عرضه مستقیم قیر طبیعی خام

مراکزی که به عرضه قیر طبیعی خام و قیر ذغال سنگی با قیمت مناسب اقدام می نمایند این قیرهای طبیعی را از کارخانه های موجود در شهرهاب تولید کننده تهیه می نمایند و آن ها را با جنس های بسیار خوب و مطلوب در اختیار مشتری ها می گذارند. این کارخانه ها با کاهش قیمت این کالا ها سبب می شوند که خریدار و تولید کنندگان قیر طبیعی بتوانند با توجه به بودجه ای که در دست دارند خرید شان را به اتمام برسانند. از طرف دیگر هم خود آن ها می توانند محصول های بیشتری را به خریدار ها بفروشند.

عرضه مستقیم قیر طبیعی خام

چند کاربرد قیر طبیعی خام

چند کاربرد قیر طبیعی خام قیر طبیعی و قیر پایه نفتی قیری است که به شکل طبیعی به وجود می آید و طی سالیان بسیار زیاد تشکیل می شود در ایران قیر طبیعی به مقدار بسیار زیاد یافت می شود و شهرهایی مثل کرمانشاه و هرمزگان از مهمترین استان های تولید کننده قیر طبیعی هستند.قیر طبیعی دارای کاربرد های زیادی است و مهمترین کاربرد آن در روسازی است.این نوع قیر به دلیل کیفیت بالا و قدرت چسبندگی بالا با اسفالت ترکیب می شود و باعث بالا رفتن مقاومت آسفالت جاده ها و راه ها می شود.

برای ماندگاری بهتر و طولانی مدت آسفالت از این قیر کمک گرفته می شود تا عمر طولانی تری به محل اسفالت داده شود.از دیگر کاربرد های قیر طبیعی این است که در ساخت ایزوگام دارای کاربرد است همانطور که می دانید ایزوگام از جدید ترین عایق های رطوبت است که در برابر گرما و برف و باران دارای استقامت زیادی است دلیل این استحکام و دوام چیزی نیست جزء قیر طبیعی ،که در هنگام تولید ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد.

پخش عمده قیر طبیعی گیلسونایت

پخش عمده قیر طبیعی گیلسونایت پخش عمده قیر طبیعی خام در بازارهای داخلی و خارجی زمینه تجارتی پر سود را فراهم کرده است. این تجارت قیر طبیعی صادراتی در حجم بالا انجام می شود که نرخ مناسب تری دارد . تجارت بر اقتصاد ایران خیلی تاثیر گذار بوده است. یکی از محصولات خاص ایران زمین تجهیزات ایرانی است که دارای مزیت های اقتصادی زیادی می باشد.

قیر طبیعی خام دارای بازار صادراتی بسیار ویژه ای می باشد و این باعث بالا رفتن اقتصاد کشور ایران شده است. فروش مستقیم قیر طبیعی خام سبب گردیده تا خریداران با قیمت های کمتری آن را تهیه کنند و همچنین دست واسطه ها کوتاه می شود. در هر صورت یکی از بهترین تجارت ها و راه های کسب درآمدی که اکنون در بازار شهرهای گوناگون وجود دارد و در دسترس می باشد فروش قیر طبیعی گیلسونایت است . ایران در این تجارت قیر طبیعی خام سهم زیادی دارد.

  • تبلیغات: 
    1. بهترین مارک عایق را می دانید؟
    2. عایق رطوبتی نانو جدید مدرن ارزان + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف
    3. آیا می دانید چرا تنور نانوایی از ایزوگام پوشیده شده است؟
    4. با استفاده از ایزوگام می توانید به راحتی آسفالت تولید کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید