خرید مستقیم قیر طبیعی خام

خرید مستقیم قیر طبیعی خام صورت به صورت عمده و با قیمت بسیار ارزان درب کارخانه از طریق سایت پیش رو قابل انجام است. استخراج قیر طبیعی و استفاده از آن در پروژه‌های متعدد ساختمانی و راه سازی و فونداسیون به دلیل ضریب بالای عایق بودن این ماده در برابر آب، امری رایج می باشد. شما می توانيد برای خريد قیر طبیعی پلیمری به صورت عمده از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

خرید مستقیم قیر طبیعی خام

از کجا می‌توان قیر طبیعی خام تهیه کرد؟

از کجا می‌توان قیر طبیعی خام تهیه کرد؟ قیر می تواند به شکل طبیعی و یا مصنوعی (فنی) باشد. قیر طبیعی یک ماده معدنی با منشاء آلی است. این ماده به ویژه در مناطقی با ذخایر بزرگ نفت یافت می شود. قیر طبیعی می تواند جامد یا چسبناک باشد که در طی اکسیداسیون طبیعی و پلیمریزاسیون روغن شکل می گیرد که هنگام سفت شدن رسوبات روغن رخ می دهد.

استخراج قیر طبیعی با استفاده از روش های مختلف انجام می شود:

هنگامی که سنگ استخراج می شود، برای استخراج قیر با استفاده از حلالها یا آب گرم استفاده می شود، که به آنها ترکیبات امولسیون کننده اضافه می شود. تخلیه معدن، شامل استخراج قیر از طریق گرانش از طریق یک سیستم زهکشی صعودی متشکل از چاه های حفر شده است.

قیر طبیعی مایع یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که در دوران نوسنگی برای بشر شناخته شده است. سپس از آن برای ساخت ظروف ، جداسازی انواع نادر چوب در ساخت و ساز ، به عنوان چسب در موزاییک های سنگهای نیمه قیمتی و صدف استفاده شد.

قیر طبیعی یک محصول تجاری نیست. برای استخراج ان، فرایندهای تکنولوژیکی اضافی مورد نیاز است. به دلیل عدم حلالیت در آب، این ماده در کارهای ضد آب ودر رابطه با ساختمانها و سازه ها، خطوط لول ، فونداسیون استفاده می‌شود.در کارهای جاده ای قیر به طور فعال در تولید بتن آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد.

در کارهای سقف کاری،مواد بام از قیر تولید می شود .قیر به عنوان عایق الکتریکی در صنعت برق، در تزئین محصولات چوبی ، چرمی و کاغذی ، در ساخت ماستیک های باتری و محصولات کابل و رنگ و همچنین در ریخته گری دقیق استفاده می شود.

مرکز فروش قیر طبیعی پلیمری

مرکز فروش قیر طبیعی پلیمری مجموعه ما، مرکز فروش قیر طبیعی پلیمری به صورت اینترنتی و با دسترسی عالی و سهل الوصول برای همه مشتریان داخلی و خارجی می باشد. در این مجموعه می توانید شما به صورت مستقیم با تولید کنندگان ارتباط مستقیم برقرار کرده و خرید خود را به صورت عمده و انبوه و با قیمت بسیار ارزان تهیه نمایید. با توجه به پایین بودن قیمت آن، صادرات این محصول به اقصا نقاط جهان، می تواند حاشیه سود مناسبی را برای صادرکنندگان ایجاد نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید