مرکز توزیع گیلسونایت قیر طبیعی

گیلسونایت قیر در بورس ایران طبیعی یکی از مواد معدنی است که معادن آن در کشورهایی وجود دارد که دارای منابع نفت باشند. در ایران نیز معادن و مرکز توزیع این ماده در بخش‌های غربی کشور یافت شده و استخراج می‌شود؛ سپس به صورت پودر در آمده و در میان مراکز فروش کوچکتر که در دیگر شهرها دایر هستند توزیع می‌شود. بخش دیگری نیز برای استفاده در صنایع مختلف بین شرکت‌ها و کارخانجات توزیع می‌گردد؛ به دلیل اینکه منابع و معادن این ماده در دنیا تعداد کمی است صادرات این محصول نیز بازار خوبی دارد.

مرکز توزیع گیلسونایت قیر طبیعی

اطلاعاتی درباره کیفیت گیلسونایت قیر طبیعی

اطلاعاتی درباره کیفیت گیلسونایت قیر طبیعی گیلسونایت قیر در بورس فراورده های نفتی طبیعی یکی از موادی است که در طبیعت وجود دارد و زمانی که از معدن استخراج می شود به رنگ سیاه بوده و سطح آن درخشان است برق می‌زند. حنس ظاهری گیلسونایت طبیعی ترد بوده و به راحتی می‌شکند. این ماده را برای اینکه وارد بازار نمایند، پودر می‌کنند. بد نیست بدانید زمانی که گیلسونایت به حالت پودر در می‌آید به رنگ قهوه‌ای تیره در می‌آید.

گیلسونایت در صنایع زیادی کاربرد دارد و این ماده هرچه کیفیت بیشتری داشته باشد خاصیت آب گریز بودن آن بیشتر بوده و عایقی خوب برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت خواهد بود. گیلسونایت ماده اصلی برای آسفالت است و برای اینکه آسفالت دوام و مقاومت بیشتری داشته باشد این ماده را به آن اضافه می‌کنند؛ زیرا در این ماده ترکیباتی وجود دارد که حاوی گوگرد است و گوگرد در افزایش مقاومت بسیار موثر است.

گیلسونایت را از لحاظ کیفی درجه بندی می‌کنند و معیار این درجه بندی میزان نرم بودن و انعطاف پذیری محصول است. یکی از فاکتورهایی که نشان دهنده کیفیت این ماده است میزان گوگردی است که در آن وجود دارد و هرچه این میزان گوگرد بیشتر باشد، گیلسونایت کیفیت بالاتری دارد. البته میزان گوگرد در این ماده به این بستگی دارد که معدن در کجا واقع شده باشد.

تولید ویژه گیلسونایت گرید رنگ سازی

تولید ویژه گیلسونایت گرید رنگ سازی ویژگی‌های خاص محصول ذکر شده موجب شده است که تولید ویژه گیلسونایت گرید رنگ سازی به یکی از مهم‌ترین بخش‌های خط تولید گیلسونایت تبدیل شود. این ماده به برخی رنگ‌ها اضافه می‌ شود و علت اضافه کردن گیلسونایت خالص به رنگ، این است که سطح مورد نظر را در برابر خراش، اسید و دیگر آسیب‌ها مقاوم کنیم. همان طور که گوگرد باعث می‌شود در آسفالت سازی مقاومت آسفالت بیشتر شود در رنگ سازی نیز مقاومت سطح را افزایش می‌دهد.

بیشترین استفاده از این نوع رنگ پوشش سطح خارجی خودرو، لوله های آب و پوشش سطح خارجی کشتی ها است که در دنیا این موضوع بسیار جلب توجه نموده و از این رو در صنایع مختلفی استفاده می‌شود که باعث گردیده متقاضیان زیادی، سالانه حجم زیادی از این ماده معدنی را به صورت خام یا فراوری شده، خریداری کنند.

  • تبلیغات: 
    1. عایق رطوبتی بتن دو جزئی خودرو
    2. می دانید هر ساله چقدر از عایق ها در صنایع متفاوت استفاده می شود؟
    3. چرا ایزوگام جایگزین خوبی برای آسفالت کردن خیابان ها می باشد!!
    4. مرکز فروش ایزوگام مناسب پشت بام

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید