بازار خرید قیر طبیعی بشکه ای

قیر طبیعی بشکه ای از محبوب ترین نوع قیر ها محسوب می شود که به فراوانی در صنایع ساخت و ساز به کار برده می شود. علت این موضوع را هم می توان در کیفیت بالای این نوع قیر ها و هم در مقرون به صرفه بودن آنها از نظر اقتصادی جستجو کرد. اگر قصد خرید قیر طبیعی را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم این محصول را به طور مستقیم از بازار قیر بشکه ای ما با بهره مندی از یک سری مزایای فوق العاده مانند کیفیت برتر قیر و همچنین قیمت نازل تر آن خریداری کرده و به این شیوه یک خرید عالی داشته باشید.

بازار خرید قیر طبیعی بشکه ای

معرفی انواع قیر طبیعی بشکه ای

معرفی انواع قیر طبیعی بشکه ای قیر در حالت کلی به دو نوع قیر خالص و ناخالص تقسیم بندی می شود که انواع خالص این محصول از نفت و سنگ های طبیعی استخراج می شوند، به همین دلیل است که به آنها قیر طبیعی نیز می گویند.

انواع قیر طبیعی را با توجه به کاربرد و منشا استخراج به انواع مختلفی تقسیم می کنند که در ادامه مهمترین آنها را برای شما بیان می کنیم:

  • قیر دمیده: قیر دمیده از دمیده شدن هوا به داخل قیر خالص تولید می شود که از این نوع قیر ها برای پوشش بام ها و در صنعت باتری سازی استفاده می کنند.
  • قیر محلول: قیر مخلوط یا محلول مخلوطی از قیر و یک حلال مانند بنزین می باشد. از این نوع قیر ها برای پوشش آسفالت ها استفاده می کنند.
  • قیر پلیمری: قیر پلیمری هم از ترکیب قیر با یک پلیمر به دست می آید که به علت ویژگی هایی که دارد، برای همه منظور ها به کار می برند.
  • قیر امولسیون: این نوع قیر مخلوطی از آب و قیر می باشد که با روش های نوین علمی با یکدیگر مخلوط شده و قطره های آب روی سطح قیر قرار می گیرند. این نوع قیر به علت ویژگی های بسیار منحصر به فردی که دارد، برای منظور های مختلفی به کار می برند. از جمله این منظور ها می توان به پوشش دهی لوله های گازی، نفتی و پوشش بام ها اشاره کرد.

راهنمای خرید قیر طبیعی بشکه ای

راهنمای خرید قیر طبیعی بشکه ای در هنگام خرید قیر طبیعی بهتر است به تعدادی از عوامل مهم توجه کافی داشته باشید. ممکن است برایتان سوال شود که این عوامل کدام ها هستند؟

کیفیت قیر یکی از این عوامل است که حتما هنگام خرید این محصول لازم است به آن توجه کافی داشته باشید، قیر طبیعی نیز مانند هر محصول دیگری در انواع کیفیت بالا، متوسط و پایین تولید و بت بازار عرضه می گردد که انواع کیفیت بالای این محصول به دلایلی مانند ماندگاری بیشتر، راحتی استفاده و غیره به میزان بیشتری به کار برده می شود.

قیمت قیر نیز یکی دیگر از عواملی است که حتما باید به آن توجه شود، البته بهتر است ذکر کنیم که قیمت این محصول یک پارامتر متغیر است که تحت تاثیر یک سری عوامل مختلف مانند کیفیت قیر، نحوه فروش آن و میزان صادرات محصول به خارج از کشور تغییر می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع در ادامه همراه ما باشید.

انواع قیر نیز از موارد قابل توجه در هنگام خرید این محصول محسوب می شوند. همانطور که کمی قبل اشاره کردیم قیر انواع مختلفی دارد که هر کدام از این نوع ها با توجه به کاربردی که دارند، برای منظور های متنوعی به کار برده می شوند. پس قبل از خرید این محصول حتما به این نکته توجه کنید و با توجه به نیاز خود یکی از این نوع ها را برای خرید انتخاب کنید.

در ادامه شما را با ویژگی های قیر اصلی آشنا می کنیم، پس همراه ما باشید.

آشنایی با ویژگی های اصلی قیر

آشنایی با ویژگی های اصلی قیر قیر یک سری ویژگی منحصر به فرد دارد که باعث شده است در میان مردم بسیار محبوب باشد و به میزان بالایی مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه شما را با مهمترین ویژگی های این محصول آشنا می کنیم:

  • یکی از ویژگی های اصلی این محصول قابلیت بالای آن در عایق کاری رطوبت است. به همین علت است که قبل از ایزوگام بام خانه ها و برای اسفالت از قیر استفاده می کنند. به عبارتی دیگر قیر اصلی مانع نفوذ آب به سطح زیرین خود می شود، به همین دلیل یک گزینه مناسب برای استفاده در روکش کردن مکان های مختلف محسوب می شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد قیر که باعث محبوبیت دو چندان آن شده است، توانایی بالای آن در جلوگیری از خوردگی فلزات می باشد. به همین دلیل است که سطح داخلی لوله های گازی و نفتی را با یک پوشش نازک از قیر می پوشانند تا از خوردگی این لوله ها جلوگیری کرده و ماندگاری آنها را بالاتر ببرند.
  • ویژگی دیگر قیر این است که در صورت استفاده از آن در هر سطحی باعث بالا رفتن ماندگاری و دوام آن سطح می باشد. علت این موضوع را نیز می توان در موارد قبلی جستجو کرد که وقتی قیر مانع نفوذ رطوبت و مانع خوردگی یک سطح شود، فرایند خراب شدن سطح ها کند شده و ماندگاری آنها بالاتر می رود‌.

قیمت قیر طبیعی بشکه ای درجه یک

قیمت قیر طبیعی بشکه ای درجه یک یکی از مسائل مهمی که هنگام خرید قیر از مرکز عرضه قیر بشکه ای لازم است به آن توجه کافی داشته باشید، قیمت و عوامل تاثیر گذار روی قیمت این محصولات می باشد.

مورد اولی که روی قیمت این محصول به طور مستقیم تاثیر می گذارد، کیفیت آن می باشد. کیفیت قیر طبیعی پارامتری متغیر است که تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند مواد اولیه سازنده محصول، توانایی قیر در پوشانندگی محیط و غیره تغییر می کند. در حالت کلی هرچه کیفیت قیر بشکه ای بالاتر باشد، قیمت این محصول نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت.

نحوه فروش قیر یکی دیگر از عوامل مهمی است که می تواند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهد. اگر این محصول را به صورت مستقیم از مرکز توزیع قیر بشکه ای به صورت بشکه ای و فله خریداری کنید، قیمت آن در مقایسه با سایر شیوه های تکی پایین تر می باشد.

قیر طبیعی بشکه ای یکی از محصولات صادراتی است که به خارج از کشور صادر می گردد. در حالت کلی هرچه صادرات این محصول به خارج از کشور بیشتر باشد، میزان این محصول در بازار های داخلی کاهش پیدا می کند. این موضوع نیز به نوبه خود می تواند روی قیمت قیر تاثیر گذاشته و به علت کاهش این محصول در بازار های داخلی آن را افزایش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید