تولید کنندگان عمده قیر آماده طبیعی

خوشبختانه در کشور ایران بزرگترین و معروف ترین تولید کنندگان در زمینه تولید انواع قیر آماده طبیعی به فعالیت می پردازند که از اهداف اصلی و مهم آنها استفاده از مواد اولیه درجه یک و اصل، نیروهای برتر انسانی با تخصص و تجربه فراوان، انتخاب دستگاه ها و مکان های کاملا مجهز و پیشرفته و غیره برای تولید این محصول است تا بتوانند به صورت عمده یک محصول عالی را برای رفع نیاز افراد متقاضی تولید نمایند.

تولید کنندگان عمده قیر آماده طبیعی

قیر آماده طبیعی در چه صنایعی کاربرد دارد؟

قیر آماده طبیعی در چه صنایعی کاربرد دارد؟ در تعریف کلی از قیر می تون گفت که به ماده ای سیاه رنگ که حالتی خمیری شکل دارد و اغلب به منظور عایق کاری انواع ساختمان ها و موارد دیگر به کار برده می شود، قیر می گویند. ماده اصلی و پایه تشکیل دهنده قیر آماده نفت خام است که به صورت گسترده در پالایشگاه های کشور ایران واقع در جنوب کشور تولید و بهره برداری می شود.

قیر مانند دیگر محصولات تولید شده در کشور ایران دارای انواع مختلفی می باشد که با توجه به درجه بندی میزان غلظت، نوع پالایش، مراحل تولید، نوع کاربرد و مصرف در دسته بندی های جداگانه و مخصوصی قرار می گیرد. قیر آماده از جمله قیر های تولید شده توسط بهترین و متخصص ترین تولید کنندگان ایرانی است که وجود برخی از ویژگی ها و شاخصه های بارز در این محصول سبب تمایز آن با دیگر نمونه های مشابه شده است.

در قیر طبیعی آسیا ماده و نوعی محتوای نیتروژنی وجود دارد که مقاومت این نوع قیر را در برابر عوامل مختلفی از جمله: دما و اکسیداسیون به صورت چشمگیری افزایش می دهد و در مقابل نیز مقاومت آن را در برابر موارد دیگر از جمله ساییدگی کاهش می دهد.

از قیر طبیعی صادراتی اغلب در صنعت های راه و شهر سازی به منظور آسفالت کردن معابر و خیابان ها و همچنین در صنعت ساختمان سازی برای پوشش پشت بام و سقف ها در برابر رطوبت و آب استفاده می شود که در اصل یک عایق بسیار کاربردی و پیشرفته است.

مرکز فروش قیر طبیعی آسیا

مرکز فروش قیر طبیعی آسیا خوشبختانه در کشور ایران بزرگترین و معروف ترین مراکز فروش در زمینه عرضه انواع قیر های طبیعی آسیا به فعالیت مشغول هستند که فعالیت این مراکز به چندین سال اخیر محدود نمی شود و از زمان های بسیار قبل نیز در این حوزه فعالیت داشته اند.

با مراجعه به این مراکز فروش که البته برخی از آنها به صورت اینترنتی و آنلاین فعالیت دارند، می توان با توجه به نیاز و کیفیت محصول مورد نظر یک قیر طبیعی درجه یک و عالی را از فروشندگان مربوطه خریداری کرد.

  • تبلیغات: 
    1. مشخصات معایب عایق الاستومری
    2. عایق رطوبتی مایع جدید
    3. واحد فروش ایزوگام مشکین دلیجان
    4. فروش انواع ایزوگام پودری ساده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید