توزیع مستقیم کلوخه گیلسونایت

در جامعه امروزی که در هر زمینه ای تکنولوژی بشر پیشرفت زیادی کرده است. با استفاده از نوآوری های خلاقانه از برخی معادن کشور، قیرهایی تولید می شود که یکی از این قیرها به نام کلوخه گیلسونایت به شهرت زیادی دست یافته است. کلوخه گیلسونایت به قدری با کیفیت می باشد که در صنایع بزرگی قابل استفاده شده است و همین امر باعث شده تا استفاده از آن جلب توجه زیادی کند. به همین خاطر، توزیع مستقیم کلوخه گیلسونایت با قیمتی مناسب انجام می شود.

توزیع مستقیم کلوخه گیلسونایت

کلوخه گیلسونایت چه کاربرد هایی دارد؟

کلوخه گیلسونایت چه کاربرد هایی دارد؟ اگر می خواهید خرید کلوخه گیلسونایت را انجام دهید. آیا اطلاع دارید که کلوخه گیلسونایت چه کاربرد هایی دارد؟ در ادامه همراه ما باشید تا کاربردهای کلوخه را مورد بررسی قرار دهیم.

  • در ابتدا به این مورد باید اشاره کرد که کلوخه گیلسونایت کاربردهای بسیاری دارد که یکی از آن ها در صنایع راه سازی کشور می باشد. به دلیل آن که این نوع کلوخه کیفیت بسیار عالی دارد، در راه سازی جاده و غیره نقش مهمی ایجاد می کند.
  • یکی دیگر از موارد کاربردی کلوخه گیلسونایت در عایق کاری این راه های می باشد. به دلیل آن که در راه جاده ها و غیره رفت و آمد خودرو به مکرر انجام می شود، عایق کاری این راه ها نیز با کلوخه انجام می شود.
  • از کلوخه گیلسونایت در صنایعی همچون گاز نیز می توان استفاده کرد. در برخی از موارد، صنایع گاز به قیر احتیاج پیدا می کنند که این نوع کلوخه کاربرد زیادی دارد و یا یکی دیگر از موارد کاربرد کلوخه گیلسونایت در صنایع مربوط به پالایشگاه های نفت می باشد که هر جا نیاز به استفاده از قیر هست از این نوع کلوخه استفاده می شود.
  • یکی دیگر از موارد کاربرد کلوخه گیلسونایت در ریخته گری می باشد که در گداخته شدن برخی از محصولات شیمیایی مانند: فلزات و غیره، نیز کاربرد زیادی دارد و یا در تولید رنگ و جوهر که نقش اساسی بازی می کند.

ویژگی های بهترین کلوخه گیلسونایت

ویژگی های بهترین کلوخه گیلسونایت در حال حاضر که در متن بالا متوجه شدید که کلوخه گیلسونایت چه کاربردهای اساسی دارد. در ادامه با ما باشید تا ویژگی های بهترین کلوخه گیلسونایت را مورد بررسی قرار دهیم.

  • در ابتدای امر باید گفت که بهترین کلوخه گیلسونایت، ویژگی های زیادی دارد که یکی از این ویژگی ها، رنگ سیاه تیره آن می باشد. در صورتی که کلوخه گیلسونایت خالص تولید شده باشد، از رنگ سیاه تیره تشکیل شده است. اما این سیاهی بسیار براق نیز می باشد.
  • یکی دیگر از ویژگی های این نوع کلوخه در جنس نرم آن می باشد. اکه با وجود جنس نرمی که دارد، به راحتی شکسته و به قطعات کوچک تر تبدیل می شود. ضمن آن که به سادگی قابل پودر شدن نیز می باشد.
  • در کلوخه گیلسونایت، ویژگی دیگری وجود دارد که این ویژگی وجود خط های روی سطح کلوخه می باشد که از خط های پخش و زیادی تشکیل شده است. علاوه بر آن که از شکل های نامنظمی تشکیل شده است.
  • این نوع کلوخه، به راحتی گرما و حرارت می بیند و با دمای کم و پایین نیز راحت نرم می شود. با وجود آن که کلوخه گیلسونایت از منابع طبیعی درست شده است، وزن بسیار کمی دارد و هرچه سایز این کلوخه ها بزرگ تر باشد، باز هم با وزن بسیار کمی مواجه هستیم.

سایز های مختلف کلوخه گیلسونایت

سایز های مختلف کلوخه گیلسونایت حالا که در متن بالا ویژگی های کلوخه گیلسونایت را شناختید. در این مطلب ما قصد داریم، راجب به این نوع کلوخه اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم تا در زمان سفارش کلوخه گیلسونایت، دچار اشتباه نشوید.

  • در ابتدا به سایز های مختلف کلوخه گیلسونایت می پردازیم. به دلیل آن که از این کلوخه در صنایع مختلفی استفاده می شود، سایز های گوناگونی دارد که هر کدام از این سایز ها، برای صنایع مختلفی قابل استفاده هستند.
  • یکی از سایز های کلوخه گیلسونایت، چهل در پنجاه می باشد که از سایز ریزی تشکیل شده است. یکی دیگر از سایز های کلوخه، سایز دویست و پنجاه می باشد که از سایز تقریبا درشت تری تشکیل شده است.
  • در سایزهای مختلف کلوخه گیلسونایت، سی در چهل می باشد که از سایز متوسط تری درست شده است. لازم به یادآوری می باشد که هر کدام از این سایز ها، میزان درصد کلوخی که تشکیل داده اند متفاوت می باشد و هر کدام نیز دارای گرم های مختلفی هستند.
  • یکی دیگر از اطلاعاتی که در مورد کلوخه بهتر است بدانید، مفید بودن آن می باشد. با استفاده از این نوع کلوخه، در هوا مواد سمی پخش نمی شود. به دلیل آن که قیر های دیگر با پخش مواد سمی، باعث بروز بیماری های گوناگونی می شوند.
  • در صورتی که از کلوخه گیلسونایت، در صنایع استفاده کنیم، با ماندگاری طولانی مدتی که دارد، در کاهش هزینه ها نقش مهمی ایجاد می شود و به محیط زیست خود نیز کمک بزرگی می کنیم.

مرکز تولید کلوخه گیلسونایت صادراتی

مرکز تولید کلوخه گیلسونایت صادراتی حالا که این همه در مورد کلوخه گیلسونایت صحبت کردیم. حتماً تا حالا متوجه شده اید که این نوع کلوخه در مقایسه با قیرهای دیگر، خواص فراوانی نیز دارد و همین امر باعث شده تا در کشور، تقاضای استفاده از آن روز به روز افزایش یابد، این عرضه و تقاضا به حدی زیاد شده است که به برخی از کشورها نیز صادر می شود. به همین خاطر در کشور، مرکز تولید کلوخه گیلسونایت صادراتی راه اندازی شده است.

در این مراکز سعی شده تا کلوخه گیلسونایت در سایزهای گوناگونی مورد تولید و سپس پخش شود. در عین حال، پخش کلوخه گیلسونایت را افرادی برعهده گرفته اند تا با قیمت تولیدی به فروش رسانند. در صورتی که قصد سفارش کلوخه گیلسونایت را برای صادرات به کشورهای دیگر دارید، توصیه می شود از این پخش کننده ها خرید خود را انجام دهید. به دلیل آن که کشورهای مقصد، تقاضای خرید کلوخه گیلسونایت را به میزان قابل توجهی دارند.

در بازار، قیمت کلوخه گیلسونایت را دولت تعیین می کند. دولت در تلاش می باشد که نرخ ثابتی را تعیین و از افزایش قیمت ها جلوگیری کند. با این حال هر روز شاهد تغییر قیمت ها هستیم. پس در زمان خرید کلوخه گیلسونایت، قیمت ها را مورد بررسی قرار دهید تا با آگاهی کامل خرید و صادرات را انجام دهید. با صادرات این محصول پر ارزش، ارز زیادی به کشور وارد می شود که به اقتصاد جامعه کمک فراوانی می کند.

  • تبلیغات: 
    1. اولین ایزوگام ترا هیدروژنی در ایران ساخته شد
    2. ایزوگام پاسارگاد دلیجان جنت
    3. استفاده از ایزوگام در ساخت ناو جنگی!
    4. ایزوگامی که در ساخت سد کارون ۳ استفاده شد از چه برندی بود؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید