تولید کننده قیر طبیعی صادراتی

قیر طبیعی ماده ای است سیاه رنگ و خمیری شکل که در عایق کاری رطوبت و همچنین در ساخت آسفالت خیابان ها کاربرد فراوانی دارد. تولید کننده قیر طبیعی صادراتی این محصول را با کیفیت عالی و تضمین شده به دست مصرف کنندگان و مراکز فروش عرضه می کند.

این محصول دارای سابقه چندین ساله دارد و امروزه کاربرد فراوانی در عایق کاری ها دارد. کشور ما یکی از صادر کننده بزرگ قیر طبیعی است و از این راه سود خوبی بدست می آورد. برای خرید این محصول کاربردی به سایت ما مراجعه کنید و آنلاین خریداری کنید.

تولید کننده قیر طبیعی صادراتی

چند ویژگی قیر طبیعی صادراتی

چند ویژگی قیر طبیعی صادراتی قیر طبیعی صادراتی ویژگی های مختلفی دارد و قیر طبیعی حالت چسبندگی قوی دارد که عموما برای عایق کاری از آن استفاده می کنند.قیر طبیعی از مشتقات نفت است و رنگ این محصول سیاه است و حالت چسبندگی قیر طبیعی صادراتی به قدری زیاد است که اگر بر روی جسمی یا لباسی ریخته شود به راحتی نمی توان آن را تمیز کرد.این محصول در دریاچه های نفتی یافت می شود.

از دیگر ویژگی قیر طبیعی این است که خمیری مانند است و برای عایق کاری بسیار مناسب است و منافذ و درزهای محل مورد نظر را می پوشاند. قیر عمدتا در ساخت و سازها، راه سازی ها، عایق کاری ساختمان ها و جاده ها و آسفالت کردن و … مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر ویژگی قیر طبیعی این که وقتی در مقابل حرارت قرار می گیرد به صورت مایع در می آید و اگر در دمای خنک قرار دهیم منجمد می شود و سفت و سخت می شود.

این محصول بر اساس کیفیت درجه بندی می شود. قیر طبیعی صادراتی یکی از محصولات ارزشمند کشورمان است. به کار گیری این محصول از دیر باز در بین مردم رایج بوده است. برای خرید این محصول کاربردی و مهم با نمایندگی فروش ما در ارتباط باشید و خرید عمده و کلی سفارش دهید.

مرکز خرید قیر آماده طبیعی

مرکز خرید قیر آماده طبیعی مرکز خرید قیر آماده طبیعی در همه شهرها وجود دارد و شما برای راحتی در امر خرید می توانید از سایت ما خریداری کنید و ما امکان ارسال سفارش کلی شما را می پذیریم.قیر طبیعی معدن در ساخت ایزوگام نیز کاربرد فراوانی دارد. همانطور که گفتیم حالت چسبندگی قیر به قدری زیاد است که نفوذ آب را امکان پذیر نمی کند این امر از مهم ترین ویژگی این محصول است.

همچنین در ساختن آبراهه و آب بندی های کوچک از قیر استفاده می کنند. قیمت این محصول در کشور ما چندان زیاد نیست و به راحتی می توان آن را خریداری کرد برای خرید این محصول به وب سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید