر با رنگ قهوه­ ای تیره تبدیل کرد. گیلسونایت از نظر ظاهری مانند اُبسیدیان سیاه و برّاق است. رنگ آن در حالت پودر شده قهوه ­ای تیره است. گیلسونایت از معادن زیرزمینی استخراج می­ شود.

ماده ای سیاه رنگ که از دل زمین خارج شده و معمولا به صورت قطعات بزرگی از سنگ می باشند، گیلسونایت نام دارند که در برخی از زبان ها نیز آن را قیر طبیعی می نمایند. تولید این محصول در درون زمین صورت گرفته که این کار باعث می شود ارزش بیشتری برای این کانی در بازار ایران و بازار های بین الملل وجود داشته باشد.

کشور ایران از جمله کشور هایی است که معادن بزرگ تولید گیلسونایت را در درون خود جای داده و توانسته است از این طریق بخش اعظمی از گیلسونایت تولید شده در بازار سراسر جهان را تامین نمایند. در این خصوص می توان همراه با معدن های تولید گیلسونایت در بازار ایران مرغوب ترین نمونه این محصول را تهیه و عرضه کرد

ترکیبات گیلسونایت قیر طبیعی

ترکیبات گیلسونایت قیر طبیعی تولید گیلسونایت قیر طبیعی با تغییراتی در ترکیب اصلی آن صورت می گیرد. و همانطور که استخراج می شود مورد استفاده قرار نمی گیرد، به همین دلیل ابتدا روانه کارخانه های مخصوص می شود. اولین قدم آزمایش کردن این سنگ معدنی و ارزیابی ترکیبات اصلی آن می باشد. برای اثر گذاری این محصول در حوزه ای که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد، که در بخش بعدی حتما به آن می پردازیم، بر ترکیبات دستکاری متفاوتی صورت می گیرد.

از آنجایی که گیلسونایت به شدت آب گریز و مقاوم در برابر اسید و باز می باشد، عموما در تهیه آسفالت و ایزوگام به کار می رود. از ویژگی های بارز مواد گیلسونایت، حلالیت آنها در حلال غیر قطبی نظیر دی سولفید کربن و تولوئن و نیز قیر مذاب می باشد از این ویژگی گیلسونایت در صنایع تولید ایزوگام و عایق های رطوبتی استفاده می شود.

گیلسونایت به دلیل داشتن مواد هیدروکربنی پلیمری، یک اصلاح کننده مناسب برای قیرهای پالایشگاهی مخصوص آسفالت و ایزوگام محسوب میشود. همچنین گیلسونایت باعث کاهش درجه نفوذ، افزایش ویسکوزیته، افزایش نقطه نرمی و افزایش مقاوت گرمایی قیرهای پالایشگاهی می شود. گیلسونایت به عنوان یک عامل برای افزایش کارایی و بازدهی، در مخلوط آسفالت به کار می رود. آسفالت آمیخته شده با گیلسونایت عیار بالا، بدون نیاز به دیگر مواد اصلاح کننده که به صورت پودر به آسفالت اضافه می شوند به صورت کاملا یک پارچه در می آید.

همچنین گوگرد و ترکیبات گوگرد دار موجود در گیلسونایت نیز باعث افزایش استحکام و مقاومت آسفالت می شوند. شاید بتوان گفت که یکی از کاربردهای اصلی گیلسونایت در ایران همین مورد باشد با توجه به تلاش های این شرکت به عنوان پرچمدار تولید قیر طبیعی در کشور ان شا الله در آینده نزدیک شاهد بکارگیری این ماده معدنی ارزشمند در خیابان ها و جاده های کشور عزیزمان خواهیم بود.

موارد استفاده از گیلسونایت قیر طبیعی

موارد استفاده از گیلسونایت قیر طبیعی گیلسونایت یا همان قیر طبیعی به دلیل ویژگی هایی که دارد و ترکیباتی که در بخش قبل اشاره کردیم، کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف دارد. به همین دلیل به اعمال تغییراتی به روی آن، برای استفاده در حوزه های مختلف آماده می گردد.

بسته به نوع مصرف مشتریان در بازار ایران می توان انواع گیلسونایت را به صورت پودر شده و یا کلوخه ای تهیه کرد. در این خصوص باید نیاز خود را به تولید کنندگان اعلام کرد و در راستان آن بهترین نمونه های گیلسونایت را در بازار ایران تهیه نمود.

همانطور که اشاره شد، گیلسونایت در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. بیشتر مصرف گیلسونایت را می توان در صنعت تولید رنگ و تولید ایزوگام مشاهده کرد. دلیل این استفاده ویژگی آب گریز بودن گیلسونایت است. پس گزینه خوبی برای به کار بردن در تولید رنگ ایزوگام که در معرض مستقیم رطوبت قرار دارند، می باشد.

از طرفی در کشور ایران برای تولید انواع قیر مخلوط نیز می توان از گیلسونایت استفاده کرد. گیلسونایت به دلیل دارا بودن موادی چون گوگرد مقاومت بالایی دارندف به همین دلیل استفاده از آن برای آسفالت کردن خیابان ها انتخاب مناسبی است.

مشتریان شرکت ما به سادگی نمونه های بسیار خوبی از انواع گیلسونایت را از بازار ایران تهیه کرده و در بازار های داخلی و صادراتی مورد استفاده قرار می دهند. همراه با این شرکت بازرگانی بهترین نمونه گیلسونایت صادراتی را در کیسه های مخصوص می توان تهیه کرد.

عرضه کننده گیلسونایت قیر طبیعی درجه یک

عرضه کننده گیلسونایت قیر طبیعی درجه یک توزیع گیلسونایت قیر طبیعی در بازار ایران به دو صورت پودر شده و کلوخه ای عرضه می شود. فروش انواع گیلسونایت با مش مخصوص و درصد خاکستر ویژه از مهم ترین مواردی است که در بازار خرید و فروش انواع بهترین نمونه های گیلسونایت مشاهده می شود. این محصول در معادن خاصی تولید می شود که بیشتر به صورت پودر شده در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

درخواست های خرید این ماده معدنی با بررسی قیمت گیلسونایت قیر طبیعی همراه می شود. مشتریانی که به دنبال در اختیار داشتن قیمت های خرید و فروش گیلسونایت در بازار ایران هستند، به سادگی می توانند مناسب ترین قیمت های روز را از بزرگترین تولیدی ها تهیه کنند. همین کار باعث می شود علاوه بر شناخت مشتریان در بازار خرید و فروش و صادرات انواع گیلسونایت بتوان دسترسی بسیار زیادی به تامین کنندگان اصلی این محصول ایجاد کرد. برای این منظور کافی است با ما در ارتباط باشید.

فرصت خرید مستقیم این محصول، برای خریدارانعمده فراهم شده است. در این فرصت می توانید محصول مورد نظر را با قیمت واقعی آن خریداری کنید. علاوه بر این با تضمین کیفیتی که به همراه دارد، می توانید خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید، و از کیفیت اطمینان خاطر داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید