تولید کننده برتر گیلسونایت معدن

گیلسونایت معدن را معمولا برای تولید قیر مورد استفاده قرار می‌دهند. تولید کنندگان زیادی در ایران در زمینه تولید گیلسونایت فعالیت دارند و تولید کننده برتر گیلسونایت معدن با تولید خوب و بازدهی بالا می‌تواند مقادیر بسیاری از این محصول را علاوه بر بازار داخل در خارج از کشور نیز به فروش برساند. زیرا معادن این ماده محدود بوده و ایران از نظر دارا بودن معادن گیلسونایت غنی است. بنابراین تولید کننده برتر می‌تواند با جلب رضایت مشتریان علاوه بر کسب سود خوب برای کشور نیز ارز‌ آوری داشته و مفید باشد.

تولید کننده برتر گیلسونایت معدن

ویژگی مهم گیلسونایت معدن

ویژگی مهم گیلسونایت معدن گیلسونایت به زبان ساده قیری است که در طبیعت یافت می‌شود و در صنایع آسفالت سازی کاربرد بسیاری دارد. البته غیر از آسفالت کاربردهای دیگری نیز دارد که این موضوع به خواص و ویژگی‌های این ماده برمی‌گردد. این ماده به رنگ مشکی بوده و ظاهر آن کاملا براق است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ماده این است که گیلسونایت ضد‌ آب بوده و کاملا در برابر نفوذ آب مقاومت می کند بنابراین در آسفالت کردن راه‌ها و جاده‌ها و همچنین ایزوگام ساختمان‌ها بسیار کاربردی است.

یکی دیگر از عللی که باعث می‌شود از گیلسونایت در آسفالت سازی استفاده شود این است که این ماده در استحکام بخشیدن به آسفالت نقش به سزایی دارد و آسفالتی که در آن از گیلسونایت استفاده شده است دیرتر تخریب شده و در برابر وزن بالا تحمل بیشتری دارد.

در مورد ویژگی‌های شیمیایی این ماده نیز ذکر این نکته ضروری است که گیلسونایت در ترکیب خود مقادیر زیادی از آسفالتین و نیتروژن دارد و در مورد میزان حل شوندگی آن می‌توان گفت در حلال‌های ارگانیک حل شوندگی بالایی از خود نشان می‌دهد. گیلسونایت هایی که در طبیعت یافت می‌شود چند دسته هستند. البته این دسته بندی‌ها تاثیری در خواص کلی آن ندارد و فقط این ماده را بر اساس درجه سختی و نرمی درجه بندی کرده و در دسته بندی جداگانه قرار می‌دهند.

سفارش عمده قیر معدنی گیلسونایت

سفارش عمده قیر معدنی گیلسونایت گیلسونایت برای مصارف زیادی کاربرد دارد و یکی از آنها تولید قیر به منظور عایق کردن ساختمان در برابر رطوبت و نم است. این مجموعه قیر معدنی گیلسونایت را در سطح گسترده تولید کرده و کلیه سفارشات عمده گیلسونایت را پاسخگو است. برای سفارش دادن این میحصول می‌توانید به صورت حضوری مراجعه داشته باشید و یا با ورود به سایت اینترنتی این مجموعه به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

لازم به ذکر است در این سایت راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه درج گردیده است و شما می‌توانید در صورتی که در این زمینه نیاز به مشاوره برای خرید دارید با کارشناسان ما تماس گرفته و از جزئیات خرید و ثبت سفارش برای این محصول اطلاع پیدا کنید.

  • تبلیغات: 
    1. عایق رطوبتی بتن دو جزئی خودرو
    2. می دانید هر ساله چقدر از عایق ها در صنایع متفاوت استفاده می شود؟
    3. چرا ایزوگام جایگزین خوبی برای آسفالت کردن خیابان ها می باشد!!
    4. مرکز فروش ایزوگام مناسب پشت بام

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید