سفارش قیر طبیعی پلیمری

قیر طبیعی پلیمری که در این محتوا معرفی شده است می‌تواند به روش مستقیم و غیر مستقیم خریداری بشود و با پرداخت کمترین هزینه نسبت به فروشگاه های دیگر برای مشتریان، سودآورترین خرید از غیرطبیعی پلیمری به حساب بیاید.

سفارش قیر طبیعی پلیمری

قیر طبیعی پلیمری چه ویژگی هایی دارد؟

قیر طبیعی پلیمری چه ویژگی هایی دارد؟ قیر که مخلوطی از هیدروکربن های بسیار متفاوت با نسبت های مختلف هیدروکربن های پارافینی، نفتنی و معطر است، به دلیل خواصی که دارد، به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین برای تولید سطوح جاده ها ، به عنوان ترکیبات آب بندی ، در حفاظت ساختمان به عنوان رنگ یا به شکل رنگ استفاده می شود.

با توجه به ویژگی های خاص محصول – قیر عموماً خاصیت کشسانی ندارد – بنابراین پوشش های شکننده در دماهای پایین تولید می شوند و در دماهای بالاتر نرم می شوند. قیر اصلاح شده با پلیمر در هوای سرد انعطاف پذیری بهتری دارد با افزودن افزودنیهای مختلف ، به ویژه پلیمرها ، سعی می شود به جبران قیرها ، به ویژه برای بهبود خواص رئولوژیکی ، به عنوان مثال ، آسفالت ، مخلوط قیر و مواد معدنی ، به ویژه برای راهسازی ، ثبات کافی برسد.

انعطاف پذیری در دماهای پایین و a باید قدرت خستگی بالایی را در بارهای ترافیکی فزاینده ایجاد کند. بنابراین ، افزودنی پلیمری می تواند محدوده به اصطلاح پلاستیسیته را افزایش دهد ، تفاوت بین نقطه نرم شدن و نقطه شکست. کاهش نقطه شکست (DIN 52 012) و افزایش شکل پذیری (DIN 52 013) توسط افزودنی پلیمر ، انعطاف پذیری بهتری در سرما نشان می دهد و قیر اصلاح شده با پلیمر نامیده می شود . هدف پلیمرها به عنوان قیر مواد افزودنی ، تغییر رفتار کشسانی قیر است ، یعنی گسترش محدوده پلاستیسیته آن و بهبود بازیابی الاستیک است.

موارد استفاده از قیر طبیعی پلیمری

موارد استفاده از قیر طبیعی پلیمری برای کارهای مهندسی عمران ساخت جاده ها، باند پروازها و سکوها مورد استفاده است. ضد آب برای جلوگیری از نشت آب، کفپوش ماستیک برای کارخانه ها، پوشش کانال برای جلوگیری از فرسایش، دوره های ضد زباله برای سنگ تراشی، پایه مخزن، مواد پر کننده مشترک قیر به طور گسترده ای در ساخت جاده های آسفالته و محصولات غشای قیری مورد استفاده قرار می گیرد.

قیر معمولاً برای ساخت بزرگراه ها، بزرگراه ها و شبکه های ریلی استفاده می شود. قیر دارای خواص ضد آب عالی است و به طور گسترده ای برای ساخت محصولات سقف به همراه طیف وسیعی از کاربردهای خانگی و صنعتی دیگر، از رنگ های امولسیونی تا عایق صدا استفاده می شود.

قیرهای نفوذی و امولسیونهای قیری برای ساخت خطوط راه آهن استفاده می شوند و با استفاده از انواع خاصی از قیر مانند قیر اصلاح شده با پلیمر، سطح ارتعاش و سر و صدا به دلیل اثر میرایی کاهش می یابد.

ثابت شده است که قیر هم در خطوط راه آهن سریع السیر و هم در خطوط راه آهن با بار سنگین موثر است. قیر همچنین برای روکش باند فرودگاه و راهپیمایی های هوایی (PMB به دلیل ویژگی های مقاوم در برابر سوخت ترجیح داده می شود) و مسیرهای تاکسی استفاده می شود.

برای صنعت ساخت و ساز دریایی از قیر برای کاربردهای هیدرولیکی مانند پوشش کانال، تونل های زیر آب، حفاظت از ساحل رودخانه، ساخت سد و دفاع دریایی استفاده می شود.

همچنین کاربردهای صنعتی متعددی مانند مواد نمد سقف، جوهر چاپ، کاغذ بسته بندی، مشمع کف اتاق، عایق کابل برقی / جعبه اتصال، بنه برای سقف تراس ها و تولید کاغذ دوبلکس وجود دارد.

قیر عرضه کننده محدود می تواند تمام نیازهای فردی شما را برآورده کند. کاربرد قیر نفوذی قیر درجه نفوذ معمولاً در راهسازی ، روکش سطحی و برخی از کاربردهای صنعتی استفاده می شود. پردازش اضافی این نوع قیر انواع مختلفی از محصولات قیر را به همراه دارد.

آزمایش نفوذ سختی قیر را با اندازه گیری عمق (در دهم میلی متر) تعیین می کند که یک سوزن استاندارد و بارگذاری شده در عرض 5 ثانیه به صورت عمودی به آن نفوذ می کند ، نمونه ای از قیر در دمای 25 درجه سانتی گراد نگهداری می شود

خواص قیر طبیعی پلیمری

خواص قیر طبیعی پلیمری یک چسب خوب باید تمام مصالح ساختمانی را با هم جمع کرده و آن را به یک واحد تبدیل کند. بنابراین ، قیر باید ماهیت بسیار چسبندگی داشته باشد. باید مواد را به درستی به هم متصل کند بدون اینکه بر خواص مواد دیگر تأثیر بگذارد.

چسبندگی کم منجر به عمر کوتاه و سست شدن مواد (مانند چسباندن سنگدانه ها در روسازی انعطاف پذیر ) می شود در حالی که چسبندگی زیاد منجر به عمر طولانی جاده ها ، سقف ها و غیره در جایی که از قیر استفاده می شود ، می شود.ناخالصی های موجود در قیر بزرگترین دلیل چسبندگی بد قیر در بیشتر موارد است.

قیر ضدآب: عمدتا ، قیر در کارهای نمایان شده مانند راه سازی ، ضد آب ، سقف و غیره استفاده می شود و باید شرایط مختلف آب و هوایی از جمله باران را برطرف کند. بنابراین ، باید در آب نامحلول باشد و باید به عنوان یک عامل ضد آب عمل کند.

مقاومت کمتر در برابر آب منجر به دوام کمتر و استحکام کمتر قیر می شود. همچنین منجر به چسبندگی پایین می شود. بنابراین ، قیر باید در برابر آب بسیار مقاوم باشد.

استحکام – قدرت: اگرچه مواد معدنی یا پرکننده (مانند سنگدانه) جزء اصلی مقاومت هستند. مواد اتصال نیز باید از مقاومت کافی برای مقاومت در برابر بارهای مختلف زنده و مرده (مانند وزن خود و بار چرخ) برخوردار باشند.

دوام: قیر باید تمام مصالح ساختمانی را برای مدت طولانی (حدود 20 سال) در شرایط نامساعد جوی به هم متصل کند. برای کارهای در معرض دید، باید حداقل 10 سال عمر داشته باشد و برای کارهای غیرمستقیم ، باید 20 سال باشد.

همه کاره: قیر باید ماهیت همه کاره را نشان دهد. باید در مرحله ساخت قابل اجرا باشد و در مرحله عملیات باید سفت باشد.

اقتصاد: قیر باید با هزینه کم در دسترس باشد. هزینه قیر بستگی به نوع آن دارد اما استفاده از آن باید مقرون به صرفه باشد.

قیمت قیر طبیعی پلیمری با کیفیت

قیمت قیر طبیعی پلیمری با کیفیت خرید قیر پلیمری و فروش قیر پلیمری یک عامل بسیار وابسته به توزیع قیر پلیمری می‌باشد چرا که هرچه توزیع از این نوع قیر بیشتر و بالاتر باشد شرکت کنندگان بیشتری با آن آشنا خواهند بود و سفارش قیر پلیمری به بالاترین حد خود خواهد رسید. قیمت گذاری روی قیر پلیمری هم وابسته به سفارش این محصول می باشد یعنی هرچه سفارش از این محصول با تعداد بیشتر و حجم بیشتری باشد قیمت گذاشته شده روی آن کمتر و کمتر خواهد شد به حدی که هرگز نمی توانیم در سایر مراکز فروش از قیر چنین حجمی از قیر را با چه قیمتی خریداری بکنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید