بازار فروش گیلسونایت گرید راه سازی

گیلسونایت گرید و قیر ذغال سنگی راه سازی یک نو قیر می باشد که از معادن به دست می آید . ایران دارای تعدادزیادی از این معادن تولید گیلسونایت است و نوع باکیفیت آن رابرای مشتریان خود به بازار عرضه کرده و در آسفالت سازی و صنایع دیگر به کار می رود .

بازار فروش گیلسونایت گرید راه سازی

مشخصات گیلسونایت گرید راه سازی

مشخصات گیلسونایت گرید راه سازی گیلسونایت و قیر پایه نفتی یکی از موادی است که در صنایع پتروشیمی ساخته می‌ شود و فرمولاسیون این ماده بر پایه مواد نفتی است. در واقع گیلسونایت نوعی گیاه خشک شده است که از خاصیت ضد آب بودن برخوردار است و این ماده از رگه های عمودی معادن زیرزمینی کشف می شود.

چرا که ترکیب شدن گیلسونایت باعث می‌ شود که روسازی سطح آسفالت در برابر ترافیک های شدید استحکام و مقاومت کافی را کسب کند و همچنین این ماده میزان اثر چرخ های ماشین ها را بر روی آسفالت کاهش می‌ دهد.

حتما تا به حال مشاهده کرده اید که برخی از قسمت های آسفالت خیابان ها دارای ترک های متعددی هستند. علت وجود ترک در آسفالت عدم وجود گیلسونایت است. چرا که گیلسونایت باعث می شود که مقاومت آسفالت در برابر دمای پایین و یخ بندان بالا رود و از ترک خوردن آن جلوگیری شود. همچنین گیلسونایت باعث می شود که در دمای هوای گرم به هیچ عنوان در سطح آسفالت تغییر شکل ایجاد نشود و اثرات مخرب ناشی از رطوبت نمی‌ تواند موجب تخریب آسفالت شود.

کاربرد گیلسونایت در صنایع چیست؟

درباره یک مواد اولیه که بسیار کاربردی می باشد و در صنایع مختلف از آن استفاده می کنند و جزء فرآورده‌های نفت و قیر می باشد با شما صحبت کنیم گلیسونات فرآورده بسیار مهم از قیر است که در زمینه‌ های مختلف کاربرد دارد و یکی از مهمترین کاربردهای این گلیسونات می‌ توان در تولید رنگ و جوهر اشاره کرد رنگ و جوهر بسیار متنوع می باشد و انواع مختلف رنگ و جوهر وجود دارد که در ترکیبات آن است گیلسونایت استفاده می‌کند و مهمترین کاربرد گیلسونایت صنعت هم در تولید رنگ و جوهر می باشد.

وجود گیلسونایت در رنگ و جوهر باعث شفافیت و درخشندگی بیشتر رنگ می شود و باعث می شود که رنگ روان تر شود و مدت زمان طولانی تری روان و رقیق باقی بماند. این جوهر که برای دستگاه های پرینتر هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در کارخانجات تولید کتاب و مجلات و نشریات مختلف از جوهری استفاده می‌کنند که درون آن گیلسونایت وجود داشته باشد چرا که گیلسونایت باعث پخش پذیری رنگ بر روی بافت کاغذ و مقوا می‌ شود. گیلیسونات باعث می شود بدون اینکه شما رنگ را گرما دهید کاملا رقیق باقی بماند و حجم بسیار زیادی روزنامه یا مجله را به وسیله مقدار کمی جوهر چاپ کرده و عرضه کنید که باعث به صرفه بودن جوهر استفاده شده از تولید گیلسونات می‌ باشد.

تاثیر گیلسونایت در گرید راه سازی

تاثیر گیلسونایت در گرید راه سازی شرکت های زیادی در عرصه ی تولید و فروش این محصول گران بها فعال هستند. این محصول را می توانید در این سایت در بسته بندی و یا به صورت غیر بسته بندی به قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید . این ماده سیاه رنگ است.

خرید گیلسونایت مرغوب در ایران خواهان زیادی و در سراسر جهان مورد استفاده زیادی قرار می گیرد . امروزه جدیدترین مدل گیلسونایت ایرانی به راحتی در حال صادرات است و در ایران هم مورد استقبال قرار گرفته است . بیشترین مصرف این ماده در تولید ایزوگام و آسفالت و تولید رنک استفاده می شود . مشتریانی که درخواست کننده ی این محصول برای خرید هستند می توانند در این سایت ازقیمت مطلع و باکیفیت بالا تهیه و خریداری کنند. بزرگترین استخراج کننده این ماده در غرب کشور رتبه اول استان ایلام و سومین رتبه در جهان را به خودش اختصاص داده است .

در بیشتر این محصول باارزش از کربن تشکیل شده است و چند درصدی گوگرد و نیتروژن دارد . کاربرد این ماده باارزش و با کیفیت شامل : صنایع شیمیایی ، صنایع رنگ سازی ، لاستیک سازی ، بنزین و گازوئیل ، آسفالت سازی ، درزگیر ودیگر محصولات می باشد . معادن خیلی زیادی در ایران فعال است و استخراج گیلسونایت چندین هزارتن می باشد . کرمانشاه ، لرستان و ایلام جزو معادن خیلی فعال کشور هستند . مقدار زیادی ازاین ماده ی گرانبها در جوهر پیرینتر ، و جوهر روزنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد . زمانی که گیلسونات از معدن استخراج می شود به رنگ سیاه و به شکل کلوخ است که برای فروش ، آن را به صورت پودر در آورده و به صورت فله ای و یا بسته بندی کیسه ای در آورده و به فروش داخلی و صادرات به متقاضیان عرضه می شود.

گیلسونایت حفاری از جمله مرغوب ترین و مشهور ترین گروه های قیر طبیعی می باشد گیلسونایت درجه یک به دو روش کلی عرضه می‌ شوند عرضه گیلسونایت به صورت پودری که در این روش مشتری بر اساس نیاز خود شرکت عرضه کننده اعلام می‌کند که سایز پودر مورد نیاز خود باید چه میزان باشد و گیلسونایت را در چه اندازه ای و با چه آنالیزی نیاز دارد پس از آن گیلسونایت استخراج شده از معدن فرآوری شده و در سایز و اندازه مورد نظر بسته بندی می شود

بسته های کوچک گیلسونایت به بسته بندی بزرگتر انتقال داده شده و آماده بارگیری برای صادرات می شوند همچنین می توان از گیلسونایت پودری در بخش صادرات ریلی نیز استفاده کرد عرضه گیلسونایت به صورت کلوخه ای در این روش قدرت و نوع دستگاه های مصرف کننده گیلسونایت در سراسر جهان باعث شده تا بتوان گیلسونایت مورد نیاز را به صورت کلوخه ای نیز تولید و عرضه کرد این کار مراحل کمتری را نسبت به روش قبلی دارد گیلسونایت پس از خارج شدن از معدن وارد دستگاه‌های خردکن مخصوص شده و در اندازه های بزرگتری به نسبت روش قبل تولید و تهیه می شوند پس از آن گیلسونایت آماده شده به آنالیز دقیق و مورد نیاز مشتری رسیده و در بسته بندی های مخصوص بارگیری می شود

ویژگی های گیلسونایت گرید راه سازی

امروزه برای این که حلال های صنعتی با قدرت بالا تولید کنند از گیلسونایت استفاده می کنند زیرا به راحتی در مواد دیگر مخلوط و فرآورده ای با کیفیت بالا تولید می کند. تولید کنندگان زیادی سعی کرده اند که گیلسونات را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه کنند از مشخصه ی مهمی که این ماده باید داشته باشد این است که دارای دمای جوش بالا، شکل نیمه جامد، رنگ سیاه رنگ و… باشد نه این که دارای آلودگی و ناخالصی باشد که با کمترین دما مانند دما محیط ذوب و به دست یا زمین بچسبد و دیگر کنده نشود.

هم چنین این ماده باید از نفت خام که دارای کیفیت بالا می باشد گرفته شود نه از نفتی که کیفیت پایینی دارد و نمی توان اجزای آن را از یکدیگر جدا کرد. از مشخصه مهم این محصول این است که این ماده را به عنوان محلول در محلول های روغنی استفاده می کنند زیرا باعث تولید بهترین حلال ها می شود که در صنعت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز عرضه گیلسونایت گرید راه سازی

مراکز عرضه گیلسونایت گرید راه سازی گیلسونایت کیلویی ازدل طبیعت و در دل زمین های نفت خیز به دست می آید . محصولات نفتی در تهیه ی قیرسازی و آسفالت کاربرد زیادی دارد . کشور ایران یکی از صادر کنندگان این محصول با ارزش می باشد . این ماده با ارزش و با کیفیت را می توان بر اساس نرمی و سختی آن درجه بندی کرد . پودر قیر گیلسونایت را دربازارفروش ایران می توان ارزان ترتهیه کرد .

با صادرات این محصول درجه یک به کشورهای دیگر ارز فراوانی وارد ایران می شود . و یک تجارت موفق ، پرسود و پر رونقی می توان داشت . این معادن باعث اشتغالزایی برای جوانان و سرپرست خانوارهاشده است . این محصول را به صورت پودر در آورده و در کیسه های ۳۰ کیلویی آماده ی صادرات می کنند تا راحت تر و از نظر قیمت مناسب تر باشد . قیر که تشکیل شده از گیلسونایت می باشد در ساخت وسایل ساختمانی و تزئینی ، ایزوگام ، ضد آب کردن کشتی ها بکار می رود .

قیمت خرید گیلسونایت به دست آمده از معادن باقیمت جهانی نفت در نوسان و در ارتباط می باشد و حتی شرایط تولید این محصول به قیمت آن بستگی دارد . برای خرید این محصول در ابتدا باید بدانیم که برای چه مصرفی می خواهیم و با مشورت از فروشنده اقدام به خرید کنیم . زیرا کیفیت های مختلفی برای مصارف متفاوتی می باشد . پیش از این صادرات فقط به تعداد محدودی از کشور ها بود . اما در حال حاضر این ماده با ارزش و گران بها را به کل جهان صادر کرده و جایگاه مناسبی برای کشور خود باز کرده است .

قیمت خرید گیلسونایت گرید راه سازی

گیلسونایت گرید راه سازی از جمله موادی است که به صورت پودری توسط صنایع پتروشیمی تولید می‌ شود که فرمولاسیون این پودر بر پایه مواد نفتی است. قیمت گیلسونایت راه سازی گرید به نحوه فروش گیلسونایت گرید راه سازی بستگی دارد و همچنین قیمت نهایی این محصول به قیمت مواد اولیه موجود در گیلسونایت در بازار جهانی وابسته است. از همین جهت قیمت این ماده همواره در حال نوسان است که مراجع مربوطه باید به طور مرتب قیمت گیلسونایت را به‌ روز رسانی کنند و به مشتریان و مراکز فروش ابلاغ نمایند.

توزیع کننده گیلسونایت گرید راه سازی

توزیع کننده گیلسونایت گرید راه سازی عرضه گیلسونایت گرید راه سازی به صورت کلی و مستقیما از کارخانه انجام می شود و در مقادیر دلخواه در اختیار کارخانه های مربوطه قرار می گیرد، از آن جایی که خریداران اصلی این محصول بیشتر کارخانه های آسفالت سازی هستند

خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند و به دنبال این هستند که بتوانند مبالغ کمتری جهت تهیه این ملزومات بپردازند. مجموعه ما به عنوان یکی از نمایندگان پخش این محصول، رابطی بین شما و تولیدکنندگان است و با دریافت کمترین میزان بهره، بهترین قیمت این محصولات را به شما اعلام می نماید، قیمت ارزان قیر طبیعی گیلسونایت در مجموعه ما سبب شده که خریداران زیادی از سراسر کشور، جهت تامین عمده این محصولات رجوع کنند و با سفارش عمده بیشترین میزان سودآوری را داشته باشند.

توزیع کننده گیلسونایت در زمینه عرضه قیر صادراتی به بخش‌ های مختلفی از کشورمان فعالیت کاملاً گسترده خود را انجام می‌ دهد. تمام این قیر هایی که برای مصرف کننده عرضه شدند کاملاً قیر های طبیعی هستند و از بزرگترین معادن کشورمان استخراج شده اند. در بخش‌ های مختلف این کشور معدن هایی وجود دارد که در آنجا تولید قیر انجام می‌ گیرد و بعد از برداشت به این مرکز محصول فرستاده می‌ شود. عرضه معدن قیر گیلسونایت بهترین تصمیمی بوده است که عرضه کنندگان قیر طبیعی آن را گرفته اند و با توجه به اینکه این نوع از قیر ها جزو بهترین نوع های ساخته شده طبیعی هستند می توان به راحتی خرید آنها و فروش آن را انجام داد . تمامی مشتریانی که نیازمند هستند که در حجم خرید عمده و یا حجم پایین تری این محصولات را برای خودشان داشته باشند می‌ توانند به راحتی این محصول را به نام خودشان در بیاورند.

این قیر هایی که به فروش می‌ رسند کاملا به صورت طبیعی از دل زمین به وجود آمده و در فرآیند ساخت آنها و در فرآیند برداشت و بسته بندی آنها هیچگونه تفاوتی انجام نشده است. به همین خاطر یک محصول کاملا طبیعی برای مشتری آماده سازی شده است. این ماده معدنی سیاه رنگی که به نام قیر گیلسونایت هست جزو صنعتی ترین نوع قیر های موجود در جهان می باشد و عرضه این محصولات می تواند که چرخه تولید یک کارخانه را دوباره به چرخه بیندازد. در صورتی که شما نیز خریدار این محصولات هستید جهت استعلام دقیق تر قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

این روز ها گیلسونایت خالص طبیعی توانسته است بازار فروش خوبی را به خود اختصاص دهد، چرا که در بسیاری از محصولات مختلف مانند آسفالت و لاستیک و … مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از این مراکز ذکر شده از خریداران عمده این محصول به شمار می آیند که آن را از تولید کنندگان به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری می کنند،. البته کیفیت بسیار خوب گیلسونایت تولید شده در ایران و قیمت مناسب آن باعث شده است تا این محصول بتواند توجه مشتریان زیادی را در بازار های بین المللی به خود جلب نماید‌.

به همین منظور شرکت های بازرگانی متعددی امروزه در زمینه صادرات انواع گیلسونایت طبیعی مشغول فعالیت می باشند و آن را با ضمانت کیفیت به اکثر کشور های همسایه مانند ارمنستان و گرجستان و …. صادر می کنند، گیلسونایت صادراتی‌ در بسته بندی استاندارد و مناسب و با بهترین قیمت و کیفیتی عالی صادر می شود و در کشور های مقصد نیز بسیار پرفروش می باشد و متقاضیان بسیاری دارد.

  • تبلیغات: 
    1. مشخصات معایب عایق الاستومری
    2. عایق رطوبتی مایع جدید
    3. واحد فروش ایزوگام مشکین دلیجان
    4. فروش انواع ایزوگام پودری ساده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید