مرکز فروش قیر طبیعی پلیمری

به طور کلی قیر طبیعی ماده ای سیاه رنگ و مایع می باشد که جهت نم بندی یک فضا مورد استفاده قرار می گیرد، قیر ها زمانی که با دانه های شن و ماسه ترکیب شوند مخلوطی به نام آسفالت را پدید می آورند که در برابر رطوبت مقاومت فوق العاده ای را از خود بروز می دهد؛ مراکزی که فروش قیر در بورس ایران طبیعی پلیمری را بر عهده دارند جهت فروش این محصول از روش های اینترنتی و حضوری بهره می گیرند.

مرکز فروش قیر طبیعی پلیمری

آشنایی با انواع قیر طبیعی پلیمری

آشنایی با انواع قیر طبیعی پلیمری انواع قیر طبیعی درجه یک پلیمری کدام است؟ این سوالی است که امروزه بسیار ترند شده و ذهن بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است؛ قبل از اینکه بخواهیم پاسخ این سوال را برای شما شرح دهیم، بهتر است که در ابتدا قیر پلیمری را خدمت شما معرفی کنیم.

جهت تولید قیر طبیعی پلیمری، قیر های موجود را با پلیمر های مختلف ترکیب می کنند، انتخاب نوع پلیمر بر اساس استاندارد ها و معیار خاصی انجام می گیرد، اضافه کردن پلیمر به قیر، باعث می شود تا خواص و ویژگی قیر در بورس فراورده های نفتی ها بهبود پیدا کند و مقاومت آن در برابر شرایط مختلف تا چندین برابر افزایش پیدا کند.

اما گروه بندی قیر های طبیعی پلیمری بر اساس معیار های خاصی انجام می گیرد که در این بخش مهم ترین آنها را برای شما شرح می دهیم؛ اولین دسته از قیر های پلیمری بر اساس زمان خودگیری آنها تشکیل می شود، این گروه شامل موارد زیر می شوند:

  1. قیر پلیمری زودگیر
  2. قیری طبیعی دیرگیر
  3. قیر پلیمری کندگیر

دومین گروه بندی قیر های طبیعی پلیمری، بر اساس پلیمر های مورد استفاده در آن شکل می گیرد که به شرح زیر می باشد:

  1. قیر هایی که از ترموپلاستیکها تشکل شده اند.
  2. قیر هایی که از ترموستها شکل گرفته اند.
  3. قیر هایی که ترموپلاستیک الاستومرها شکل گرفته اند.

مزایای قیر طبیعی پلیمری چیست؟

مزایای قیر طبیعی پلیمری چیست؟ مزایای قیر طبیعی پلیمیر چیست؟ این موضوع نیز جزو سوالات مهم و اساسی در خصوص انتخاب قیر به شمار می رود که ذهن بسیاری از شما عزیزان را به خود مشغول کرده است؛ از همین رو تصمیم گرفته ایم در این بخش مهم ترین مزیت های قیر طبیعی را برای شما شرح دهیم.اولین و مهم ترین مزیتی که در خصوص قیر های طبیعی پلیمری بسیار حائز اهمیت است، مقاومت آن در برابر رطوبت یا به عبارتی ضد آب بودن آن می باشد؛ ذرات تشکیل دهنده ی قیر های پلیمری به نحوی در کنار هم قرار گرفته اند که امکان عبور ذرات آب را به صفر درصد کاهش داده اند، از همین رو از قیر به عنوان محصولی ضد آب یاد می شود.

دومین مزیتی که در خصوص این محصول بسیار اهمیت دارد، هزینه و قیمت آن می باشد، اصولا قیر های پلیمری نسبت به سایر محصولات ضد آب و عایق بندی از لحاظ اقتصادی به صرفه تر بوده و شما می توانید با حداقل هزینه محصولی بی نظیر و شگفت انگیز تهیه کنید.استفاده از قیر های پلیمری سرعت اجرای کار را به طرز شگفت انگیزی افزایش می دهد و این امکان را برای شما به وجود می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن یک فضا را از این قیر بپوشانید.

قیمت قیر طبیعی پلیمری درجه یک

قیمت قیر طبیعی پلیمری درجه یک قیمت قیر طبیعی پلیمری درجه یک از جمله معیار هایی به شمار می رود که در هنگام خرید و انتخاب این محصول مورد توجه قرار می گیرد، اما در این خصوص چگونگی قیمت گذاری و عوامل موثر در آن بسیار اهمیت دارد.

به طور کلی یکی از مهم ترین عواملی که به صورت مستقیم در تعیین قیمت قیر های طبیعی تاثیر گذار خواهد بود، کیفیت آن می باشد؛ هر چه کیفیت قیر ها بالاتر باشد به تبع قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته می شود نیز بالاتر خواهد بود.عامل دیگری که در این زمینه بسیار حائز اهمیت خواهد بود، نوع پلیمر مصرفی می باشد، هر چه خاصیت و ویژگی های پلیمر مصرفی بالاتر باشد، به تبع قیمتی که برای این محصول نیز در نظر گرفته می شود بالاتر خواهد بود.

  • تبلیغات: 
    1. عایق الاستومری دیوار ایرانی ساده ارزان
    2. عایق رطوبتی جدید مدرن
    3. مرکز سفارش ایزوگام بدون آلومینیومی
    4. تولید کننده بهترین ایزوگام استخری مرغوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید