تولید کنندگان گیلسونایت قیر معدنی

گیلسونایت قیر معدنی از جمله ویژه ترین محصولاتی است که دارای موارد مصرف بسیار متعددی می باشد. به همین واسطه نیز تامین این محصول از طرف شرکت تولید کننده آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. تولید کنندگان گیلسونایت قیر به غیر از اینکه نیاز داخلی را تحت پوشش خود قرار داده است، امکان صادرات این محصول را نیز به بسیاری از کشور های مختلف مانند کشور های اروپایی را نیز فراهم آورده است.

تولید کنندگان گیلسونایت قیر معدنی

خصوصیات گیلسونایت قیر معدنی

خصوصیات گیلسونایت قیر معدنی از جمله خصوصیات اصلی گیلسونایت قیر معدنی می توان به ویژگی های خاصی مانند موارد زیر اشاره کرد.

  • ایجاد سطح پوشش وسیع: گیلسونایت قیر قابلیت ایجاد سطح پوششی بسیار مناسبی را دارا می باشد. از این رو این محصول را می توان برای ایجاد یک لایه پوششی فوق العاده مورد استفاده قرار داد.
    همچنین باید یاد آور شد که این نوع از قیر را می توان در سطوح گوناگونی مانند سطوح بیرونی و داخلی ساختمان ها نیز مورد استفاده قرار داد.
  • قابلیت استفاده حجیم: در بسیاری از مواقع نیاز به ایجاد پوششی حجیم برای ایجاد سطح مقاوم در مقابل انواع رطوبت و مواردی دیگری نظیر آن محسوس می باشد. از این رو گیلسونایت قیر معدنی را می توان از جمله محصولاتی به حساب آورد، که می توان در حجم های زیاد و کم مورد استفاده قرار داد.
  • چسبندگی و کارایی فوق العاده: قیر معدنی را می توان به عنوان آسفالت نیز مورد شناسایی قرار داد. اما سطح چسبندگی و امکان استفاده بسیار گسترده از این محصول در سطوح مختلف، امکان بکار گیری آن در سطوحی با متریال های گوناگون را نیز پدید می آورد.
    البته برخی زیرسازی ها قبل از استفاده این محصول می تواند کارایی آن را چند برابر افزایش دهد.
  • دوام و ماندگاری: به غیر از ویژگی‌هایی که به آن اشاره کردیم، دوام و ماندگاری فوق العاده گیلسونایت قیر معدنی نیز به عنوان یکی از اصلی ترین خصوصیات این محصول شناخته می شود.
    از این رو در محیط هایی که احتمال از بین رفتن خاصیت قیر نفتی وجود دارد، می توان با استفاده از گونه های طبیعی و معدنی آن نیاز خود را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمود.

تفاوت گیلسونایت قیر معدنی و طبیعی

تفاوت گیلسونایت قیر معدنی و طبیعی با بررسی تفاوت های گیلسونایت قیر معدنی و طبیعی با سایر محصولات، می توان به زمینه های استفاده و ویژگی های هر کدام از محصولات به بهترین شکل ممکن پی برد. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

  • تفاوت گیلسونایت قیر معدنی و طبیعی: گیلسونایت قیر معدنی، این محصول به صورت استخراجی از داخل دریاچه های قیر به دست می آید.
    مقادیر مواد تشکیل دهنده این نوع از قیر مقایسه با قیر های نفتی یا محصولات دیگری از این دست، ای تفاوت‌ های ویژه‌ ای به لحاظ ساختاری ماننده میزان گوگرد موجود در ساختار گیلسونایت قیر معدنی می باشد.
    از طرفی زمینه‌های استفاده و شیوه بکارگیری این نوع از قییر طبیعی، در مقایسه با انواع قیر های نفتی و سایر محصولات مشابه آن از فراوانی بیشتری برخوردار می باشد.
  • سایر ویژگی ها: باید یادآور شد که شرکت های فعال در زمینه استخراج و تولید انواع قیر معدنی یا طبیعی، این محصول را به اشکال مختلفی مانند قیر منجمد و نیمه مایع عرضه می کنند تا امکان استفاده از آن در شرایط محیطی گوناگون فراهم شده باشد.
    همچنین باید یادآور شد که میزان انسجام بافت گیلسونایت قیر، در مقایسه با سایر محصولات مشابه خود از درصد بالاتری برخوردار می باشد که امکان بکارگیری از این محصول را به عنوان یک لایه محافظتی قوی در شرایط ساختمانی گوناگون و همچنین مصارف دیگری مانند راه سازی و احداث اماکن با تحمل فشار بالا را فراهم می آورد.

موارد استفاده از گیلسونایت قیر معدنی

موارد استفاده از گیلسونایت قیر معدنی همانطور که اشاره شد با ویژگی های منحصر به فرد انواع قیر گیلسونات معدنی، امکان استفاده از این محصول را در موارد گوناگون فراهم می‌ آورد. از این رو در ادامه با بررسی دقیق تر برخی از موارد به کارگیری این محصول می توان به کاربرد فراوان آن در صنایع گوناگون اشاره بیشتری کرد.

  • راهسازی: یکی از اولین موارد استفاده از انواع متفاوت قیر معدنی، به کارگیری این محصول در صنعت آسفالت و راهسازی می باشد.
    باید توجه داشت که ساختار پیچیده گیلسونایت قیر معدنی، امکان به کارگیری این محصول در مکان هایی با احتمال تحمل فشار بسیار بالا را فراهم می آورد. از این رو در جاده هایی که با عبور و مرور خودروهای بسیار سنگین و نیمه سنگین مواجه هستیم، استفاده از این نوع متریال به عنوان یکی از رایج ترین روش ها برای تامین مواد اولیه مورد نیاز شناخته می شود.
  • عایق های رطوبتی: در موارد مصرف ساختمانی و همچنین مصارف صنعتی، ایجاد یک لایه عایق مناسب در مقابل انواع رطوبت و مواد نفوذی به عنوان یکی از مسائل تاثیرگذار در عمر ساختمان ها شناخته می شود.
    از اینرو به‌کارگیری گیلسونایت قیر معدنی، به عنوان یک لایه عایق محافظ، می‌ تواند زمینه‌ های مناسب جهت حفظ ساختمان از نفوذ رطوبت و آب را در حد قابل توجهی تامین نماید.
    به همین واسطه نیز در بسیاری از ساختمان‌ ها مانند برج ها و ساختمان های عظیم، به کارگیری این محصول طبیعی در قسمت سقف ساختمان یا سرویس های بهداشتی، می تواند زمینه های حفظ بافت اصلی ساختمان را برای مدت طولانی به وجود بیاورد.
  • سایر موارد: همچنان که بیشترین کاربرد گیلسونایت قیر در راهسازی و ساختمان سازی مورد شناسایی قرار گرفت. اما باید یادآور شد که استفاده از این محصول در موارد دیگری مانند تولید محصولات صنعتی گوناگون، آماده سازی فضاهای صنعتی برای انجام امورات مختلف، زیرسازی مناسب در شهرکها و موارد دیگری از این دست نیز به عنوان اصلی ترین موارد استفاده از انواع قیر معدنی شناخته می شود.
    البته برخی از شرکت‌ ها با ترکیب قیر های نفتی و قیر های طبیعی، تلاش می‌ کنند تا موارد استفاده از بهترین گیلسونایت را به همراه سایر مواد به حداکثر ممکن برسانند

فروش گیلسونایت قیر معدنی ایران

فروش گیلسونایت قیر معدنی ایران همان طور که اشاره کردیم و موارد استفاده بسیار فراوان از انواع قیر طبیعی موجب افزایش حجم تقاضا از طرف استفاده کنندگان این محصول شده است. به همین واسطه نیز شرکت‌ هایی که در زمینه عرضه گیلسونایت فعالیت می کنند، با عرضه پایین ترین قیمت گیلسونایت قیر معدنی، امکان دسترسی هر چهار سال تجربه این محصول را برای مصرف کنندگان مختلف آن در داخل و خارج کشور فراهم آورده اند.
از این رو شما نیز می توانید جهت خرید گیلسونایت قیر معدنی، با کارشناسان بخش فروش همین مجموعه در ارتباط باشید و سفارش خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری با بهترین شرایط ممکن به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید