خرید عمده قیر طبیعی مایع

امروزه برای آسفالت کردن هرچه بهتر جاده ها و آزادراه ها از قیر طبیعی مایع استفاده می کنند که قیر مایع طبیعی در حقیقت یکی از مشتقات اصلی نفت می باشد که طی مراحل بسیار گوناگون ابتدا به شکل سنگ های جامد تولید می گردد و سپس به آن حرارت داده و به حالت مایع در می آورند که مرغوب ترین و پرکاربرد ترین آنها، قیر طبیعی مایع می باشد و شما مشتریان و شرکت های تقاضا کننده عزیز برای خرید عمده قیر طبیعی مایع، می توانید از همین سایت اقدام کنید.

خرید عمده قیر طبیعی مایع

قیر طبیعی مایع باکیفیت چه ویژگی دارد؟

قیر طبیعی مایع باکیفیت چه ویژگی دارد؟

ویژگی های قیر طبیعی باکیفیت امروزه باعث افزایش تقاضای آن از سوی مشتریان و خریداران و به ویژه شرکت های متقاضی شده است چرا که یکی از مهم ترین ویژگی های قیر طبیعی مرغوب، کارایی بسیار بالای آن برای انواع جاده های خاکی و شنی می باشد یعنی قیر طبیعی می تواند به راحتی بر روی انواع خاک های گوناگون ( شنی، ماسه ای، خاکی و.. ) بشیند و از این نظر هیچ گونه مشکلی نداشته باشد که همین موضوع باعث افزایش محبوبیت آن (قیر طبیعی ) خواهد شد.

البته شاید مهم ترین و اصلی ترین ویژگی قیر طبیعی، چسبندگی بسیار بالای آن بر روی سطوح مختلف باشد یعنی قیر طبیعی باکیفیت و مرغوب به علت دارا بودن مواد اولیه ای به نام گیلسونایت می تواند با قدرت بسیار بالایی بر سطح زمین بچسبد و یک آسفالت بسیار مرغوب و با کیفیت را به وجود آورد و به علت همین ویژگی و کارایی بسیار بالا، امروزه بسیاری از ادارات مانند اداره شهرداری و ادراه راه و شهرسازی از این نوع قیر طبیعی استقبال بسیار خوبی کرده اند.

ما شاید این نکته را هم یادآور شویم بد نیست که از دیگر ویژگی های قیر طبیعی مایع می تواند ماندگاری و دوام بالای قیر طبیعی در برابر نور مستقیم آفتاب و حتی دمای بسیار پایین هوا باشد یعنی قیر طبیعی مایع به راحتی در فصل تابستان و زمستان با هر شرایط آب و هوایی می تواند سازگار باشد و کیفیت خود را از دست نخواهد داد.

عرضه مستقیم قیر طبیعی معدنی

عرضه مستقیم قیر طبیعی معدنی

همه ما به خوبی می دانیم که یکی از بهترین شیوه های عرضه قیر طبیعی معدنی، عرضه مستقیم و بی واسطه خواهد بود چرا که در چنین عرضه ای، محصول با کیفیت بسیار بالایی به دست مشتریان و خریداران عزیز خواهد رسید که نوعی مزیت مهم است.

امروزه مرکز عرضه قیر طبیعی ایزوگام توانسته است با عرضه های کاملاً مستقیم و بی واسطه خود، تاثیر بی‌ نظیری در ثبات قیمت ها داشته باشد زیرا دست افراد دلال و واسطه گر را که فقط صرفا باعث افزایش قیمت‌ ها می‌ شدند، کاملا بسته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید