راهنمای خرید مواد معدنی کلرور ها + قیمت عالی

کلرورها گروهی از مواد معدنی هستند که حاوی عنصر کلر می‌باشند. عنصر کلر در جدول تناوبی عناصر با نماد Cl و عدد اتمی 17 قرار دارد. کلرورها به صورت ترکیبات مختلفی در طبیعت وجود دارند. این ترکیبات با اتصال کلر به عناصر دیگر تشکیل می‌شوند و میتوانند به صورت محلول‌های آبی، پودرها، کریستال‌ها و یا ترکیبات فلزی یافت شوند. کلرورها در بسیاری از بخش های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی کلرورها همچنین در طبابت و پزشکی، به عنوان ماده حفظ کننده و یا ضد عفونی کننده در محصولات آرایشی و بهداشتی، در کشاورزی و در تولید حشره کشها و غیره استفاده می‌شوند. یکی از کاربردهای کلرورها ، تولید صنعتی مواد شیمیایی است. برای مثال، کلرور سدیم به عنوان ماده انحلال‌دهنده در تولید پلاستیک، صابون و شوینده ها استفاده می‌شود. همچنین، کلرید کلسیم به عنوان ماده جذبی رطوبت و خشک کننده در صنایع پتروشیمی، خودرو و ساخت مستربچ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، برخی کلرورها در صنایع کاغذ، در تصفیه آب و به عنوان محصول نهایی در تولید کلر، آب شستن و در منبع آب شیر ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که برخی کلرورها، به خصوص در صورت استفاده نادرست، ممکن است موارد نارسایی و مسمومیت برای انسانها و حیوانات ایجاد کنند. بنابراین، در استفاده از کلرورها باید احتیاط لازم را رعایت کرد و همواره دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی را رعایت نمود.استفاده های متعدد کلرورها در صنایع مختلف، از جمله تولید صنعتی، به اهمیت بالای کلرور ها در عرصه صنعت و تولیدات نشان می دهد. در این مقاله، به بررسی برخی از کلرورهای مهم و کاربردهای آنها در مختلف صنایع می پردازیم. سرتیتر ۱: کلرید سدیم؛ ماده مهم و گسترده استفاده شده در صنعت کلرید سدیم یکی از کلرورهای پراستفاده در صنعت است. این ترکیب شیمیایی به صورت پودر سفید رنگ و بی‌بو و طعم است که به راحتی در آب حل می‌شود. یکی از کاربردهای مهم کلرید سدیم در تولید پلاستیک است. به عنوان ماده انحلال‌دهنده، کلرید سدیم در فرآیندهای تولید قطعات پلاستیکی تاثیرگذاری زیادی دارد. همچنین، در تولید صابون و شوینده ها، کلرید سدیم به عنوان ماده افزایش‌دهنده محلولیت در آب و تنظیم کننده pH استفاده می‌شود. سرتیتر

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

راهنمای خرید مواد معدنی کلرور ها + قیمت عالی

گیلسونایت

گیلسونایت ۲: کلرید کلسیم؛ کاربردهای فراوان در صنایع مختلف کلرید کلسیم به صورت پودر سفید رنگ و بی‌بو وجود دارد و در دما و فشار استاندارد به صورت کریستال است. یکی از کاربردهای اصلی کلرید کلسیم در صنایع پتروشیمی است. در فرآیندهای تولید پلیمرها و رزین‌ها، کلرید کلسیم به عنوان ماده جذبی رطوبت و خشک کننده استفاده می‌شود. همچنین، در صنایع خودروسازی برای خشک کردن هوا، کلرید کلسیم به عنوان ماده جذبی رطوبت و کنترل آن در سیستم هوای خورشیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرتیتر ۳: کلرید آهن؛ کاربرد در تولید فولاد و ماشین‌ آلات صنعتی کلرید آهن یکی از ترکیبات مهم و کاربردی در صنعت فولاد است. این ترکیب شیمیایی به صورت پودر بنیه رنگ و قابل انتقال در آب می‌باشد. در تولید فولاد، کلرید آهن به عنوان یکی از مواد مخلوط کننده و فلوکولانت‌ها در فرآیندهای جداسازی استفاده می‌شود. همچنین، در تولید ماشین‌آلات صنعتی و برق و الکترونیک، کلرید آهن به عنوان کاتالیزور در بعضی از واکنش‌های شیمیایی پرکاربرد استفاده می‌شود. سرتیتر ۴: کلرید مس؛ کاربردهای متنوع در صنایع مختلف کلرید مس، یکی از ترکیبات کلرور مس است که به صورت پودر سبز رنگ و قابل انتقال در آب وجود دارد. یکی از کاربردهای مهم کلرید مس در صنعت زیست فناوری است. به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده و ضد‌میکروب، کلرید مس در فرآیندهای تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، در تولید رنگ‌ها، آلیاژهای برنزی و کلیه محصولاتی که از مس استفاده می‌کنند، کلرید مس به عنوان یکی از مواد اصلی و کاتالیزور استفاده می‌شود. سرتیتر ۵: کلرید روی؛ کاربردهای گسترده در صنعت الکترونیک کلرید روی یکی از ترکیبات کلرور روی است که به صورت پودر سفید رنگ در دسترس است. در صنعت الکترونیک، کلرید روی به عنوان یکی از ماده‌های پیش‌ساز برای تولید باتری‌ها و سلول‌های خورشیدی استفاده می‌شود.

مشخصات گیلسونایت

مشخصات گیلسونایت همچنین، کلرید روی در تولید رنگ‌ها، بافت‌های رزینی و طلای مصنوعی نیز به عنوان یک ماده رنگدهنده استفاده می‌شود. سرتیتر ۶: کلرید آلومینیوم؛ کاربردهای بسیار در صنعتی ساختمان و ساختمان کلرید آلومینیوم یکی از ترکیبات کلرور آلومینیوم است که به صورت پودر سفید رنگ و قابل حل در آب وجود دارد. از جمله کاربردهای مهم کلرید آلومینیوم می‌توان به استفاده آن در تولید کف‌پوش های صنعتی و ساختمانی اشاره کرد. به عنوان یکی از مواد سرعت‌دهنده در فرآیندهای تنشگری و اتصال سنگ و فولاد، کلرید آلومینیوم در ضخامت دهی و افزایش ظرفیت تحمل سطح سازه ها استفاده می‌شود. همچنین، در تولید رنگ‌ها و آلیاژهای آلومینیومی، کلرید آلومینیوم به عنوان ماده کاتالیزور و رنگدهنده استفاده می‌شود. سرتیتر ۷: کلرید منگنز؛ کاربردهای در صنایع کود و الکترونیک کلرید منگنز به صورت پودر قهوه‌ای رنگ و قابل انتقال در آب می‌باشد. یکی از کاربردهای اصلی کلرید منگنز در صنعت کود است. به عنوان یک ماده غنی‌کننده خاک و تغذیه‌دهنده گیاهان، کلرید منگنز در تولید کودهای آفتابگردانی و کودهای آلی استفاده می‌شود. همچنین، در صنعت الکترونیک، کلرید منگنز به عنوان یکی از ماده‌های تولید خازن‌های الکترولیتی استفاده می‌شود. سرتیتر ۸: کلرید آهن (III)؛ کاربرد در تولید رنگ‌ها و رنگدانه‌ها کلرید آهن (III) یا کلرید فریک به صورت پودر بچه رنگ است که در آب نیز حل می‌شود. یکی از کاربردهای این ترکیب شیمیایی در صنعت رنگ است. به عنوان یکی از مواد رنگ‌دهنده، کلرید آهن (III) در تولید رنگ‌های دائمی و رنگدانه‌ها به کار می‌رود.

خرید گیلسونایت

خرید گیلسونایت همچنین، در طبابت و پزشکی، کلرید آهن (III) به عنوان یک ماده ترکیبی استفاده می‌شود که در تامین نیاز بدن به آهن کمک می‌کند. سرتیتر ۹: کلرید باریم؛ کاربرد در تولید شیشه و تصفیه آب کلرید باریم به صورت پودر سفید و بی‌بو وجود دارد که در آب قابل حل می‌شود. یکی از کاربردهای این ترکیب شیمیایی در صنعت شیشه سازی است. به عنوان یکی از ماده‌های مغذی و تغذیه کننده، کلرید باریم در تولید شیشه و تولیدات مرتبط استفاده می‌شود. همچنین، در تصفیه آب، کلرید باریم به عنوان یک ماده رسوب‌زا و تصفیه‌کننده در فرآیندهای تصفیه آب و فاضلاب استفاده می‌شود. سرتیتر ۱۰: کلرید آهن (II)؛ کاربرد در تولید رنگ‌ها و عایق‌ها کلرید آهن (II) یا کلرید فروسیک به صورت پودر سفید رنگ و بی‌بو در دسترس است. یکی از کاربردهای این ترکیب شیمیایی در صنعت رنگ است. به عنوان یکی از مواد رنگ‌دهنده، کلرید آهن (II) در تولید رنگ‌ها و عایق‌ها به کار می‌رود. همچنین، در تولید مواد نیمه رسانا، کلرید آهن (II) به عنوان کاتالیزور و در تولید محصولاتی که نیاز به واکنش‌های اکسایشی دارند، به عنوان یک ماده اکسایش‌دهنده استفاده می‌شود. سرتیتر ۱۱: کلرید نقره؛ کاربرد در تولید تصفیه‌کننده ها و الماس مصنوعی کلرید نقره به صورت پودر سفید تا خاکستری رنگ است که در آب حل می‌شود. یکی از کاربردهای این ترکیب شیمیایی در صنعت تصفیه آب است. به عنوان یک ماده استریل کننده و تصفیه کننده، کلرید نقره در تصفیه آب و صنایع مرتبط مانند تولید تصفیه‌کننده ها به کار می‌رود. همچنین، در صنعت الماس مصنوعی، کلرید نقره به عنوان کاتالیزور در فرآیند تولید و تشکیل الماس مصنوعی استفاده می‌شود. سرتیتر ۱۲: کلرید کادمیوم؛ کاربرد در صنعت باتری و پوشش‌های حفاظتی کلرید کادمیوم به صورت پودر سفید رنگ و بی‌بو در دسترس است. یکی از کاربردهای این ترکیب شیمیایی در صنعت باتری است. به عنوان یکی از مواد مهم در باتری‌ها، کلرید کادمیوم در مواردی مانند باتری‌های قلبی و باتری‌های قابل شارژ استفاده می‌شود. همچنین، در تولید پوشش‌های حفاظتی و به منظور جلوگیری از اکسیداسیون و خوردگی، کلرید کادمیوم به عنوان یک ماده ضد زنگ استفاده می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید