تولید کننده قیر طبیعی بشکه ای

قیر ماده ای به رنگ سیاه است و شکل خمیری دارد. از آن برای عایق کاری سازه ها به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت و همچنین ساخت آسفالت استفاده می‌ شود.تولید کنندگان قیر طبیعی بشکه ای در ایران به وفور یافت می‌ شوند و تولیدات خود را به کشورهای بسیاری همچون کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می نمایند، بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید قیر اقدام نمایید.

تولید کننده قیر طبیعی بشکه ای

ویژگی های عمومی قیر طبیعی

ویژگی های عمومی قیر طبیعی امروزه ما با انواع گوناگونی از عایق های رطوبتی مواجه هستیم که مراکز سفارش عایق رطوبتی قیر را هم قبول می کنند. در واقع در این شرکت ها، در محصول تولیدی خود از مواردی همچون؛ قير پالایشگاهی، پليمر های اصلاح شده و فیلتر های معدنی استفاده کرده اند که از طرف خارج با فویل آلومینیوم یا پودر معدنی و از طرف داخل هم با فویل پلی اتیلن پوشانده شده اند.

در بازار، ما با انواع عایق های رطوبتی مواجه هستیم و پیدا کردن بهترین عایق رطوبتی کار زیاد سختی نیست؛ چرا که تولیدکننده های بسیار زیادی به کار تهیه و تولید این محصول روی آورده اند.در کشور ما، در زمان های گذشته معمولا برای حفاظت از سازه ها از قیر استفاده می کردند که عامل این امر هم شرایط آب و هوایی عالی و از طرفی هم وجود منابع عظیم نفتی بوده است.

اما ما داری انواع و اقسام عایق ها هستیم که هر کدام در جایگاه خاصی استفاده می شوند و کاربرد خاص خود را دارند که از جمله مهم ترین آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • عایق های حرارتی قطران
  • عایق های پلیمری
  • عایق های پیش ساخته
  • پشم شیشه
  • رنگ هایی چون سیلر
  • انواع ضد زنگ ها
  • انواع ماستیک ها

که با وجود این همه تنوع در محصولات عایق بندی، هنوز هم قیر از بهترین نوع عایق رطوبتی به حساب می آید.در واقع قیر یکی از انواع فرآورده های طبیعی با وزن مولکولی بالا و تعداد زیادی از هیدروکربن است و از رنگ مشکی براقی برخوردار بوده که عمده ترین ویژگی آن، غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب و نیز خاصیت چسبندگی بالای آن است.

مزایای استفاده از قیر طبیعی بشکه ای

مزایای استفاده از قیر طبیعی بشکه ای در حال حاضر تنوع در دنیای قیرها بسیار زیاد است و هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند. این محصول از مشتقات نفتی است که اغلب در پالایشگاه های نفت به بهره برداری می رسد. قیر ها به رنگ سیاه یا قهوه ای تیره دیده می‌ شوند و در دمای محیط به حالت جامد می باشند. اما با افزایش دما حالت خمیری دارند و پس از آن کاملاً مایع خواهند شد. دارای دو خاصیت مهم نفوذناپذیری در برابر آب و چسبندگی هستند و همین دو خصلت باعث منحصر به فردی این ماده شده است.

قیرها بسته به منشا به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • قیرهای طبیعی
  • قیرهای نفتی
  • قیرهای قطرانی

به انواع قیر طبیعی که از تقطیر نفت خام به وجود آمده باشد، قیر نفتی یا قیر تقطیری گفته می‌ شود. قیر نفتی حاصل دو مرحله تقطیر نفت خام در برج تقطیر است. اما برخی از قیرها در طبیعت در اثر تبدیل تدریجی نفت خام و تقطیر مواد فرار به وجود می‌ آیند، این نمونه از قیرها پس از گذشت سالیان بسیار زیادی تولید خواهند شد، به چنین قیری، قیر غیر طبیعی گفته می شود که دوام آن بیش تر از انواع قیرهای نفتی است. شما می توانید گاهی چنین قیری را به صورت خالص در طبیعت ببینید مانند قیر های دریاچه ای.

برخی دیگر از قیرها قیر قطرانی است که به لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به قیر نفتی دارد و گاهی با همین اسم شناخته می شود. منبع تهیه این قیر با قیر نفتی متفاوت است و از خواص فیزیکی متفاوتی برخوردار می باشد. قیرهای قطرانی با توجه به نوع فرآیند از سوزاندن زغال سنگ به وجود می آیند. از این قیرها در راهسازی، خاکه زغال قالبی الکترودهای ذغالی و لعاب و روکش لوله ها استفاده می شود.

شرکت فروش انواع قیر طبیعی بشکه ای

شرکت فروش انواع قیر طبیعی بشکه ای

حفاظت از ساختمان ها در برابر رطوبت، یکی از دغدغه های همیشگی مردم بوده است؛ چرا که انسانها همیشه مجبور بوده اند که از محل زندگی خود در برابر بارندگی و رطوبت محافظت کنند. به همین دلیل بوده است که با کشف قیر، وضع و رفاه زندگی مردم بسیار تغییر کرده است.

برای خرید قیر راه های بسیار زیادی در پیش روی شما است، یکی از این راه ها مراجعه حضوری به شرکت قیر طبیعی بشکه ای است، اما با توجه به شرایط فعلی جهان چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود؛ چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.در این زمینه شما می توانید از درگاه اینترنتی نسبت به خرید و فروش قیر طبیعی اقدام نمایید در این صورت خرید برای شما به صرفه تر خواهد شد و می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید و دست واسطه را از معامله حذف کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید